Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkiolennot  (Luettu 13404 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #15 : 10.09.2006 17:47:33 »

Mehän olemme jokainen henkiolentoja.  smitten

Luen myöhemmin nuo teidän jutut, mutta nyt pitää kertoa kun ihan halkean innosta! Nimittäin koin elämäni ihanimman meditaatio hetken. Näin vuorotellen kaikki aurani värit kirkkaina ja jotkin jotka olivat sameampia puhdistin ne, sitten uskon, että näin aurani. Siinä oli sinistä ja hieman vaaleaa vihreää...

Uskomatonta!  smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #16 : 10.09.2006 17:58:53 »

Ihana asia sinulla, Lilja!

Sehän tässä nyt todisti tätä meidän hengellisyyttä, ikään kuin... smitten
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #17 : 10.09.2006 18:30:04 »

Sanos muuta, sitä nimenomaan.  smitten

Luulen, että tuo sininen aurassani kertoisi siitä, että tämä nuhani olisi paranemaan päin... vihdoinkin... toivotaan...  :Smiley

Niin, onko sielumme "vuorotyöläinen"...  :Smiley Minun sieluni ainakin on liian levoton ollakseen samassa paikassa kauaa, joten se matkustelee koko ajan.  smitten

Kyllä minä olen erittäin vahvasti sitä mieltä, että olemme ennen muuta henkisiä olentoja. Kaikki mitä olen lukenut ja itse kokenut varsinkin viimeisen parin vuoden aikana vain vahvistaa sitä. Silloin kun emme tiedosta sitä henkistä puoltamme niin kärsimme. Tästä varmaankin sanonta "maan matonen" joka kuvaa tiettyä mielentilaa...  :Smiley

Mutta henkisiä asioita kun ei voi lähestyä sillä loogisella mielellä, jota käytämme arkisissa ja maallisissa asioissa niin siitä se ristiriita monesti tulee... Kun "katselee" vähän avarammin niin mitään ristiriitoja ei enää ole.
 Smiley

tallennettu
ametist
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 144



Profiili
« Vastaus #18 : 11.09.2006 19:24:00 »

On kyllä niin huikeita juttuja,että ihan on shokissa  Shocked Ei pysty kaikkea sulattamaankaan.  Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #19 : 11.09.2006 22:57:38 »

 angel

Tähän aiheeseen teki mieli ottaa kantaa.Mielenkiintoinen.
En sillä lailla ole enää aurojen värejä nähnyt,tai katsonut,mutta kylläkin valokehomme on useasti ja useilla eri ihmisillä näytetty.Kutsun niitä enkelikehoiksemme.

Nousee kruunuchakrasta (ikään kuin"valopää"  Grin) ,ja"astuu sitten kehon muotoisena viereen.En niitä tietoisesti tirkistele,vaan ne näytetään silloin tällöin.Kaunis ja kirkas valokeho.

Keväällä,käydessäni hieman vaikeampaa kautta elämässäni,ihmettelin miksi heitä näkyi esim.seinillä käydessämme kiihkeitäkin keskusteluja kumppanini kanssa.Tyhmänä ajattelin ensin,ettei tämä ole enkeleille nyt oikea paikka.
Kunnes tajusin,että sepä hyvinkin!Juuri silloin tarvittiin uskoa ja voimaa,sekä rauhan tuojia kipeimmin. angel

Minulle nämä valohahmot ympäristössä ja meissä vahvistavat mitä suurimmassa määrin,että henkiolentoja,"enkeleitä" olemme me kaikki.
Ja sielu,,Uskon myös siihen,että sielumme voi olla useassa paikassa yhtä aikaa.
Vähitellen näitä asioita on näytetty ja aina kun jotain uutta tulee,olen kummissani kauan ja pähkäilen,mitä tämä on?Mutta onneksi olen kovin hitaasti ja kauniisti näitä asioita saanut nähdä. angel smitten


tallennettu

metsätonttu
Vieras
« Vastaus #20 : 11.09.2006 23:06:49 »

Kiitos Chandra!

Voin vain arvailla sinun sielusi kulkua. En voi muuta kuin vakavana lukea tekstiäsi. Ja miettiä... Huh
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: