Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Epämiellyttävä tunne  (Luettu 6763 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mirandae
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili WWW
« : 06.09.2006 22:18:04 »

Koin epämiellyttävän tuntemuksen ollessani töissä .

Olin pyykkituvalla vaihtamassa pyykkejä koneeseen ,kun pyykkihuoneen ovi aukeutui hiljalleen itsekseen,ja kun menin ovelle katsomaan kuka ovella voisi olla,tuntui vain kylmää..

Tosi ikävä tunne,mitähän tämä voisi tarkoittaa..en missään nimessä halua kokea/nähdä tai tuntea mitään vastaavaa..
« Viimeksi muokattu: 08.09.2006 14:13:32 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #1 : 07.09.2006 21:01:54 »

Tämä olisi ehkä kuulunut tuonne "Henkimaailman ilmiöitä"- puolelle, mutta ei se nyt ainakaan minua haittaa erityisemmin, henkimaailman asioita täälläkin käsitellään, enemmän kuintenkin ennustus puolta, kuin muuta näkemistä ja tuntemista.

Minun täytyy sanoa samaa kuin olen sanonut miljoona kertaa eri ihmisille Cheesy.
Henkimaailma on ja pysyy, siihen emme voi vaikuttaa. Sinulla ei ole mitään syytä pelätä, olet turvassa, henkimaailmasta meille kuitenkin tulee enemmän hyvää kuin pahaa usko pois, sinun on vain avattava silmäsi hyville asioille.

Elämästäsi ei ole tulossa kauhuelokuvaa vaikka myöntäisit henkien, enkelten ja ties minkä olemassa olon. Tuskin tulet elämäsi aikana välttymään täysin tälläisiltä tapahtumilta. Kuten sanoin, avaa silmäsi, nämä ovat normaaleja jokapäiväisiä tapahtumia. Sinun on vain opittava näkemään hyvät asiat myös, jottet peläisi enää ikävämmän sorttisia tapahtumia. Kun ymmärrät hyvän olemassa olon, osaat tarvittaessa pyytää apua, jotteivat ovet enää aukeilisi ja viimat häiritsisi  angel.
tallennettu
mirandae
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 07.09.2006 22:07:31 »

Kiitos:)

Ehdin jo turhaan pelätä pahinta.
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #3 : 07.09.2006 22:45:19 »

Samaa mieltä kuin Maiju.  Smiley

Olin joskus teininä hyvin peloissani ja vihainen maailmalle, joka oli mielestäni epäreilu, paha ja julma. Suorastaan käsittämätön.

Henkimaailma on ja pysyy, vaikka minun egoni joskus päättäisikin nousta kapinaan.  Wink

Sen sijaan että nykyään manaisin sitä kuinka epäreilua kaikki on mietinkin, että miksi ihmeessä ääretön ja rakastava, kaiken kasvun alkuunsaaja maailmankaikkeus haluaisi minulle mitään pahaa? Niin enkä todellakaan keksi yhtäkään syytä.

 smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #4 : 15.09.2006 23:31:38 »

Yrita ajatella etenkin tollaisissa asioissa VAIN HYVAA.
tallennettu
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #5 : 16.09.2006 00:01:16 »

Vierastan sanaa "henkimaailma", sillä miellän henkisen puoleni sisältävän fyysisen, ilmenneen todellisuuden.

Sitten on tuo minulle niin läheiseksi muodostunut unen puoli,
jonka koen välittävän valvetajuista puoltani ja henkistä puoltani toisiinsa.

Minusta ihmisen tulee ottaa "henkimaailma" haltuunsa ja hallintaansa
eli olla tästä lähtien oman maailmankaikkeutensa keskus,
koska sitä ei voi välttää, mikä on väistämätöntä.  angel

Ollen ei mikään "töttöröö-mualimannapa"  Cool
vaan eräänlainen
"universaali rakkauden syli"  Kiss
- itselleen ja muille.

Ellen minä tiedostaisi... buck2 ,
niin kukapa "minuna" tiedostaisi puolestani:

Minä Olen.  smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #6 : 16.09.2006 00:21:10 »

 angel

Mika-Matin kanssa aivan samaa mieltä!!
Ihminen hallitsee mihin lähtee mukaan ja mitä kokee.

En nyt tarkoittanut niinkään tuollaista yksittäistä kokemusta,josta Mirandae kertoi.Tuskin se sinulle enää edes toistuu. Smiley

Mutta kaikessa muussa.Ei olla käytettävissä milloin tahansa,vaan oman jaksamisen ja aikataulun mukaan.Näinpä kaikki viisaammat ovat neuvonneet ja painottaneet asiaa useamman kerran. knuppel2 smitten

tallennettu

metsätonttu
Vieras
« Vastaus #7 : 16.09.2006 00:47:05 »

Minä kerran muutin asumaan sellaiseen yli 300 vuotta vanhaan taloon kummituksien, kirouksine kaikkineen. Minulle kerrottiin, kuinka ovet aukenevat ja askelia kuuluu jne.

Yksi yö minä sitten heräsinkin johonkin kummaan ääneen. Kaikki karvat pystyssä. Jotain outoa ääntä kuulin.  Shocked

Jotenkin uskonkin kummituksiin, mutta en halunut joutua niiden 'valtaan', sillä tykkäsin kauheasti asua siinä isossa talossa.

Joten nousin, sytytin valot. Menin toiseen huoneeseen. Sytytin valot. Menin eteiseen. Sytytin valot. Menin keittiöön ja viimein saliin, missä ei ollut valoja. Taskulampun kanssa kiersin seiniä. Ei mitään.

Uhmakkaasti menin keskelle salia ja sanoin: -Mikä nyt lienetkin olet. Mutta voitaisko sopia, että minä annan sinun olla rauhassa ja anna sinä minun olla rauhassa.

Uskokaa tai älkää. Mutta karvat ihollani rauhoittuivat. Kaikki ympärilläni rauhoittui. Ja sen koommin ei tuota outoa tunnetta eikä ääntä talossa ilmaantunut.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #8 : 16.09.2006 01:29:15 »

Jep-olisin tehnyt ihan samalla tavalla...
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #9 : 16.09.2006 01:29:42 »

 2funny

Kyllä minä ainakin uskon!!
Et lähtenyt mukaan,etkä jähmettynyt pelosta.

Samoin olen tehnyt myös.Myönnän kyllä että pelotti,mutta menin vaan ja olin kyllä kysynyt neuvoja(sanoja)miten toimia.

Siihen loppuivat askeleet vintillä! crazy2
tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #10 : 16.09.2006 09:41:36 »



     :Smiley  Kuis`ois jos polttelis suitsukkeita huoneissa.

        :Smiley   Tekisi Reiki merkkejä ilmansuuntiin.

            :Smiley   Kehottaisi heitä poistumaan.

                 :Smiley   V A L O O N.

                      :Smiley

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Hurme
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 198


Hurmaan!


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 16.09.2006 13:53:49 »

Minullakin on epämiellyttävä tunne!
tallennettu

(http://avatars.jurko.net/uploads/avatar_3440.gif)

http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/
 askendentti  kaksoset  aurinko  kuu  merkurius  neitsyt
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #12 : 16.09.2006 18:25:17 »

  smitten
 
 Katos Kotkansilmä,kun en tienny silloin vielä mitään reikistä.
 Symboleista puhumattakaan. Shocked

 Mutta kovasti topakasti kehotin yhden jos toisenkin nimeen,että kukas ikinäs lienetkin,niin mene valoon. 2funny
Nyt asia naurattaa,vaan ei silloin naurattanut! Shocked
Enkä nytkään itse asialle naura,vaan sille,jos joku olisi sattumoisin sivusta sitä seuraillut. uglystupid2

Samoin kuin lukiessani Metsätontun kertomusta,,
"Näin"hänet sieluni silmin,ja nauroin samalla itselleni.

Mutta toimihan se,kun molemmilla vaan puhdas tahto olla rauhassa omassa kodissaan. knuppel2  smitten

   
tallennettu

Sininen koira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #13 : 16.09.2006 19:03:03 »

Minulla on usein töissä käynyt vastaavia tapauksia, esim. erään tietyn huoneeen ovi on auennut itsestään vaikka varmistin sen olevan kunnolla kiinni!! Lips Sealed Kerran jopa valot syttyivät samalla kun ovi aukesi1 :oEnsimmäiset kerrat oli tosi kolkko tunne mennä varmistamaan ettei siellä ollut ketään, varsinkin kun tämä sattui aina ollessani yövuorossa ja silloin olen yksin aina.Mutta pikku hiljaaa siihen tottui niin ettei enää edes  säikähtänyt yhtään.Ja pikku hiljaa ne kerrat ovat vähentyneet.Olen myös nähnyt valkoisen naisen hahmon leijuvan minusta muutamien metrien päässä.Mutta se ei ole koskaan ollut `paha tunne``.Minut on vain vallannut jonkinlainen turvallinen tunne ja lämmin olo.Enkä koskaan käytä yövuorossa paljoa valoja, toiset meillä töissä sytyttävät kaikki mahdolliset lamput ja pelkäävät silti!! Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: