Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Merkit iholla, jälkiä menneistä elämistä mahdollisesti?  (Luettu 107230 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #30 : 07.09.2006 14:07:51 »

Jännää tuo Asterixin ja miehensä samankaltaisuus ja samat kokemukset  Smiley Menkää ihmeessä jollekkin joka osaisi kertoa teidän menneisyydestänne enemmän. Minä ainakin menisin  Smiley


Me ollaan menossa selvittelemään ja aivan jännittää
mahdottomasti! Cheesy
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #31 : 07.09.2006 14:20:07 »


Meni taas yöunet viime yönä kun kelailin näitä juttuja, heh. Mutta miten te handlaatte sen, jos saatte kuulla, että "joo, sä listit sen ja sen entisessä elämässä...". Eikö teitä pelota, että "apua, jos teen sen uudestaan" tms.?!  Shocked

KÄÄK!

Niin... mutta jos katsoo taas sen Alkulähteen näkökulmasta
tai muutoin siitä ikuisuudesta, niin se, että kuolee toisen toimesta
tai itse aiheuttaa jonkun kuoleman, niin kyllä ne molemmat varmasti
palvelevat sitä tehtävää, mikä sinulla kokonaisuudessa on.

Et vältämättä ole ollut edes ihminen kaikki elämäsi,
etkä myöskään välttämättä maapallolla. Wink

Henkimaailmassa ja Universaalissa ei välttämättä päde
samat (moraali)säännöt kuin maapallon eri yhteiskunnissa ja maissa. Smiley

Kyllä minun ruumiini voi tappaa vaikka kuinka monta kertaa,
mutta sieluani ei. Smiley

Opettihan Jeesus Nasaretilainen,
että jos lähimmäisesi lyö, niin käännä toinenkin poski. Smiley

Olen varmasti ottanut hengiltä hyvin monia ihmisiä.
Olenhan sentään jo aika monet sodatkin käynyt läpi.
Silti ne samat sielut vain tulevat morjenstamaan. Cheesy
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #32 : 07.09.2006 16:50:41 »

Asterix,
Jos selviää jänniä niin jos viitsit/haluat niin kerro ihmeessä meille myös  Smiley

Artemis uteliaana  angel
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #33 : 07.09.2006 16:55:23 »

Minulla on ollut lapsesta lähtien arpi vatsassa, enemmän vasemman kyöjen puolella. Se näyttää samalla kuin isälläni oleva arpi, kun hän kaatui nuorena moottoripyörällä. Pikkulapsena ihmettelin miksi minullakin on samantyylinen arpi kuin isällä, vaikkei minulle ole sattunut mitään, kunnes kuulin, että menneiden elämien arvet kulkevat mukanamme (no eivät tietysti kaikki). Syntymämerkki se ei ole. En oikein tiedä tarkalleen mistä olen saanut sen, mutta tiedän kuolleeni tätä elämää edeltävässä elämässä konekiväärin luoteihin, jotka menivät selänpuolelta vatsan läpi. Ehkä se pieni, pyöreä arpi on juuri sen konekiiväärinluodin jättämä jälki, johon kuolin.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #34 : 07.09.2006 18:53:32 »

Asterix,
Jos selviää jänniä niin jos viitsit/haluat niin kerro ihmeessä meille myös  Smiley

Artemis uteliaana  angel


Tottakai!  Smiley
(tai siis pienellä varauksella tai jotain..) :Smiley2funny Cheesy

tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #35 : 07.09.2006 20:58:04 »

En usko entisiin elämiin, mutta jos joku näkijä pystyisi sanomaan, miksi jalkani ovat aina olleet erityisen rasitus- ja tulehdusalttiit? Jos vastaus on osuva, voipi olla että alan hiukan myötämielisemmin suhtautua näihin "entisiin elämiin"...kuka tietää? Huh
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #36 : 07.09.2006 21:07:38 »

Fiona  smitten

Sinähän olet  aurinko  kalat ja Kalojen heikoin kohta ovat jalat.
Nyt kulkee tr  uranus  kalat ja se tuo hermosärkyjä  Embarrassed
Itselläni on  aurinko solar ars kartalla  kalat joten suolakylvyt jaloille on auttaneet turvotukseen ja särkyynkin.  :Smiley

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
levoton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40



Profiili
« Vastaus #37 : 07.09.2006 21:31:45 »

Minulla on myös noita "evakkounia" eli pakkaan ja olen sodan jaloissa - piiloutumista, muiden turvaan vientiä  jne..

Ajatellessani jälleensyntymistä olen kiinnittänyt huomioni seuraaviin seikkoihin:

- olen ollut lapsesta asti erittäin viehättynyt mustalaismusiikista.
- tunnen oloni kotoiseksi seuratessani tv-ohjelmia välimerenmaista ja minun   
  on helppo ymmärtää kulttuuriin kuuluvien henkilöiden ajatuksenjuoksua.   
  Nyt onkin tulossa kreikkalainen naimakauppa elokuva. En katso muuten ko.
  tyyppisiä elokuvia, mutta siinä on esimerkki, jolloin tunnen oloni kotoi-
  saksi ja hieman ikävää kotiin.
- minulle on myös sanottu, ettei luonteeni ole pohjoismaalainen, vaikka
  geneettinen perimäni on kyllä supi suomalainen.
- olen myös ihmetellyt viehtymystä "heittäytyä" todella huono-osaiseksi,
  tyyliin; asumaan sillanalle. Muistan nähneeni elävän tuntuisen kuvan, jossa
  olen kerjäläismies tienpäällä, ilman määränpäätä. Sitä en tiedä näinkö kuvan
  ensimmäisen kerran unessa vai valveilla. Minun on erittäin helppo palauttaa
  kuva mieleeni.

Olenkin pohtinut, voisivatko nämä olla viestejä edellisistä elämistä. Miten niitä pääsisi syventämään?
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #38 : 07.09.2006 22:25:13 »

Fiona  smitten

Sinähän olet  aurinko  kalat ja Kalojen heikoin kohta ovat jalat.
Nyt kulkee tr  uranus  kalat ja se tuo hermosärkyjä  Embarrassed
Itselläni on  aurinko solar ars kartalla  kalat joten suolakylvyt jaloille on auttaneet turvotukseen ja särkyynkin.  :Smiley

 Wink  Mateve


Ah, toinen fisu kipeitä eviään ihmetellytkin. Välillä kramppaa niiiin imakasti että alta pois. Toisaalta ollut jo pari vuotta varsinkin kolealla säällä juilinta koivessa, vanhuuttako vai menneen elämän sotavamma?

Multa ovat nuo entiset elämät pyyhkiytyneet mielestä..jotenkin on vain sellainen tunne että jotain x-filesia on jossain vaiheessa tapahtunut..osaiskohan joku täältä "tuntea" mitä se voisi olla?
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #39 : 08.09.2006 08:36:11 »

Mulla on syntymämerkkeinä ihan kuin huulien kuva selässä (haalentunut kovasti kylläkin iän myötä), ja toisessa ranteessa "viiru", josta teini-iässä kaikki luulivat, että olen viillellyt ranteistani. Mitään muistikuvia ei kylläkään ole edellisistä elämistä ainakaan näihin merkkeihin liittyvää.
Toisaalta olen epäillyt, että minulla on takana useampikin sotilas-elämä, että josko tuo sitten on kummakaan jos on arpia siunaantunut.

Toisaalta ollut jo pari vuotta varsinkin kolealla säällä juilinta koivessa, vanhuuttako vai menneen elämän sotavamma?
Multa ovat nuo entiset elämät pyyhkiytyneet mielestä..jotenkin on vain sellainen tunne että jotain x-filesia on jossain vaiheessa tapahtunut..osaiskohan joku täältä "tuntea" mitä se voisi olla?

Minulla ei tosiaan mitään näitä "tuntemuksia" ole, mutta tuli mieleen uni noin viikon takaa, missä ihmettelin kovasti, miksi minusta tuntuu, että tunnen sinut jostain... Sitten unessa hokasin: Ai juu, edellisestä elämästä!  Grin
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #40 : 08.09.2006 08:41:13 »

Fiona  smitten

Sinähän olet  aurinko  kalat ja Kalojen heikoin kohta ovat jalat.
Nyt kulkee tr  uranus  kalat ja se tuo hermosärkyjä  Embarrassed
Itselläni on  aurinko solar ars kartalla  kalat joten suolakylvyt jaloille on auttaneet turvotukseen ja särkyynkin.  :Smiley

 Wink  Mateve


Ah, toinen fisu kipeitä eviään ihmetellytkin. Välillä kramppaa niiiin imakasti että alta pois. Toisaalta ollut jo pari vuotta varsinkin kolealla säällä juilinta koivessa, vanhuuttako vai menneen elämän sotavamma?

Multa ovat nuo entiset elämät pyyhkiytyneet mielestä..jotenkin on vain sellainen tunne että jotain x-filesia on jossain vaiheessa tapahtunut..osaiskohan joku täältä "tuntea" mitä se voisi olla?

Hih, no olen ihmetellyt joo. :Smiley Minullakin kramppaa jalat! Se ongelma jo ollut aika kauan minulla, varmaankin noin 2 vuotta. Kouristelu tapahtuu lähes poikkeuksetta makuuasennossa. Magnesium ei ole auttanut. En tiedä mitä tämä voisi olla, kenties erään lääkkeen sivuvaikutuksia? Mitä muuten tarkoittaa "lihasjänteys"? Undecided
tallennettu
kirsimarita
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62


Minä olen rakkaus.


Profiili
« Vastaus #41 : 08.09.2006 08:42:42 »

Mulla on syntymämerkkeinä ihan kuin huulien kuva selässä (haalentunut kovasti kylläkin iän myötä), ja toisessa ranteessa "viiru", josta teini-iässä kaikki luulivat, että olen viillellyt ranteistani. Mitään muistikuvia ei kylläkään ole edellisistä elämistä ainakaan näihin merkkeihin liittyvää.
Toisaalta olen epäillyt, että minulla on takana useampikin sotilas-elämä, että josko tuo sitten on kummakaan jos on arpia siunaantunut.

Waude! Taitaa olla romantiiikan nälkää.. mutta mitä jos se on PARISIELUSI TULISUUDELMA. Suorastaan maukasta... Ei kaikkien merkkien tarvitse olla jostain hirveestä kohtalosta... täytyykin ruveta tutkimaan peilin kanssa ihan uusin silmin... uglystupid2 MITEN IHMEELLÄ KIRJOTAN TÄHÄN LAINAUSKOHTAAN, KUN YRITIN SITÄ VAAN LYHENTÄÄ... KIRSIMARITA idiot2 Cool Cheesy Grin
« Viimeksi muokattu: 08.09.2006 08:44:53 kirjoittanut kirsimarita » tallennettu

nouseva skorppari
aurinko kauriissa
kuu härässä
merkurius veskarissa
venus kauriissa
mars kauriissa
punainen kristalli maa
metalli-puhveli
IN
Vieras
« Vastaus #42 : 08.09.2006 12:04:16 »

MITEN IHMEELLÄ KIRJOTAN TÄHÄN LAINAUSKOHTAAN, KUN YRITIN SITÄ VAAN LYHENTÄÄ...

Eli sen kun vaan kirjoittelet viestiä, ja sit jos haluat lainata jonkun tekstiä ja kommentoida vielä siihen; Paina sitä "Lainaus" tekstin kohdalta, niin lainaamasi teksti/koko viesti tulee tähän kirjoittelukohtaan siihen kohdalle, missä kursori on.

Lainattu teksti alkaa tällä; [/guote] ja loppuu samalla "käskyllä". Eli kaikki mikä on noiden guote -komentojen sisällä, maalautuu siniseksi. Jos haluat vain lyhentää tekstiä, deletoit sieltä keskeltä sen mitä haluat, ja katsot, että lainaus loppuu tuohon [/guote] -komentoon. Sen jälkeen voit kirjoittaa omaa juttuasi ja lainata taas jonkun toisen tekstiä samalla periaatteella! Aika helppoa  Smiley Joskus sitä joutuu itse kirjoittamaan ton guote, mutta toimii kuitenkin.

Toivottavasti mä ymmärsin kysymyksesi oikein ja sait jotain selkoa asiaan smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #43 : 08.09.2006 13:59:02 »

Lainaus
- olen ollut lapsesta asti erittäin viehättynyt mustalaismusiikista.
- tunnen oloni kotoiseksi seuratessani tv-ohjelmia välimerenmaista ja minun   
  on helppo ymmärtää kulttuuriin kuuluvien henkilöiden ajatuksenjuoksua.   
  Nyt onkin tulossa kreikkalainen naimakauppa elokuva. En katso muuten ko.
  tyyppisiä elokuvia, mutta siinä on esimerkki, jolloin tunnen oloni kotoi-
  saksi ja hieman ikävää kotiin.
- minulle on myös sanottu, ettei luonteeni ole pohjoismaalainen, vaikka
  geneettinen perimäni on kyllä supi suomalainen.
- olen myös ihmetellyt viehtymystä "heittäytyä" todella huono-osaiseksi,
  tyyliin; asumaan sillanalle. Muistan nähneeni elävän tuntuisen kuvan, jossa
  olen kerjäläismies tienpäällä, ilman määränpäätä. Sitä en tiedä näinkö kuvan
  ensimmäisen kerran unessa vai valveilla. Minun on erittäin helppo palauttaa
  kuva mieleeni.

Olenkin pohtinut, voisivatko nämä olla viestejä edellisistä elämistä. Miten niitä pääsisi syventämään?

Nämä ovat oikein selkeitä merkkejä! Lisää tietoa asioista saa esimerkiksi meditoimalla (itsesuggestio/-regressio), regressiossa, selvännäkijältä, heilurilla ja vaikka astrologialla.

Itse esimerkiksi ymmärrän hyvin japanilaisen kovan kurin kulttuurin ja minun on helppo samaistua siihen. Se että koulutetaan niin kovaa,että henki meinaa lähteä ja palkaksi saat vain haukkumista, mutta olet silti sinnikäs ja kiitollinen. Olen elänyt samuraina.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #44 : 08.09.2006 14:28:33 »

Itselläni on outo mielikuva itsestäni ratsastamassa hevosella kukkulalle josta on näkymä merelle. Hassua sillä en ole koskaan ratsastanut ja silti tuo mielikuva on ollut iät ja ajat päässäni.
Intiaanit tuntuu läheisiltä. Sodasta ja vainoamisesta näen unia, pakenen ja minua jahdataan. Välillä käyn itse vainoajani kimppuun väkivaltaisesti  Embarrassed
Teräaseet pelottavat minua ja ajatus puukottamisesta tuntuu kamalalta.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: