Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: EKOkampaajalle ! ?  (Luettu 5872 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Alkmene*
Vieras
« : 05.09.2006 15:21:38 »

Ekokampaaja on kampaaja, joka näkee ihmisen kokonaisuutena ja haluaa siksi hiustenhoidolla edistää sekä ihmisen, että luonnon tasapainoa.
Ekokampaajat antavat asiakkaalle itse asiassa energiahoitoa. Hiuspohja voidaan tutkia aluksi 200-kertaiseksi suurentavalla mikrokameralla, joka paljastaa sen kunnon.
Tämän jälkeen kampaaja antaa asiakkaalle intialaista päähienrontaa, jota seuraa joko kasvivärjäys, energialeikkaus tai esim. hiusten lähdön tai hilseilyn  hoitaminen erilaisilla savi-, merilevä- ja yrttihoidoilla.


Energialeikkaus (tämä oli se kiinnostavin tässä  Wink ) tarkoitaa sitä, että asiakkaan pään ympärillä olevat energiat aistiva kampaaja leikkaa hiukset selkeästi ja tasapainoisesti sekä päätä, että koko ihmistä ajatellen.
Tasapainon eli "kultaisen leikkauksen" saavuttamiseksi voidaan tarvita 2-3leikkausta. Energialeikatut hiukset säilyttävät mallinsa pitempään ja ne myös sallivat energioiden virtailun päässä ja pään ympärillä vapaammin - ne eivät siis tuki kuten kemikaalit.
Jos lapsena on ollut luonnonkiharat hiukset, ne voivat tulla energialeikkausten jälkeen takaisin.


http://www.utele.net/fin/tie_uut_artik31.php

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kultainen_leikkaus


http://www.ekoyrittajat.org/index.php?option=com_content&task=view&id=17&Itemid=48


Itse kyllä näen asian niin, että jos ammateista ei tulisi 'muoti-ilmöitä' ja ihmiset arvostaisivat yksilöllistä osaamista, luovuutta ja ammattitaitoa, ei tarvittaisi tällaisia 'keksittyjä' juttuja, mutta hyvä niin....
Sitä  myös pohdin, että voiko tämän oppia opiskelemalla... Huh
Jos jollakulla on 'intohimo' käsitellä ja muokata ihmisten hiuksia ja tekee sitä 'luovassa hulluuden tilassa' ja tuntee sen 'elämän tehtäväkseen', hän aivan varmasti näkee nämä 'muodot ja energiat' luonnostaan....
Mutta erittäin mielenkiintoista, että tämäkin nyt tällä tavalla eriytetään erilliseksi opiskelumuodoksi ja mahdollisuudeksi.
Löysin tuosta listalta omasta kaupungistani näitä 'ekokampaajia', joten en taida malttaa jättää kokeilematta...  Wink
Vaikkakin on minulle käynyt 'tavallisellakin kampaajalla' niin, että leikkauksen jälkeen hiukseni 'luonnonkihartuivat'... mutta katsotaan... 

Onko kukaan kokeillut? Minä aion kyllä... ihan hauska juttu.  Smiley
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222



Profiili
« Vastaus #1 : 05.09.2006 16:25:40 »

En ole kokeillut mutta mieleni tekisi.. turhan kaukana vaan ovat...
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #2 : 06.09.2006 17:24:22 »

No hyvä tavaton noi linkit sisälsi pelottavia matemaattisia kuvioita. Ei kohta enää ihan lyhyellä matikalla pääse kampaajaks.  Shocked Grin Vanhemmat miettii että tuleeko meidän lapsesta isona lääkäri vai kampaaja.  idiot2  Grin

Ei mutta siis asiaan, olis kyllä mielenkiintosta kokeilla. Mitähän hintaluokkaa nää yleensä on? onko havaintoo?
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #3 : 06.09.2006 17:36:36 »

 Grin Jooh, ei enää kampaajaksi 'blondit' pääse... (se oli vitsi, ei ole mitään omia blondinäkemyksiä.... ehkä), siellä on kohta entiset insinöörit väkertämässä kieli keskellä suuta, hiuksia.  Shocked
Noh, tuskin sentään, taitaa tuo olla enenmmän kait johonkin energioiden aistimiseen liittyvää, luulisin Huh

Luin tuon artikkelin Minä olen lehdestä ja muistaakseni siinä mainittiin, että hinnat on samaa tasoa, kuin 'tavallisella' kampaajallakin...
Kohta selviää sekin, kun saan soitettua ja kyseltyä, niin hintoja kuin muutakin ja jos vielä menen sinne, niin saas nähdä mikä on tulos...  Smiley vai  crazy2

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: