Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sumua  (Luettu 3164 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« : 22.06.2023 21:32:12 »

Tuntuu kuin seisoisin pellon laidalla jonain syyskuisena aamuna. Päivällä voi olla jopa +12, mutta yöllä on ollut viileää ja siksi aamulla näkyy usvaa pellolla. Jotain muutosta pitäisi tulla, tuntuu, että olisi tulossa, mutta...

Ei minkäänlaista aavistusta millainen muutos ja mihin suuntaan pitäisi mennä. Mietin ihan isoja linjoja: koti, asuminen, työ, parisuhde. Oikeastaan kaikki on jotenkin ihan hyvin, mutta silti on sellainen paine muutoksesta, mutta vaikea toteuttaa mitään muutoksia, kun ei tiedä yhtään mihin suuntaan pitäisi mennä. Siksi seison siellä pellon laidalla ja pohdin.

Onko jollain näkemystä tai minkäänlaista aistimusta tästä minun tilanteesta ja ehkä jotain vinkkiä?
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 26.06.2023 09:41:36 »

Voi olla, että huomaamme olevamme tärkeässä tienristeyksessä siksi,
että psyykemme vaatii meiltä muutosta,
emme minkään ulkoisen tapahtuman tähden.
On melko tavallista, että naisen elämässä kymmeniä vuosia vaikuttanut painopiste
tai arkkityyppinen suunta vaihtuu,
kun hän tulee elämän kolmanteen vaiheeseen.
Jos sinusta tuntuu, että olet tullut kohtaan jossa se, mitä teet,
ei jaksa kiinnostaa sinua,
olet tienristeyksessä Hekaten kanssa.

                   Jean Shinoda Bolen / Jumalattaren aika -naisen kolmas ikä

Kysy neuvoa kuun jumalatterelta, 100 Hekate,
kun olet kolmen tien haarassa,
kun läsnä on mennyt, nykyhetki ja tulevaisuus.

ap Hekate  aspect_con natal  askendentti rapu
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #2 : 29.06.2023 22:08:01 »

nikki, sinä viisas, olet varmaan jo oman Hekateesi löytänyt. Tosiaan, viime syksynä luukutin ihan repeatilla sitä Ville Valon biisiä, jossa lauletaan Hekateesta ja huomasin silloin, että tr.  pluto meni mun natal Hekateen yli. Se oli oikeestaan eka kerta kun pohdin Hekatea enemmän. Mutta etsin tuon kirjan, jonka mainitsit niin kyllä, pyysin nyt Hekateen avuksi tähän risteyskohtaan.

Sepä johdatti minut lukemaan Virpi Karjalaisen uuden blogitekstin tällä sivustolla ja siinä käsitellään  saturnus

 saturnus on paitsi Kronos, aika, niin minulle tulee siitä aina mieleen risteys. Edellinen tr.  saturnus  aspect_squ rx stellium oli niin rankka ja vaarallinen risteys, että hyvä ettei tullut kolareita. Nyt Hekate näytti, että seuraavat pari vuotta on  saturnus risteyksiä luvassa. Se on taas  aspect_squ mun stelliumiin eikä pidä mitään kiirettä vaan peruuttelee siellä neliömerkissä. Voi olla, että tässä risteyksessä joutuu punaisissa valoissa odottamaan hetken. Tunnistin siitä Jumalattaren aika kirjasta Hekateen kohdalta sen, että nuorempana olisin tässä tilanteessa toiminut tunteella, mutta nyt mietin tarkemmin. Eipä tarvi miettiä miksi on ollut niin jotenkin apeaa ja itkuista viime aikoina.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 30.06.2023 01:34:53 »

Itkuista on, suru tulee hyökyaaltoina.
Mun Hekateen tienhaarassa ei tehdä valintoja nyt.
Hekateen tienhaaraan on pystytetty risti.
Rakas harrikkamies menehtyi tapaturmaisesti ulosajon myötä.
Minun aikani ei vielä ollut lähteä, hänen oli.
 saturnus on henkinen kouluttaja, tuskan läpikäyttäjä, tr  saturnus  aspect_con oma  chiron kalat.
Ja että
kunnes kuolema meidät erottaa
näkyykin niin selvästi suhdekartalla
  tr kuunsolmu  aspect_con kohtalottarien elonlanganleikkaaja 273 Atropos   harka aspect_con suhteen  kuu harka .
Ja se iso risti, raskas risti, tulee oman kuunsolmuakselin myötä tuohon, oma  kuu  leijona  ja  saturnus  vesimies mukana.
Hän oli  aurinko venus vesimies
suurisydäminen mies.
tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #4 : 30.06.2023 10:00:51 »

nikki olen pahoillani menetyksestäsi
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #5 : 30.06.2023 16:15:04 »

Voihan helvetti Cry ei ole oikein muita sanoja, olen hyvin pahoillani menetyksestäsi nikki.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #6 : 30.06.2023 17:09:24 »

Ei ole sanoja, olen todella pahoillani menetyksestäsi nikki.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 01.07.2023 11:46:19 »

Kiitos.
Olen pahoillani meryem, että lykkäsin oman postaukseni sinun sumuisen olotilan keskelle,
omaan ahdistukseesi muutoksen edessä.
Tuntui vain, että jonnekin tämä olotila, tämän yhteisön jäsenenä ja ihmisten tunnetiloja netinkin välityksellä aistivana,
että jos tästä taas toviksi häipyy, niin tiedätte miksi..

Olihan se Hekate läsnä hänenkin lähdössään,
tr Hekate  aspect_con  uranus rx ja äkkiä arvaamatta, kohti taivasta
omalle kartalle Hekate  aspect_con pallas  rapu , älyllinen taistelija kääntyy sisäänpäin tutkimaan tunteitaan.
Suhdekartalla Hekate  aspect_con  saturnus  aspect_opp chiron Atropos
Tuo Atropos näkyy,
miehen ap-kartalla Atropos  aspect_con  saturnus vesimies
josta ilmalento tr  aurinko juno ja Angel  kaksoset  aspect_con miehen natal Atrops.
Enkelit mukana.
Siipien suojaan ilmalennosta.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #8 : 08.07.2023 21:19:25 »

Ei haittaa nikki, kyllä tänne sumuun mahtuu kaikenlaisia tunnetiloja. Toivottavasti pärjäät hyökyaaltojen kanssa.

Siinä Jumalattaren aika kirjassa oli, että Hekate on juurikin mukana siirtymissä, syntymän ja kuoleman hetkellä.

Nyt kun olen lomalla niin sumua on jotenkin helpompi katsella, ei ole kiire mihinkään. Huomaan miten ajatukset menee jotenkin jännästi eri tavalla ja lentää ihan eri tavalla kuin arjessa. Se kai onkin loman tarkoitus.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: