Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mars liikuttaa  (Luettu 2495 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 890



Profiili
« : 08.06.2023 15:21:35 »

Kirsi Halla-Seppälän blogissa on loistava kirjoitus siitä miten  mars eri merkeissä motivoi meitä ja saa liikkeelle

https://kirsihallaseppala.fi/mars-merkeissa/

minulla syntymäkartalla  mars kauris ja kyllä, rakastan kalenteria, en voisi elää ilman sitä. Kun laitan asian kalenteriin siitä tulee jotenkin konkreettista ja todellista.

Kurkkasin kuitenkin myös progekartan  mars ja se on  vesimies, tuokin kuvaa hyvin, että viime vuosina se kalenteri on ollut myös välillä viitteellinen ja aika usein mennään päähänpiston mukaan.

Tähän vielä hauskana lisänä AP- mars kaksoset olen instan kautta löytänyt hyviä matkakohteita esim päiväretkille ja paljon muutakin virikettä ja se on todella laittanut liikkeelle Smiley

Kaiken kaikkiaan Kirsin teksti on todella oivaltava ja tajuaa miten tärkeä  mars on sisäisen motivaation suhteen.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #1 : 12.06.2023 23:32:39 »

Minä en jotenkin tunnista  Huh

Progella  mars  oinas ja Ap mars  kaksoset

Synttärillä  mars kalat kakkonen/kolmonen  aspect_con  venus ja vähän kauempana  vesta  oinas ja  kuu  oinas

Minä sanoisin että mikä milloinkin, miltä sattuu kulloinkin tuntumaan.


Ehkä se juuri on se  mars  kalat sitten tuo?
Tai  venus kimppa, ei toimi ihan selkeästi itsenään  mars ilman toista.

Vaikea on koettaa tuijottaa pelkkää  mars ia, vaikka ymmärrän sen olevan tämän jutun pelkistetty juju.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 890



Profiili
« Vastaus #2 : 13.06.2023 09:10:32 »

Toki nämä on pelkistetty ja kuten sanoit, aspektit ja myös transiitit vaikuttaa siihen mikä milloinkin liikuttaa tai ei liikuta.

Sulla varmaan toi  venus  aspect_con mars tuo härkämäisiä ja vaakamaisia piirteitä  mars ja toisaalta  mars antaa energiaa  venus

niin ja kun käytit tuota tuntumaan niin tulee heti mieleen myös  kuu , myös tunteet motivoi ja sitä kautta  kuu

Eipä näitä voi tosiaan yksin tuijottaa, mutta joskus tykkään tuollaisista pelkistetyistä, ne saa ainakin ajatukset liikkeelle  laugh
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4354



Profiili
« Vastaus #3 : 13.06.2023 20:31:49 »

Mulla on se mars leijona 10.huoneessa ja minä olen itseilmaisuihminen henkeen sekä vereen joten osuma tuon suhteen ainakin.

Tämä muuten kiva tuossa kuvauksessa - CMX oli mun ehdoton suosikkibändi nro 1 teininä: “Askel ja pysähdys kerrallaan yksi nurin, yksi oikein etsi tietä joka hehkuu, polkua joka puhuu.” (CMX – Aura)
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #4 : 14.06.2023 15:05:11 »

Juu, tunteet. Siinä on enempi vähempi  mars venus vesta kuu stellium  kalat/ oinas, niin ei kai se voi yksoikoista ollakaan.

Kiinnittänyt tässä huomiota, niin kyllä on isoja motiiveja edellä mainitun lisäksi viimeaikoina olleet fyysinen suorittaminen,-jes, pääsee liikkumaan-, raaka raha ja oma nautinto.

Elwyn on kyllä juu niin selkeä  leijona vaikutteinen, loistaa tänne asti  Smiley
tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #5 : 15.06.2023 17:10:02 »

Äiti metsät voi olla sinun juttu mutta ihmisten ilmat on minua varten.
totesi tänään aurinko vesimies mars vaaka
minulle joka olen aurinko jousimies mars oinas
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #6 : 25.06.2023 14:52:17 »

Jos toisella on  mars kalat ja toisella  mars oinas, niin voi herran pieksut.
Tekemisen lähtökohta ja syke on niin täysin jotain päinvastaista, että tulee kyllä umpisolmuja ja yhteentörmäyksiä  buck2
Toinen on minä minä, ja hyvin itsekeskeinen tekemisissään, impulsiivinen ja viuh vauh.
Toinen taas aivan päinvastoin. Soljuva, koettaa ottaa kaikki muut huomioon ensin ja sitten vasta itsensä, toimii ensin sisään ennenkö ulos, ja jäätyy itsekeskeisyydestä.
( kuu oinas tuo tämän kyllä sitten hyvinkin äkkiä ulos, ja  aurinko rapu vetäytyy moisesta kuoreensa, analysoimaan  kuu neitsyt)

Selkeyttää kyllä tuota  mars toimintaa, joka jäi mulla vähän hakuseen tässä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: