Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vanha ja Uusi ja Uusi ja Vanha  (Luettu 5391 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Felidae
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« : 03.05.2023 19:31:27 »

 Cheesy Moi kaikille !

Olen liittynyt Astron sivuille 2008 eli siis 15 vuotta sitten ( tällähetkellä 2023 ) ....MUTTA en yleensä muista, että täällä on myös foorumi  Shocked
Olen siis tavallaan vanha jäsen, mutta koska en ole ollut aktiivisesti täällä forumissa, niin toisaalta siis uusi jäsen.

Tässä esittely-osiossa ei kauhean aktiiviselle vaikuta, enkä ole ollenkaan varma miten täällä foorumissa muistan käydä... mutta jos olen tehnyt esittelyn 2008, lie olisi aika se uusia.
Mutta tämä nyt vasta TESTI viesti ylipäätään...

tallennettu

.................................................................

Aurinko Jousimies, Nouseva Vaaka,
Kuu Leijona... 9 tulimerkkiä, 2 maa,
4 ilma ja 2 vesi
Johtavia 6, kiinteitä 4 ja muuttuvia 7
Kultainen Solaarinen Soturi
Apina
................................................................
Felidae
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #1 : 03.05.2023 20:05:12 »

Tämmöinen esittely löytyi vuodelta 2009:

Olen ollut kiinnostunut astrologiasta teiniajoilta lähtien. Silloin tulikin tutkiskeltua asioita enemmänkin ja saatua tuta siihen, miten merkit todella vaikuttavat ihmisiin ( ja itseasiassa eläimiinkin )...mutta taannoiset tiedot on vuosien saatossa jääneet päivittämättä. Toki sellaista peruskiinnostusta on tullut aina pidettyä yllä ja tuttujen piirteitä astrologiaan peilattua.

Minun aurinkomerkkini on jousimies ja nousevana on vaaka. Vaikka monet jousimiehen piirteet itsestäni löydänkin, niin nouseva vaaka kyllä vaikuttaa paljon myös - mikä onkin lisännyt kiinnostusta muidenkin aspektejen tutkimiseen paremmin. Mutta kaikenkaikkiaan pakko todeta, että kyllä aurinkomerkki ihmiseen sellaisen perusvireen ja suhtautumisen maailmaan luo... on niitä tullut sen verran seurattua.
Vai mitä?
tallennettu

.................................................................

Aurinko Jousimies, Nouseva Vaaka,
Kuu Leijona... 9 tulimerkkiä, 2 maa,
4 ilma ja 2 vesi
Johtavia 6, kiinteitä 4 ja muuttuvia 7
Kultainen Solaarinen Soturi
Apina
................................................................
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #2 : 03.05.2023 20:21:16 »

Moikka vaan, sinä vanha uusi  smitten smitten
tallennettu
Felidae
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #3 : 03.05.2023 20:52:20 »

Kaikkea ei pidä ottaa ylivakavasti ja pitää uskaltaa olla oma itsensä.
Olen "puuma-ikäinen" leidi Helsingistä. Ennemmin vanha kuin aikuinen. Viihdyn hyvin keskellä kaupunkia ja rakastan kuuta peltikattojen ja meren yllä.
Olen yö-kukkuja, joka saa onneksi toteuttaa omaa nurinkurista päivärytmiään aika hyvin.

Tykkään viileästä ja hämärästä, vahvoista väreistä, mystisistä asioista, kahvin ja sitruunan tuoksusta, kummallisista elokuvista, lohikäärmeistä kirjahyllyn päällä, sankasta lumipyrystä, kirsikoista suklaassa, miesten parroista ja Dalin hajuvesistä.
Vihaan kiirettä, aikaisin aamulla heräämistä ja hellettä. En pidä huonoista käytöstavoista, kodin pesemisestä tai kaappien järjestämisestä. Inhoan kaikkia ötököitä, epätietoisuutta ja sitä, ettei rahat riitä johonkin hauskaan mutta turhaan. Minulle on tärkeää oikeudenmukaisuus ja teeskentelemättömyys, mutta myös pilke silmäkulmassa.

Pidän kulttuuri-riennoista, askartelen ja näpertelen, unohdun tietokoneelle haaveostamaan krääsää ja tv:n ääreen katsomaan peltiläjän muuttumista hienoksi autoksi tai vamppyyrin saapumista keskiyöllä. En ole mikään emäntä-tyyppinen kodinhengetär, mutta perusasiat hoituu ja joskus innostuu enemmänkin. En tiedä mihin uskon, katselen avarasti ja ihmettelen maailmaa. Huumori on mustaa ja kaikki tekeminen vaatii motivaatiota.

...

Astrologiassa en ole super perehtynyt yksityiskohtiin ja tekniikkaan, aika ummikko olen vielä - mutta ihmisten olemusta, käytöstä, perus maailmankuvaa olen vuosikymmenet seurannut ja astrologiaan verrannut. Kiinnostavia juttuja.
tallennettu

.................................................................

Aurinko Jousimies, Nouseva Vaaka,
Kuu Leijona... 9 tulimerkkiä, 2 maa,
4 ilma ja 2 vesi
Johtavia 6, kiinteitä 4 ja muuttuvia 7
Kultainen Solaarinen Soturi
Apina
................................................................
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: