Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkisyys vuonna 2023  (Luettu 3831 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« : 26.03.2023 15:22:38 »

Moi.

Muutama vuosi ollut tässä taukoa täältä, niin tulin kurkkaamaan mitäs tänne kuuluu.

Vuodesta 2005 alkaen oli iso herääminen monilla ja nyttemmin puhutaan paljon uudesta ajasta, toisesta heräämisestä, aallosta.

Oletteko miten aktiivista näissä jutuissa? Kaikki new age jutut, henkinen polku, astrologia, energiahoidot, kanavoinnit ynm.

Vieläkö jaksamme? 

 smitten


tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #1 : 27.03.2023 23:47:50 »

Onpas kiva kuulla susta  smitten

Itte oon maallistunu ja keskittyny omaan itseeni ja konkreettisiin asioihin hyvin paljon.
Henkisyys yms. ei häviä minnekään, tietenkään, mutta eipä se isoa osaa näyttele mun arjessa.

Joskus kyselen itseltäni että pitäisikö? Kynttilä vakan alla on aina vähän syntiä kuitenkin.

Mutta en mä jaksa sitä kaikkea, tässä maallisessa säätämisessä on aivan tarpeeksi mulle.

Astrologia pysyy sentään, tosin paaaljon vähemmässä määrin sekin kuin ennen.

Mun sielua taitaa vähän kyllästyttää?
Kauhee vohkaaminen tyhjästä  Cheesy
Ja isoilta osin se vohkaaminen ja kaikki tanssikuviot ovatkin tarpeettomia, kun tää kaikki on kuitenkin täysin luonnollista ja jokahitten omin käsin kosketeltavaa.

Jos nyt vaan oma napa ja mukava olo, silläkin se maailma jo paranee.


tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2 : 28.03.2023 10:12:17 »

Hei kuuhilda  smitten

Aika samoissa kuvioissa täälläkin. Tuossa joulun aikaa sanoin että nyt riittää ja olen jo suosiolla jäänyt nk eläkkeelle näin 50 v  Grin

Oma henk.kohtainen henkisyys jää ja nyt kaipaan vaan rauhaa ja rakkautta, hiljentää tahtia ja nyt on aikaa myös täälläkin vaan keskittyä itseeni.  Ehkä jotain pientä tulevaisuudessa, jos intoa ja energiaa löytyy.

Nyt hyvä näin  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8220


Profiili
« Vastaus #3 : 06.04.2023 11:38:26 »


Tämän kun sisäistämme, voimme olla inasen verran "likempänä" ns. valaistumista, tai sitten emme...:

https://youtu.be/k1SZrBhB_l0
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #4 : 06.04.2023 22:01:03 »

Hyvä viestimäärä Aviciilla.

Sidemanin linkin kun avasin, niin kävi tuulenpuhuri otsaan, miksi lie, tiedä tuota. Sisällä olen.

Mulla on oikeesti sellanen kutina, että kohta mennään...tällä henkisyyden osastollakin taas. Nyt on ollut pitkään lomaa. Toivoisin sen jatkuvan, mutta, mutta.

Muoks*

Ja mää oon viettäny foorumilla 111 päivää, 11 tuntia ja 40 min.

« Viimeksi muokattu: 06.04.2023 22:03:12 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #5 : 06.04.2023 22:16:26 »

Juu, mä kans katoin että on minulla ollut joskus jotain asiaakin ton viestimäärän perusteella  Grin

Tuota sidemanin linkittämä juttu oli kiva hetken kuunnella.

Mä tässä pohdin mitä nyt tekisin kun lapset ovat jo aikuisia ja nyt on ollut aikaa keskittyä vaan itseeni, mutta tahtoo tämäkin käydä vähän tylsäksi välillä.

Sä oot sitten kuuhilda lomailun jälkeen täydessä iskussa! 

Mä odotan jotain ihmettä tai jotain uutta, kivaa. Nyt kun ehkä tämä maailma pelastuu rakkaudella ja tässä uudessa ajassa kaikki on mahdollista, niin ehkä tässä jotain keksii tai sitten vaan katselen sarjoja ja leffoja ja juon liikaa kahvia!  Cheesy
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
talvenlapsi71
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #6 : 19.04.2023 19:19:19 »

Hei!
Olen täällä myös "pyörinyt" joitakin aikoja ja tunnistan saman väsymyksen, liekö se tosiaan se ikä 50+, että tuntuu kuin kaikki olisi tällä saralla koettu ja nähty.
Toivon sentään, että ei. Hiljattain on ollut elämänmuutosta ja tiedän, että nyt olisi vuoro laittaa omaa elämää kuntoon. Olen vain valaistunut siinä, että sen pitäisi omalla kohdallani tarkoittaa enemmän liikuttaa ja liikettä ja "jotain pitäisi keksiä". Ehkä pitää lähteä sinne epämukavuusalueelle kuitenkin, koska luulen, että se voisi opettaa eniten.
Uskon kyllä, että New Age on voimissaan, koska niin paljon myydään kirjoja ja kortteja ja You Tube on täynnä tulkitsijoita.
Astrologiasta oma kiinnostus näihin lähti ja pahoin pelkään, että nämä jutut ovat mun elämässä kuin tauti, ei pääse enää eroon. Vaikka uskovaisetkin muuta opettaisivat. Korona-aikana huomasin, että omat pienet rituaalit auttoivat selviämään kotona neljän seinän sisällä. Ainahan sitä toivoo, että olisi helppoa ym. mutta en tiedä, onko tänäkään vuonna.  angel
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #7 : 22.04.2023 18:38:37 »

Juu, tuttua on. Sama fiilis että jotain pitäis keksiä  :Smiley

Nyt on tullut paljon uusia ja jopa nuoria näkijöitä, tulkitsijoita ja parantajia. Somessa on kyllä kova surina päällä, mikä on erittäin hyvä juttu!

Tuossa on tullut juteltua ja vaihdettua kokemuksia parissa fb ryhmässä. Aktiivisuutta on siis kyllä yllättävän paljon.

Itse taidan keskittyä ihan kirjoittamiseen, maalaamiseen ja musiikkiin. Ehkä sieltä aukeaa jotain joskus.

On joskus uuvuttavaa, mutta samalla hyvin mielenkiintoisaa elää tätä aikaa. Maailma on muuttunut huimasti viim 20 v.

 smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
OsVi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #8 : 23.04.2023 13:55:02 »

Henkisyys on elämässäni päivittäin enempi ja vähempi. Onneksi nykyisessä työpaikassani on useita kaltaisiani ihmisiä, joille voi puhua henkisistä jutuista ja kaikki ymmärrämme toisiamme.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #9 : 24.04.2023 01:23:19 »

Ooo, onpa ihana työjengi  smitten
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #10 : 30.04.2023 13:35:08 »

Eipä tämä mun eläköityminen kestänyt kauan.

Viime aikoina on ollut vähän jumittumista ja vähän levottomuutta, turhautumista, että mitäs nyt.

Sepon blogi ja viime öinen uni, jossa järkytyin pahasti kun mun työpöytä oli tyhjennettu ja yksi mies tuli kiireisenä viemään mut uusiin töihin. Hädin tuskin kerkesin katsomaan työlippaan sisältöä.

Joten, uudet hommat odottaa. Pitää vaan luottaa johdatukseen ja katsoa mitä tämä kevät ja kesä tuo tullessaan.

Eli kaikki mikä menee läskiksi, ei ole enää mun juttu siis  Grin

Kohti uutta ja tuntematonta!

Mitens teillä?

 smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #11 : 30.04.2023 13:36:25 »

Henkisyys on elämässäni päivittäin enempi ja vähempi. Onneksi nykyisessä työpaikassani on useita kaltaisiani ihmisiä, joille voi puhua henkisistä jutuista ja kaikki ymmärrämme toisiamme.

Kuulostaa hyvältä!  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: