Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yhtäläisyyksiä läheisten syntymäkartoissa??? Keitä ympärilläsi pyörii...  (Luettu 15640 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
EiYhteyttä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #15 : 21.10.2006 16:49:37 »

Minä olen härkä ja nousumerkkinä Rapu.

Ainut pitkä ja vakava suhde on ollu Leijona miehen kanssa, asuimme muutaman vuoden yhdessä, mutta olen löytänyt itseni useita kertoja kalat-miehen kainalosta, jopa silloin kun seurustelin kyseisen leijona-avomieheni kanssa..
(hain kai lohtua kalasta ku leijona reissaili töiden takia?), monia muitakin kaloja on myös ollut. Kuten tämä nykyinenkin mies, jonka kanssa alkaa suhde näyttämään aika vakavalta.

Onko tämä selitettävissä jotenkin astrologisesti? Mitäs sanoo "vanhemmat ja viisaammat"?  Smiley
tallennettu

Saadaksesi ilosta kunnolla irti, sinun on jaettava se jonkun kanssa. <3

Aurinkohärkä
Nousurapu
Kuu, uranus ja saturnus jousimiehessä
Merkurius oinaassa
Venus kaksosissa
Mars kauriissa
MetalLady
Vieras
« Vastaus #16 : 21.10.2006 17:30:55 »

Mulla on muutama sisarus, niistä 3 oinaita ja heistä 1 kuollut, pikkuveljeni. Samoten äitini on oinas. Aikamoisia äkäpusseja meidän oinaat ovat. Cheesy
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #17 : 21.10.2006 19:49:34 »

Mulla on muutama sisarus, niistä 3 oinaita ja heistä 1 kuollut, pikkuveljeni. Samoten äitini on oinas. Aikamoisia äkäpusseja meidän oinaat ovat. Cheesy

Sellaisia me pässit olemme  Wink Ei aina helppoa elää oinaan kanssa. Varsinkaan mies oinaan, enkä tarkoita sitä ettäkö naisetkaan olisi helppoja.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #18 : 21.10.2006 19:53:23 »

Jaa´a.. Enpä tiedä. Sen olen huomannut että vedän aina puoleeni miehiä joilla on aurinko tai nousevamerkki vesielementtiä ja kuu maaelementissä. Näin on käynyt aina  Smiley Myös ystäväni ovat melko vetistä sakkia  Wink

Kauriisiin on vähän sellainen viha-rakkaus suhde  Smiley

Vaa´at ovat minulle myös helppoja, mutkatonta olla heidän kanssaan

Hmm, jotenkin jos noihin merkkien "sopivuuksiin" on uskominen niin voisihan kuvitella, että sulla toi nouseva rapu tekee sen, että vesimerkit tulevat läträämään elämääsi. Kai vesielementtisillä, niinkuin muillakin, on eräänlainen yhteys toisiinsa.
Toi on jännä, et vaakojen kanssa on helppoa. Oinaan vastamerkkinä voisi kuvitella, että enemminkin se toisi haasteita.

Olen itsekin huomannut, että kaikissa tutuissa erityisesti maan, mutta myös tulen elementti on tullut voimakkaasti esille.

Enpäs olekaan ajatellut onko jonkin tietyn merkin kanssa erityisen helppoa, mutta näinkun alan miettimään niin ehkäpä oinaiden kanssa on ollut kaikkein helpointa kommunikoida, siis hauskaa  Grin

Oinaiden kanssa on aina hauskaa  :Smiley Grin
Vaa´at jotenkin ovat mielestäni hirveän kivoja, jos jotain huonoja puolia olisi keksittävä niin vaaka ei kovin herkästi lähde ottamaan kantaa mihinkään, mikä sinänsä on ihan hyväkin asia, ei kaikkiin väittelyihin tarvitsekkaan lähteä. Mutta oinaalle se taas on hankala käsittää välillä sillä oinas on aina valmiina ottamaan kantaa. Mikä sekin aiheuttaa varmasti huvitusta kanssa eläjille  Grin
Luulen että tuo nousu rapu tosiaan vetää puoleensa muita vesityyppejä.
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #19 : 30.10.2006 22:15:30 »

Sen jännän eron olen huomannu oinas miesten ja naisten välillä, että oinas naisilla (ne, jotka minä tunnen) on ollut tapana puksuttaa tavoitteisiin saakka, vei se sitten kuinka paljon aikaa vaan.

Kun taas mies oinaat ovat olleet sellasia ihme hökeltäjiä, joiden jutuille on saanut nauraa niiiiiin paljon. Ne mies oinaat, jotka tunnen ovat olleet jotenkin hauskalla tavalla jääriä ja sellaisia esiintyjiä, varsinkin kun se sydämen (sen hetkinen) valittu on ollut lähettyvillä.

Mutta yhtäkään oinasta en huonolla muistele, parhaissa kavereissa niitä on ollut useampia ja yksi edelleen, jota en koskaan unohda  smitten

Kun mainitsit Artemis tuosta vaakojen "kantaaottaamuudesta", niin totta turiset. Isäkin oli aina sellainen, ettei juurikaan mihinkään mitään koskaan sanonut. Totes vaan, että vai niin tai sillä lailla. Samoin on appiukko, joka myöskin on vaaka ja todella myöntyväinen melkein kaikkeen, oikeen tupajyrän unelma pompoteltavaksi, etten paremmin sanoisi. Olenkin miettinyt, että milloin se raja tulee vaakamiehelläkin vastaan. Joskus on tuntunut, ettei ikinä.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #20 : 31.10.2006 14:10:27 »

Ehkäpä on fiksuakin olla ottamatta joka asiaan kantaa, pääsee helpommalla  Grin Itsekin olen oppinut olemaan hiljaa, ei aina tarvitse kuuluttaa mielipidettään.
Vaakamiehistä minulla on hyvin vähän kokemusta, naisista on aika paljon.
Oinasmiehet osaavat kyllä hökeltää mutta kyllä osaa naisetkin. Olin taas viikonloppuna kuin ylivilkas lapsukainen ystäväni syntymäpäivillä. Voin vaan kuvitella miltä näytän yliaktiivisena pölöttäjänä, ei saa muut edes suunvuoroa...
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #21 : 03.11.2006 17:38:04 »

Näyttäisi siltä että minun ympärillä pyörii aina joku Oinasmies.  Isäni oli, edellinen poikaystävä ja nykyään yksi työkaveri, itse asiassa paras kaverini töissä.

Äitini ja toinen sisareni Härkiä, toinen sisareni Kauris, minä nouseva Kauris.

Nykyinen mies Neitsyt, tytär Rapu, myös miehen sisar Rapu.  Poika Leijona.

Kartoista en osaa sanoa mitään kun en niistä oikein vielä mitään ymmärrä.  Toivottavasti joskus.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #22 : 08.11.2006 19:40:28 »

Nyt kun tein molempien lasten syntymäkartat, ilmeni mielenkiintoisia juttuja.  coolsmiley

Poika leijona, nousu skorppioni.
Tyttö rapu, nousu leijona!

Poika kuu rapu, merkurius leijona.
Tyttö kuu skorppioni, merkurius rapu.

Molemmilla venus ja mars leijonassa.

Mitä tälläisestä voisi päätellä kun samat merkit pyörii molempien lasten kartoilla?  idiot2

tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #23 : 09.11.2006 01:32:33 »

Artemis, johtuneeko samasta Asc. merkistä, mutta tutulta tarinasi kuulostaa.  Smiley Mulla sitten Kuukin läträä vielä Kaloissa niin vesielementtien kanssa tulen kyllä loistavasti toimeen.

Toisaalta Jouskari aurinko on tuonut sitten elämääni myös tulimerkkejä. Varsinkin toisia jouskareita.

Neitsyiden kanssa tulen hyvin toimeen. Johtuneeko sitten 6. huone painotuksestani. Voiko huoneita huomioida tässä?  Huh Velikin on sekä  aurinko että  askendentti Neitsyt

Mielenkiintoista, että Vesimiehiä ja Leijonia on nyt ilmestynyt elämääni.
Mulle selvis muuten just, että lapsuudenkaverin, jonka oon tuntenu ihan taaperoista asti on Aurinko Skorpioni, Kuu Rapu ja nouseva Leijona, jolla 5 huone painottunu. (kans näitä vuoden -82 karttoja... eh...)
Aika jännä havainto.  Shocked Meidän kartoissa on periaatteessa vaan yhden akselin ero.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #24 : 09.11.2006 08:35:10 »

Aika tasaisesti on eri merkkejä ympärillä, paitsi yksi joukkari lisää mies tai nainen voisi olla kiva. Olisi toimintaa. Eikä aina seksi mielessä taustalla, jos on vaikka  mies ja oinas, tai mies ja skorppari. Jos miesoinas olisi hiemankaan kehittynyt ja kasvanut ihmisenä ja työpuoli kunnossa, olisi ideaalikumppani, kun olen se laskuoinaskin.. mitähän se teettäisi kun Saturnuskin on vitosessa oinaassa. Ja noususolmu oinaassa*. Oinas vaikuttaa paljastavan tunteitaan, minua ei haittaa kiihtyminen välillä, kunhan ei olla tuppisuita. Hyvin kunnianhimoiset juristit/asianajotyypit ja IT hemmot on siis olleet oinaita, no en tunne tarpeeksi vielä.

Mutta mitä sitten? Mitä tämän pitäisi osoittaa? Ilmaa ja tulta voisi tulla lisää kuvaan ja varmaan tuleekin. Odottelen tulivuoritrippiä taas.  angel

*Noususolmu Oinaassa; tässä asemassa tulisi löytää omatoimisuus ja oppia kantamaan vastuuta itsestä. Tämä ei tarkoita itsekkyyttä vaan päinvastoin vastuun ottamista ilman ulkopuolisia auktoriteettejä omasta hyvinvoinnista

Nouseva Vaaka on hienostunut, diplomaattinen ja hyväkäytöksinen ja pyrkii välttämään kaikenlaisia ylilyöntejä ja pröystäilyä. Nousuvaaka on rauhaa rakastava esteetikko. (eli koetan oppia tietyistä oinasominaisuuksista pois, yhtaikaa kun oltava omatoiminen..)

« Viimeksi muokattu: 09.11.2006 09:04:17 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #25 : 16.11.2006 00:15:23 »

Perheessäni olen ainut, joka ei ole leijona, joten ovatpahan leijonat ainakin tulleet tutuiksi  Smiley Olen myös huomannut, että ystäväpiirissäni on paljon kaksosia, vaakoja ja leijonia.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #26 : 21.11.2006 20:58:24 »

Olen Kala, isäni oli Kala ja äitini on Kala. Epäilen että äitini on nouseva Skorpioni; minulla ja veljelläni on Kuu Skorpionissa. Veljeni on Leijona, kumppanini on nouseva Leijona ja hänen äitinsä ja veljensä ovat Leijonia. Olen nouseva Vaaka, kumppanini on Vaaka. Elämässäni on ennenkin ollut ilmamerkkejä, Kaksoset parhaana ystävänä ja ex-kumppanina. Serkku jonka kanssa tapasin lapsena leikkiä oli Skorpioni. Elämäni ensimmäinen varsinainen ihastus oli Vaaka-poika sikäli kuin tiedän. Ensimmäinen seurusteluyritykseni oli Skorpionin kanssa. Eräässä vaiheessa ihastuin Kauriiseen, ja niin on tehnyt äitinikin.
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #27 : 06.12.2006 19:19:54 »

Teetin ihan mielenkiinnosta ex-mieheni kartan, ja huh... Ainut yhtäläisyys omaan karttaani ei ollutkaan  aurinko vesimies, vaan kaikki planeetat ja asteroidit Kuuta lukuunottamatta samoissa merkeissä (eri huoneissa) kuin mulla. Hänellä siis  kuu kauris ja minulla  kuu kaksoset... Mystistä! Oltiin kyllä monessa asiassa sukulaissieluja ja tosi samanlaisia (liikaa?). Akseli-puolelta löytyykin sitten eroja, esim. hänellä AC  vaaka, minulla AC  kaksoset.
Sekä ex:lläni että nykyisellä miehelläni on  pluto aksendentilla. Jokin siinä vetoaa...? Se pluto-katse?

Äidilläni ja siskollani akselit ovat samoissa merkeissä; periytyneet...? Jännä juttu!
 
Yleisesti ottaen lähipiiriini on aina kuulunut paljon vesimiehiä ja jousimiehiä, nyttemmin myös neitsyitä ja skorppareita  Wink


tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #28 : 12.09.2010 22:49:57 »

Olen lapsesta asti naureskellut sitä, että minä olen vesimies ja minun äitini, pikkuveljeni ja isäni ovat kaloja.  Grin Ja nyt myös minun 1,5-vuotias tytär on kalat.  Shocked Minun ystävä on rapu (olemme olleet ystäviä 7-vuotiaista asti) ja mieheni on rapu. Toinen lapsuus ajoilta asti ystävänä ollut on oinas. Ainut joka poikkeaa gentrestä.  Grin

Olen vasta alkanu "opiskelemaan" syntymäkarttoja jne. Oon siis vielä aika ummikko, mutta kyllä tämä tästä. Aina minua on horoskoopit kiinnostanu, mutta olenkin löytäny aivan uusia asioita, kun vaan sen, että joku on vaan joku horoskoopiltaan. Nyt alkaa vähän aukeamaan planeetat, Ascit, Dc:t, Mc:t ja Ic:t. Myös huoneetkin ovat alkaneet selvitä.  Cool

Siksipä kysyisin teiltä piinkovilta astroilijoilta tietämystä vähäsen.  angel Laitan mun läheisimpien immeisten merkit ja kysyisin, et mitä niissä näkyy? Vai näkyykö mitää ihmeempiä? Löytyykö sieltä jotain loogista selitystä millekään asialle, että miksi juuri he ovat minun läheisimmät? Tosiaan nämä ystävät ovat olleet ystäviäni 20 vuotta ja miehen kanssa ollaa oltu 12 vuotta, vaikka minä oonkin veskari ja mies se rapu.  Wink Mun tyttäreni laskettu aika oli vesimiehen puolella, mutta synnytys jouduttii sitten käynnistää kun meni jo yli 2 viikkoa yli lasketunajan ja syntyikin siksi kalan merkeissä.

Minä
 aurinko vesimieskuu harkaaskendentti neitsyt, DC  kalat, MC  harka, IC  skorpioni

Mieheni
 aurinko rapukuu neitsyt, askendentti vaaka, DC  oinas, MC  leijona, IC  vesimies

Tyttäreni
 aurinko kalatkuu kaksosetaskendentti kauris, DC  rapu, MC  jousimies, IC  kaksoset

Äitini
 aurinko kalatkuu neitsytaskendentti rapu, DC  kauris, MC  kalat, IC  neitsyt

Veljeni
 aurinko kalatkuu vesimiesaskendentti leijona, DC  vesimies, MC  kalat, IC  neitsyt

Isäni
 aurinko kalatkuu harkaaskendentti rapu, DC  kauris, MC  vesimies, IC  leijona

Ystävä 1
 aurinko rapukuu kaurisaskendentti neitsyt, DC  kalat, MC  kaksoset, IC  jousimies

Ystävä 2
 aurinko oinaskuu leijonaaskendentti jousimies, DC  kaksoset, MC  skorpioni, IC  harka



Kiitti hirmuisesti jos joku viitsii mulkasta merkkejä ja sanoa jotain, jos jotain kerrottavaa on  smitten
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #29 : 13.09.2010 20:52:43 »

Olen näemmä neljä vuotta aiemmin jo vastannut tähän keskusteluun Smiley Vastaanpa uudestaan vähän paremmin.

Aiemmin luulin, että  kuu rapu on todella yleinen, koska niin monilla ystävälläni ja minulla itsellänikin on se. Kuulin kokeneemmilta astrologeilta, ettei se ole kovin yleinen, mutta  kuu rapu:t vetävät toisiaan puoleensa kovasti  Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: