Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kohti valoa -> muutoksia elämässä?  (Luettu 20059 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #30 : 07.09.2006 00:27:40 »

Kyllähän tämä alkaa kohta käymäänkin näemmä "tylsäksi", kun ei koskaan ehdi sanoa kuin yhden lauseen asiaan niin kohta se "toinen" minäni sanoo sen, jonka itse unohdin.  :Smiley Joten tuotahan itsekin juuri aioin sanoa!  Wink Smiley smitten
tallennettu
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #31 : 07.09.2006 00:32:14 »



Ja nyt eikun yhdessä oktaavia ylempää.  smiley6600 Kiss
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #32 : 07.09.2006 00:35:54 »

Jes!
Ja muistuttaisin sinuakin, ettei ole kuin tämä yö!
Sillä huomenna sen vanhan alitajuntamme KOKONAAN pimennän!  Wink smitten smitten
tallennettu
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #33 : 07.09.2006 00:42:48 »

En voi kuin nauraa sille "menetykselle", joka pimennyksestä seuraa,
sillä ainahan minua naurattaa ylivakavuus - se alitajunnan wanha waltakunta,
jonka sumenemisesta ei seuraa mitään muuta huonoa kuin... hyvää.

Katsotaan - olen hengessä mukana tässä täydenkuun pimiössä.

Mille muulle eläisinkään...

 Cry angel
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #34 : 07.09.2006 07:51:36 »

:Smiley
Taikka niin, että "jos haluatte vielä herätä nukkumalla, niin mukana seuraa Jumalallisuuden heräämisen 12 merkkiä muistutukseksi siitä, että näette vielä unta heräämisestänne".
buck2 angel

Tämä oli "paha"! Siis "hyvä"! Eiku...  Cheesy smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #35 : 07.09.2006 20:10:24 »

Päivä, jolloin aloin elää

kukaan tai mikään ei voi minua estää
sillä niin minä olen päättänyt
ikuisuus on minua varten
ja
 
e l ä n
sen

joka
sekunnista
nauttien
  smitten

Vaikka ydinteknikot nauraisivat minulle
minä ratkaisen juuri sen kaavan minkä haluan
vaikka jäisin jälkeen maratoonareista
minä juoksen juuri niin kauas kuin haluan

Minä ylitän aidan vaikka se näyttää korkealta  :Smiley

sillä
r i m a k a u h u

on vain

mielen
luomaa
illuusiota


Minä saan skeptikon uskomaan, pessimistin nauramaan ja autiomaan kukkimaan

sillä niin minä olen päättänyt
tehdä juuri sen mihin pystyn
juuri niin hyvin kuin osaan
eikä mikään voi minua lannistaa  Smiley

ei kukaan
saa minua sammumaan !  Smiley
tallennettu
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #36 : 07.09.2006 23:43:41 »

 Kiss Kiitos, valonkantaja, todella uskottavasta visiostasi.

Sinusta on siihen - sinussa on toivo paremmasta.

Yes!  angel


Ja anteeksi se epäselväksi hupakoitunut alustukseni
tuolla toisaalla - sanasi kirkastivat minunkin mieleni tältä päivältä.

 smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #37 : 08.09.2006 17:01:24 »

Minusta on siihen...smitten

Mika-Matti, ymmärsin kyllä että ajatuksesi oli hieno, se ei vain auennut minulle. Kaikkien aivoitukset eivät aina aukene kaikille, ainakaan ensilukemalta. Ja se johtuu ihan puhtaasti siitä erillisyydestä, jonka kuvittelen olevan välillämme... Eli sinä et ole huono ilmaisemaan itseäsi, enkä minä olen tyhmä kun en tajua.  Wink Mutta rakkaudessa olemme kaikki yhtä ja siinä tilassa meidän ei tarvitse yrittää pukea ajatuksiamme sellaiseen muotoon että toisetkin ymmärtäisivät. Silloin olemme yhteisymmärrys ja sanat menettävät merkityksensä!  :Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #38 : 08.09.2006 18:06:17 »

Amen valonkantaja  smitten smitten

Juu, siitä se lähti ja siihen se loppui (kahvinjuonti) eikä piätäkkeen ennee säre  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
astraali
Vieras
« Vastaus #39 : 08.09.2006 20:05:30 »

Pakkohan se on kertoa teillekin, että lopetin toissailtana kahvinjuonnin ja päänsärky voi kuulenma kestää kaksikin viikkoa  Shocked mutta sittenpähän sekin orjuus on ohi  Cheesy smitten

Hienoa!! :-D Minä vieroitin juuri itseni kahdessa viikossa kahvista (olen juonut sitä 3-vuotiaasta saakka). Kaksi viikkoa olin vihainen ja ärtynyt sekä kärsin päänsärystä mutta sitten helpotti. Juon nykyään kofeiinitonta pikakahvia ja se on paljon parempaa kuin voisi uskoakaan. Myös teetä saa kofeiinittomana. Älä muuten juo tavallista teetäkään, koska siinä on melkis yhtä paljon kofeiinia kuin kahvissakin... Siirrät vain riippuvuuden toiseen....

Paljon raikasta vettä ja ulkoilmaa! Hyvä tulee!

Tsemppiä!
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #40 : 08.09.2006 21:36:44 »

Kiitos vaan tsemppauksesta ystävät kalliit  angel smitten
Olin niiiiiin varma päätöksestäni  knuppel2 ja nyt kun olen siinä pysynytkin ja päänsärkykin vihdoin loppui, niin hyvältä tuntuu.
Täysikuu ja ukonilma menivät siihen samaan valvomiseen ja hikoiluun ja siihen päänsärkyyn  Grin

Mustaa teetä olen nauttinut vain aamuisin, päivänmittaan sitten yrttiteetä.
Niitä onkin monenlaisia varastossa.

Mutta kahta en vaihda - toinen on suklaa ja toinen .....  Smiley Cheesy smitten


tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
mammamma
Vieras
« Vastaus #41 : 11.09.2006 15:12:16 »

Minä olen vihdoinkin löytänyt motivaation painonpudotukseen ja hyvin on alkanut Smiley Kahvia kuluu kyllä ihan tuhottomia määriä, kiitos korvakipuisen puolivuotiaan tyttäreni  Cry Mut paranemaan päin on sekin.

Ach  Smiley Täälläpä ollaan jo 3 kiloa keveämpänä kuin viimeksi  smitten Meinasi mennä plörinäksi viikonloppuna kun mies kantoi kassillisen herkkuja kaappiin, mutta aika hyvin sain itseni hillittyä ja potkittua eilen pitkälle pyöräilylenkille  Cheesy Taas sai lisää motivaatiota jatkaa. Sonjakin on jo hyvässä kunnossa ja nukkuu melkein koko yön Smiley
tallennettu
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


I connect and detach, push and pull, like a tide


Profiili
« Vastaus #42 : 11.09.2006 17:07:03 »

Moniakin juttuja on tässä nyt vähän pidemmällä aikavälillä tullut vastaan..

-Tupakanpolttoa olen jättämässä.. en ole polttanutkaan kuin "silloin tällöin" mutta nyt on yritys jättää tuo turhuus pois.. välillä ihan helppoa, välillä ei!
-Ruokien lisäaineet on alkaneet hirvittää, pyrin elintarvikkeissa mahdollisimman tuoreeseen ja/tai luomuun.. mitä enemmän E:tä sisältöselosteessa, sen huonompi!
-Samoin ruoista muita juttuja, esim. kevytlevitteet eivät välttämttä ole lopulta yhtään parempia kuin rasvaisemmat vaihtoehdot. Kevytlevitteisiin tungetaan kahta kauheammin kaikkea ylimääräistä moskaa
-Syön edelleen vähän lihaa, mutta ajattelin siirtyä pois punaisesta lihasta ja syödä enimmäkseen kalaa ja joskus siipikarjaa. Ehkä tulevaisuudessa sitten vegaaniksi.. vielä en taida olla valmis
-Kaikki omat pienetkin "väärät" teot soimaa omatuntoa todella pahasti. Ei saa rauhaa ennen kuin asian korjaa jollain lailla..
-Yksinäisyyden tarve todellakin.. tämä minulla on kyllä ollut aina. En halua viettää aikaa minulle "vääränlaisessa" seurassa, josta säteilee negatiivista energiaa  Sad Kaksi entistä tuttavaani alkavat jäädä.. Toinen ei ymmärrä näitä juttuja sitten yhtään, on niin "maallinen" kuin voi ihminen olla, omin sanoin "en mä nyt ihan kaikkea usko!" (ts, ei usko mitään mitä ei näe..), ja toinen on vain äärimmäisen negatiivinen ihminen, ärsyyntyy kaikesta ja syytää negatiivista energiaa joka puolelle ympärilleen kun itsellään on aina paha olla. Monesti on ollut todella paha olo pitkään kun on ollut tekemisissä heidän kanssaan, en halua sitä enää  Cry.. Tosiaankin haluaa vain löytää omantyyppisiä ihmisiä, ja onneksi olen löytänytkin, te täällä, sekä asuinpaikallani pyörivä yhdistys, sekä yksi hyvä ystäväni  Smiley -Näin sitä vaan huomaa että kyllä etsivä aina löytää..
-Mullakin televisio pysyy useimmiten kiinni, samoin radio, ellen pistä jotain omaa cdtä soimaan. Muutenkin nämä sähkölaitteet vähän hirvittää, kun asuu pienessä asunnossa ja tuntuu että niitä ei pääse pakoon, ei ole tilaa missä ei niitä olisi. Kun/jos muutan ja jos tila antaa myöten, seuraavaan asuntoon laitan kyllä tilan ilman mitään sähkölaitteita. Makuuhuoneen ainakin olisi varmaan hyvä olla sellainen.. On alkanut tiedostamaan että jokapuolelta pukkaa ylimääräisiä saasteita vähintään sähkön muodossa..  buck2
-Luen todella paljon aiheeseen liittyvää kirjallisuutta
-Tarve ulkoilla on lisääntynyt
-Samoin tarve hiljentyä ja meditoida päivittäin..

Tällaisia huomioita omasta elämästä  smitten

« Viimeksi muokattu: 11.09.2006 19:12:37 kirjoittanut Aya Nuit » tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: