Äänestys
Kysymys: Pyöritkö kenties kaupungilla seuraten energiaa mihin se johtaa?  (Äänestys päättynyt: 01.12.2005 02:13:03)
kyllä - 7 (46.7%)
ei - 4 (26.7%)
joskus - 1 (6.7%)
riippuu vähän - 3 (20%)
Äänestäjiä yhteensä: 9

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: seuraatko energiaa?  (Luettu 6654 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
yoni78
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 11.11.2005 02:13:03 »

Huh
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #1 : 11.11.2005 02:26:40 »

Yleensä liikkuessani, on jo ennalta suunniteltu päämäärä. En harhaile.  smitten
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #2 : 11.11.2005 10:36:42 »

No, empä juuri....... buck2. Kuljen "omissa maailmoissani" Tongue.....

Joskus, kun olen "pysähtynyt", niin ehkäpä silloin :Smiley. Yleensä tarkkailen ihmisiä ihan muuten vaan, etsimättä mitään energioita.
Riittää, että suojaan oman energiakenttäni ulkopuolisilta police police
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #3 : 11.11.2005 11:28:45 »

Shocked  Huh

Niinku...??
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
m
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #4 : 11.11.2005 15:54:34 »

Oi, joo ehdottomasti! Tai jotain henkilökohtaisia energioita ainakin. Hyvä esimerkki juuri eilisestä: Olin menossa ihan eri suuntaan, ei ollut mitään järkeä mennä enää toiseen paikkaan (en nyt viitsi selittää tarkemmin) mutta tuntui että ei!! Ratikka oli jo tulossa kun päätin että ei voi mitään, pakko mennä tonne toiseen suuntaan! Ja niinhän vaan löysin tosi hienoja ja tärkeitä juttuja (mm. yhden aika erikoisen, tosi hyvän lahjan yhdelle kaverille, olin stressannut että mitä ihmettä hankkisi. Tosin just toissapäivänä päätin että en stressaa. ja sitten ratkaisu tuli seuraavana päivänä Smiley) sieltä toisesta suunnasta löytämistäni paikoista. Seurailen aina tätä "energiaa" koska se johtaa aina kivoihin juttuihin, ja jos ei mihinkään erikoiseen niin sitten ajattelen että olen ehkä välttänyt jonkun ikävän jutun.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 11.11.2005 17:02:57 »

Toivomus:
Vähemmän dualistisia, eli vain kyllä/ei vaihtoehtoisia äänestyksiä, kiitos.
Tämä ei ole ihan ensimmäinen, josta löytyy vain kyllä/ei mutta mitään
välimuotoja yms. ei ole ollenkaan.

Harvoin voin nimittäin äänestää, jos vaihtoehdot ovat vain kyllä/ei.
Ainakaan minun maailmani ei ole ihan niin mustavalkoinen.

Tämän äänestyksen kysymykseen vastaukseni on: Joskus.

t. Eklektikko
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #6 : 11.11.2005 17:44:23 »

No, empä juuri....... buck2. Kuljen "omissa maailmoissani" Tongue.....
No, etkös silloin tiedostamattasi juuri energioita seuraile?  Wink

Itse kuljen usein päämäärättä esim. Helsingin keskustassa "omissa maailmoissani". Ja sitten vain lähtiessäni pois, niin ihmettelen, että miksihän tuokin lenkki piti tehdä.  idiot2  Grin
tallennettu

irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #7 : 11.11.2005 18:36:32 »

Riippuu vähän mistä roikkuu. En nyt mitään energioita ole ajatellut, vaan harhailen muuten vaan... mielijohteiden perässä. Kerran olin tekemässä puolen tunnin kävelylenkkiä lähiseudulla, kun sain päähäni, että lähdenpä tästä kävelemään keskustaan, matkaa 10 km, kun ei nyt tärkeämpääkään tekemistä ollut Grin Menihän siinä aikaa ja voimia, mutta hyvin sujui. Ottakaa vesipullo mukaan, jos energiat vie teitä kovin kauas. Wink Tai ainakin rahaa bussia varten.
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
ishtar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45

every man, and every woman, is a star.


Profiili
« Vastaus #8 : 11.11.2005 20:28:06 »

möh onko tämä energianseuranta sitten samaa kun intuitionsellainen? vähän semmottis olo näistä vastauksista tulee.
ja omani on kai siinä tapauksessa kyllä ja melkein pelkästään - sillä eivätköhän ne asiat joita olen suorittamassa myös "seuraamatta" energiaa ole noh, juuri sen energiaseurauksen ...seurauksia.  :Smiley


 smitten
tallennettu

"In addition to a Yes and a No, the Universe contains a Maybe." r.a. wilson
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #9 : 12.11.2005 00:10:32 »

Kai minä jotain energiaa kaupungilla liikkuessani seuraan, koska liikun täysin vaistojen varassa (varsinkin kauppareissuilla.) :Smiley
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #10 : 12.11.2005 12:10:35 »

Hei Christian Dior smitten

Kuule, en ole tullut edes ajatelleeksi koko asiaa, voipi hyvin olla niin Cool....
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
s22
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #11 : 21.01.2006 21:21:58 »

Kylläpäs on erikoinen galluppi, mutta saapahan vihdoin nauraa  2funny
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: