Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ....  (Luettu 9030 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« : 02.09.2006 22:06:42 »

Olen nyt tutkaillut ja tutkaillut vanhoja auringonpaluukarttoja....
« Viimeksi muokattu: 17.02.2008 18:16:56 kirjoittanut Hansuli » tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #1 : 03.09.2006 20:04:13 »

Tuota, en muista tiedä, mutta mulla ei näy muuta kuin teksti: "The horoscope image file has expired"...
tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #2 : 03.09.2006 23:56:30 »

näkyy juu.

MUTTA...

Aihe koskettaa, sillä itse olen kelannut aivan samaa asiaa. Olin saada hermoromahduksen kun katsoin omaa, sisareni, äitini ja isäni karttoja. Tein äkkinäisen johtopäätöksen, että äitini kuolee. Seuraavana päivänä, vähemmän väsyneenä huomasin, että syntymapaikat olivat väärät (siis siihen pitää laittaa asuinpaikka nykyään) ja kartat muuttuivat... vähän (äidiltäni lähti muutama neliö pois...)

Hulluutta tutkia tuollaisia asioita. Oman mielenrauhasi vuoksi... älä tee sitä! Kaikkea ei tarvitse tietää... mutta ehkä joku voi rauhoitella täällä sinua (ja minua)  Huh
« Viimeksi muokattu: 04.09.2006 00:00:43 kirjoittanut Intimaria » tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 04.09.2006 00:02:49 »

Mitähän nuo yleiset "kuoleman merkit" mahtaisivat sitten olla? Minusta tästä ei ole aiemmin ainakaan suoraan keskusteltu, eikä asiaa oikein missään ole ihan suoraan sanottu. Tietääkseni yleensä kuitenkin se kokonaisuus merkitsee jotenkin enemmän ja yleensä ei ole mitään tiettyä aspektia joka merkitsisi kuolemaa, vaan lähinnä monta epäsuotuisaa aspektia, jotka osuvat tietyllä tavalla yhteen - jotenkin tämän huomaa vasta sitten kun se epäonninen tapahtuma on sattunut. Tiedä sitten. Olisi kiva tietää noita tuollaisia aspekteja, itse en niitä tosiaan tiedä.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Intimaria
Vieras
« Vastaus #4 : 04.09.2006 00:04:11 »

niitä spekuloitiin "miten läheisen kuolema näkyy kartalla" tms. ketjussa. itse en uskalla enää lukea sitä...  Lips Sealed
tallennettu
Tähtipolku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 04.09.2006 23:04:57 »

Kokemukseni on, että läheisen kuolema näkyy kartalta hyvin. Vaimoni kuolema näkyi jopa päivän tarkkuudella. Tässä tutkimuksessa on osattava myös tehdä suhdeanalyysejä - siis, verrataan myös kahden tai useamman henkilön edistyviä karttoja toisiinsa. Oikeaan tulokseen pääsee parhaiten käyttämällä Solar arc, prog. ja Keskipistemenetelmää.

Samalla on kuitenkin muistettava, että lääketiede on edistynyt ja yhä useammat sairaudet eivät enää johda suoraan kuolemaan. Kartta voi näyttää vaarallisen tilanteen joka kuitenkin lääkärien avulla voidaan pelastaa.

Olen myös monien vuosien tutkimuksessa huomannut, että mitä nuorempi henkilö on, sitä paremmin näkee kuolemantapauksen ja mitä vanhempi on ihminen sitä vaikeanpi on nähdä hänen kuolemaansa.
Aina on kuitenkin niin, että kuolleen henkilön läheiset ajattelevat hänestä eroa, mutta ero ei aina tarvitse tarkoittaa kuolemantapausta.

Tämä on niin surullinen aihe, että laitan tähän oman kuvani kun vaimoni lähti taivaan kotiin.

 Cry

Pentti
tallennettu
millimia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Profiili
« Vastaus #6 : 05.09.2006 14:33:47 »

Hyvä Hansuli,
katsoin isäni transiitit n.vuoden ajalle jolloin hän teki itsemurhan.Todella kaunista ja harmonista!Neptunus ja uranus tekivät kolmioita marsille eli hän sai puhtia ajatukselleen toteuttaa se käytännössä..Muista aina että kaikki kartan tekijät suhteutetaan ihmisen elämään eli vankilassa olevalle saturnus ei välttämättä tarkoita negatiivista,päinvastoin hän voi ehkä aloittaa opiskelut.Mutta jos olet vapaalla jalalla tehtyäsi rikoksen saturnus voi tuoda vastuun teosta tullessaan..Valoa ja Rakkautta sinulle,älä pelkää!!
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 06.09.2006 11:35:23 »

Luin jostain , että kuoleman hetkellä myös Jupiterin transiitit ovat monesti mukana. Artikkelissa vedettiin se johtopäätös, että käsitys kuoleman laadusta on yleensä ihmisillä liian ankea, kun itse asiassa kuolevan kannalta poismeno on monesti hyvinkin positiivinen kokemus (vrt. esim. kesken leikkausten "kuolleiden" kuolemankokemukset. Kun heidät on saatu elvytettyä takaisin elämään, monet palaavat vastahakoisesti ja kaipaavat kokemaansa kaunista, rauhoittavaa, valoisaa olotilaa). Ankeinta kuolema onkin varmasti suremaan jäävien omaisten kannalta.

Eli ehkäpä astrologiakin yrittää kertoa kuoleman syvimmästä olemuksesta jotain sellaista, mitä useimmat meistä eivät ole vielä valmiita sisäistämään.

Pentille myötätuntoiset halaukset!  smitten

Hansuli,
jostain syystä en saa liitetiedostoja auki kummastakaan viestistäsi, joten en voi kommentoida kartoista mitään. Ikuisena pessimistinä ymmärrän kyllä hyvin epätoivoiset ajatuksesi, mutta kannattaa kuitenkin pitää mielessä, että parasta mitä voit tehdä itsellesi ja läheisillesi, on suhtautua tulevaisuuteen luottavaisesti. Murehtimisella voi kuitenkin olla huomattavat vaikutukset omaan terveyteen ja loppujen lopuksi murehtimalla ei muuta mitään; se tulee, mikä on tullakseen ja jos jotakin ikävää on tulossa (niinkuin meille kaikille aina välillä), sitä ehtii murehtimaan vasta sitten kun aihetta on.
Helpommin sanottu kuin tehty, itsellänikin vasta rankan harjoittelun alla. Embarrassed

tallennettu

Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #8 : 06.09.2006 22:08:22 »

Luin jostain , että kuoleman hetkellä myös Jupiterin transiitit ovat monesti mukana. Artikkelissa vedettiin se johtopäätös, että käsitys kuoleman laadusta on yleensä ihmisillä liian ankea, kun itse asiassa kuolevan kannalta poismeno on monesti hyvinkin positiivinen kokemus (vrt. esim. kesken leikkausten "kuolleiden" kuolemankokemukset. Kun heidät on saatu elvytettyä takaisin elämään, monet palaavat vastahakoisesti ja kaipaavat kokemaansa kaunista, rauhoittavaa, valoisaa olotilaa). Ankeinta kuolema onkin varmasti suremaan jäävien omaisten kannalta.

Katsoin myös äitini kuolinvuotta ja hänen ap. kartallaan Jupiter oli tarkasti Vertexillä. Kasi huoneessa oli  mars  merkurius  saturnus Ceres osana pikkukolmiota vitoshuoneen  venus  uranus  neptunus kojuktioon ja kolmoshuoneen  kuu  pluto konjuktioon. Jupiter/vertex tekivät myös kolmion Kheironiin ( jupiter vertex kuudennessa huoneessa ja  chiron kolmannessa). Aurinko oli myös kolmiossa  kuu  pluto konjuktioon ja sekstiilissä neppariin.

Äidilleni kuolema oli suuri helpotus hänelle itselleen ja siksi ei varmasti paljoakaan haasteellisia aspekteja tule näkyviin.

Kuolinpäivänä Pluto oli Ac:llä, missä se siis oli sahannut muutenkin ja osaltaan vaikuttanut sairastumiseen  (paljon muitakin aspekteja tietenkin mukana), tr. Jupiter  aspect_con Aurinkoon ...

tr. kuu  aspect_con kuu tr. aurinko  aspect_con  pluto (Pluto kahdeksannessa huoneessa) tr. Pholus  aspect_con Neptunus. Nämä syntymäkartan planeetat yhdessä venuksen kanssa muodostavat mystisen suorakaiteen.

Nii.. ja huomasimpas, että tr. pluto tehnyt kolmion  kuunsolmu :n.

Että kovin on ollut varmasti tarkoitettua tuo kuolema ja helpotus se hänelle itselleen on ollut. Päivään liittyy vielä niin erikoisia sattumia, mitkä edesauttoivat sen, että kukaan ei sillä kriittisellä hetkellä ollut kotona vaan kuolema sai tapahtua, niinkuin näyttää olleen tarkoituskin.

Laitoin May yyveenä nuo syntymätiedot, jos niitä jaksat katsoa, en tiedä, miksen ole saanut karttoja nyt pysymään "paikoillaan".
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 08.09.2006 17:39:10 »

Hei Hansuli! Syystä, jota ylläpito selvittelee, sinulle lähetetyt yv:t eivät ilmeisesti tule perille. Kirjoitatko minulle suoraan emailiini ja ilmoittele, mihin email-osoitteeseen voin vastailla sinulle kysymykseesi.



« Viimeksi muokattu: 08.09.2006 18:44:05 kirjoittanut May » tallennettu

Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #10 : 08.09.2006 18:05:09 »

Vastasinhan minä Smiley. Olenkin hämmästellyt, miksei yv-viesteihini koskaan kukaan vastaa mitään Smiley.


tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: