Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Best UFO video ever??  (Luettu 2545 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti

Profiili
« : 20.10.2022 00:12:17 »

Quest TV
836 t. tilaajaa
A drone pilot shows Nick & Sarah footage he captured, which shows a white UFO travelling at over 10x the speed of sound!

https://youtu.be/X6uNISoNWV4

Eikä minkään valtakunnan sonic boom'ia!?    Shocked
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 24.10.2022 08:50:28 »

Kiintoisa(?) kommentti toisesta videosta;
UFON practical joke?? Voi olla tositarina tai sitten ei...

Rhonda Unger
4 kuukautta sitten
I talked to a very highly respected United airlines pilot who was retired about this subject and he told me of an experience he had. He told me the exact longitude and latitude he was flying and the date and he said that while he was in the air he saw the brightest light he had ever seen he held up his hand and could see every bone in his hand the entire plane stopped and was running on generator only all the people started screaming inside the plane and he had to keep and remain calm as he was the pilot. It lasted for a short time a matter of minutes and was gone and the plane resumed power in the generator was still back up. When he landed the airlines took the recorder. He did not know what it was he never found out but it was real.

4 kuukautta sitten
Puhuin tästä aiheesta erittäin arvostetun United Airlinesin lentäjän kanssa, joka oli eläkkeellä, ja hän kertoi minulle kokemuksestaan. Hän kertoi minulle tarkan pituus- ja leveysasteen, jonka hän lensi, ja päivämäärän ja hän sanoi, että ollessaan ilmassa hän näki kirkkaimman valon, jonka hän oli koskaan nähnyt, hän piti kättään ja näki jokaisen luun kädessään koko kone pysähtyi. ja oli käynnissä generaattorilla, vain kaikki ihmiset alkoivat huutaa koneen sisällä ja hänen täytyi pysyä rauhallisena lentäjänä. Se kesti hetken, muutaman minuutin ja oli poissa ja kone palasi virran generaattoriin, joka oli edelleen päällä. Kun hän laskeutui, lentoyhtiöt ottivat tallentimen. Hän ei tiennyt, mitä hän ei koskaan saanut selville, mutta se oli totta.
« Viimeksi muokattu: 25.10.2022 08:55:06 kirjoittanut sideman » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: