Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minä Olen- lehti  (Luettu 3529 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
OsVi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« : 05.08.2022 13:22:52 »

En ole nähnyt pitkään aikaan Minä Olen - lehteä kaupassa. Onko sen tekeminen kokonaan lopetettu ?
Kirppiksestä löysin nipun sellaisia Minä Olen- lehtiä, joita en ole ennen lukenut.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #1 : 06.08.2022 09:55:20 »

Siltä vähän vaikuttaa, että koko lehti on lopetettu jo viime vuoden lopussa. Instassa ei ole yli puoleen vuoteen päivitetty mitään ja joku kommentoi pari viikkoa sitten vanhaan tilausmainosjulkaisuun, että miten kun lehti ei ole ilmestynyt puoleen vuoteen, nettisivut ei toimi eikä tilaajapalvelu vastaa. Tuo on kyllä törkää toimintaa, jos ei tilaajille ilmoiteta lehden lopettamisesta ja hyvitetä tilausmaksuja.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
OsVi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #2 : 06.08.2022 10:49:27 »

Harmi. Itselleni Minä Olen- lehti tuli joitain vuosia sitten monta vuotta. Ensimmäisen päätoimittajan aikana lehti oli parhaimmillaan. Toinenkin päätoimittaja oli hyvä, mutta hän oli vain vähän aikaa. Kun päätoimittajaksi tuli joku nainen ja lehti muuttui huonoksi, en edes ostanut sitä.
tallennettu
OsVi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #3 : 21.11.2022 15:42:18 »

Kirppiksestä löysin kaksi viimeistä Minä Olen- lehteä.
Ei oikein olleet entisenlaisia. En yhtään ihmettele, ettei lehden teko ollut enää kannattavaa.
tallennettu
OsVi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #4 : 02.12.2022 14:33:17 »

Nyt sitten Sielun Peili- lehtikin lopettaa.
Vaihtoehtoisista lehdistä vain Ultra on voimissaan.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #5 : 09.01.2023 21:08:12 »

Huomasin, että Voi hyvin-lehdessä alkoi astrologia juttusarja planeetoista! Kiva, että tuossa lehdessä sentään on astrologiaa ja vähän vaihtoehtoisiakin aiheita. Tilasin nyt kokeeksi.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: