Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kommentteja kiitos!  (Luettu 6029 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rittis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« : 10.11.2005 15:35:16 »

Hei taas!
Nyt on taas kysymys joka toisille varmaan on päivänselvää,mut mä oon ulkona ku lumiukko vaikkei lunta olekaan. idiot2
Voisko joku selventää mitä nää tarkottaa ja vaikuttaa?


Nouseva kauris
Aurinko neitsyessä
Kuu neitsyessä
Merkurius neitsyessä
Venus neitsyessä
Mars härässä


kiittäen rittis
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #1 : 26.11.2005 16:16:19 »

Huh, maamerkkejä kerrakseen!

Jos nyt jotain yleistä noista voisi tulkita, niin ihan selkeästi olen enemmän järki, kuin tunneihminen. Varmasti käytännöllinen ja huolellinen. Autat muita ihmisiä ja olet tarkka, hoidat velvollisuutesi. Voit olla hieman ujo ja hillitty, et ehkä mielelläsi tuo ajtuksia, tai varsinkaan tunteitasi julki. Parisuhteessa olet ehdottoman uskollinen, sillä rakkaus on sinulle puhdas ja pyhä asia.

Tietenkin asiaa valaisisi hieman jos tietäsi missä sinulla on jupiter, neptunus, saturnus ja pluto; jospa niistä löytyisi siinuun hieman räväkkyyttä! Wink

Mutta kuulostiko tämä tulkinta yhtään sinulta?
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #2 : 26.11.2005 16:17:42 »

edelliseen korjaus: olen=olet
tallennettu
rittis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #3 : 01.12.2005 23:12:32 »

Hei kaikki!
Kiitos valonkantaja :angel:se osui aika nappiin,vaikka uskollisuudesta on paha mennä sanomaan koska olen ollut rakastunut toiseen mieheen(ei oma aviomies)jo kauan eikä hänkään ihan tunteeton ole,mutta...
tässä nämä kysymäsi planeettasijainnit:Jupiter skorpparissa
Saturnus jouskarissa
neptunus skorpparissa
pluto neitsyessä

tuo skorppari,siitäkö johtuu teräväkielisyys josta joskus joudun kärsimään?

Mailis kysyi huoneista;voit jos kiinnostaa katsoa karttaa.13091958 Äki Klo 16.40 smitten

kiitos etukäteen rittis
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #4 : 04.12.2005 17:42:54 »

No, teräväkielisyyttä varmaan edesauttaa paljon nuo neitsyetkin mutta juu, voihan skorppari tuoda sellaista tietynlaista "pisteliäisyyttä". Taidat olla aika ehdoton luonne, päätäsi ei varmaan kovin helposti käännetä? Aika mielenkiintoinen kartta kyllä, en ole ikinä ennen nähnyt noin maapainotteista karttaa.. Cheesy Ihan kivaa vaihtelua varmaan tuo toi jouskari saturnuksessa, vähän sellasta "rentoutta".

No, älä nyt näitä mun arvaustulkintoja ota niin vakavasti, toivottavasti tänne tulee tekeen joku vähän enempi asioihin pereytynyt analysoimaan karttaasi! :Smiley
tallennettu
rittis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #5 : 05.12.2005 16:46:13 »

Hei kaikki!
Kiitos kovasti vaivannäöstä. :angel:On se vähän outoa, :idiot2:mutta yksi kiinnostuksen aiheita on aina ollut astrologia jollain tavalla tällä nais-ihmisellä.Johtunee suvun tietäjistä:unia ,kortit,enteet,käsien luku(itsekin näitä)ja silleen.Hienoa olis jos joku jaksais/viitsis katsoo tulkintaa meikäläisestä.Olisin tosi kiitollinen smitten kun en itse ole perehtynyt noihin paljoakaan.Mut opettelen.

Iloa ja Valoa kaikille Joulun odotukseen angel smitten

Lämmöllä Rittis
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: