Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kivien energioista  (Luettu 7439 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« : 10.11.2005 11:10:31 »

Heips!

Olisiko täällä astroväellä kokemusta kivien vaikutuksista?
Itselläni viime reissulla henkisen kehityksen putiikkiin tartui mukaan onyxia, mokaiittia ja ruusukvartsia. Hieman tukossa ollutta luovuutta/taiteellisuutta koitan nyt availla erityisesti mokaiitti-kiven värähtelyillä. Miten olette kokeneet kivien energiat ja millä tavoin olette niitä käyttäneet? Itse en meditoi ja tiedän sen olevan ainakin oiva käyttötapa avata kivien värähtelyjä. Ruusukvartsia käytän kaulassani, lähellä sydäntäni koska sielläkin myllertää vähän väliä menneisyyden kasautumia, tunne-elämän puolelta.

Olisi mielenkiintoista kuunnella kokemuksianne Smiley
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #1 : 10.11.2005 11:18:01 »

Olisi mielenkiintoista kuunnella kokemuksianne Smiley

On tehokkaita. Helppo käyttää väärinkin.
Laitoin joskus jonkun ohjeen mukaan fluoriitin otsachakralle ja se olikin väärän värinen, tunsin miten energiat iski pään sisällä takaraivoon. Sain hirveän päänsärkykohtauksen ja oksentelua sen johdosta. Jäi seuraava työpäiväkin väliin. Sain tilanteen kuitenkin korjattua ametistilla. Smiley

Että ei kannata ainakaan leikkiä.
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #2 : 10.11.2005 14:52:32 »

HEI ILMATAR!

Vuosien saatossa on jos jonkinlaista kiveä kertynyt mukaan. Joskus olen pitänyt taskussa esimerkiksi turkoosia (esiintymistilanteessa). Sitriini on hyvä taskukivi kun on alakuloa, se tuo iloa. Smiley

Pöydällä esillä pitäminen on ehkä nykyisin minulle se ainoa käyttö....Ruusukvartsia ja ametistia.

Tyynyn alla unien muistamista ja unennäön tehostamista auttaa vuorikristalli!

Kun lapseni olivat pieniä, minua nauratti tosi paljon myös heidän mielenkiinto kiviin. Pojallani oli koulussa menestymiseen pyriitti.
Tyttärelläni oli tiikerinsilmä turvana. He valitsivat ne itse tietysti, muistaakseni kivimessuilla.

Luonnonkivet ovat myös kauniita ja niilläkin on oma vahvakin energiansa. Niitä on kertynyt pääasiassa Kreikan matkoilta.

Kiviterapiat ovat mielenkiintoisia, mutten lähtis tekemään ilman hyvää koulutusta.
tallennettu
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #3 : 10.11.2005 22:11:25 »

Mistä tietäisin itelleni hyvän rukoushelmimateriaalin? Ne on usein tehty mineraaleista, mutta luutakin on, ja puuta.
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #4 : 11.11.2005 11:57:33 »

Hei Saai!

Rukoushelmiasia on todella niin henkilökohtainen, että kannattaa kuulostella itseään. Kun olet hankkimassa helmiä, mieti mitkä vetävät puoleesi ja kuuntele omaa intuitiotasi helmien suhteen.

Minulle esimerkiksi tupsahti omien tilalle perintönä saatuja koruja, joiden joukosta rukousnauha tupsahti. Se "keskusteli" minulle samantien, joten se on käytössäni.

Kaikella on tarkoituksensa, ja löydät kyllä etsimäsi. Siunaa ne sitten itsesi käyttöön. angel
tallennettu
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #5 : 11.11.2005 16:46:32 »

Jos haluan kuunnella intuitiotani niin silloin siitä ei tule yhtään mitään
 tickedoff tickedoff tickedoff 2funny 2funny 2funny
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: