Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muutosten aikaa ja pohdintaa, Kuu parantaja  (Luettu 14190 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Indigo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« : 01.01.2020 10:27:34 »

Nythän se sitten alkaa, 6.1.2020  saturnus sulkeutuva  aspect_squ  kuu
Tosin  pluto aspect_squ kuu on paukuttanut jo pitkään kartallani.
Aiemminkin olen monasti miettinyt pitäisikö minun jo luopua isosta omakotitalostani, jota olen peruskorjannut ja uudistanut vuosikausia. Se on kuitenkin ollut minulle rakas vaikka monasti raskas. Nyt tunne muuttamisesta on kuitenkin voimistunut. Pitäisikö päätös todella tehdä!??
Ihmissuhteet ja MC:kin muutostilassa ja kysymyksen alla.

Indigo
 aurinko harka
 askendentti skorpioni
 kuu oinas
tallennettu
seija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #1 : 02.01.2020 03:32:26 »

En käsitä miten tämä keskustelu toimii, näytöllä näkymä vähän outo...Yritän nyt kuitenkin jotain kirjoittaa.

Eli tämä kuu parantaja pamahti kenttää rytinällä ja nosti kaikki menneet kuonat pintaan. Valvottaa ja mietityttää myös, teenkö , odotanko vaiko miten tässä pitäisi olla? Vaikeaa, haikeaa ja raskasta on. Vaikka kuinka omaa näkijän ja ties minkä tietäjän kykyjä ei niistä apua ole, todella suurien ratkaisujen aika...

-Kosminen vaeltaja-
tallennettu
Indigo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #2 : 18.01.2020 22:05:24 »

Hei Seija, todellakin hankalalta vaikutti löytää kuinka tänne pitäisi kirjoittaa viesti ja aloittaa uusi aihe  Smiley.  Mutta kuten tiedämme, mitään uutta ei voi aloittaa jos pelkää epäonnistumisia.
Oletko jo päässyt eteenpäin näissä Kuun saamissa ohituksissa? Onko tullut muutoksia tms.?

Itse olen ollut käsittämättömän väsynyt! En millään jaksaisi olla töissä, olen oikein fyysisesti väsynyt. Ties mistä tämä johtuu?
Samoin mielessä kehittyy jo todellisempana talon, kodin myynti ja vaihto. Yllätin itseni eräänä yönä selaavani netistä kaikkia mahdollisia myytäviä asuntoja.
« Viimeksi muokattu: 18.01.2020 22:17:13 kirjoittanut Indigo » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: