Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tulipalo ja pommi..?  (Luettu 2929 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
enkelikihara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« : 21.08.2006 08:30:42 »

No niin taas mua kiusataan mitä erilasimmilla unilla.

Ensin näin unta tulipalosta, oltiin jossain vapaa-ajalla ei siis mitään ns. tähdellistä tekemistä.
Mutta katto paloi... se tiedostettiin kyllä että näin on, mutta aivan rauhassa kukin, myös minä, ruvettiin keräilemään omia tavaroitamme, ulos mentyämme näin kun katto pullisteli paikoitellen tulesta. Se oli siis ilmiliekeissä. Mutta itse olin kovin rauhallinen.

Seuraavaksi olinkin jo jossain koulussa kurssilla, ja eksyneenä...oli kovin sokkeloinen koulu
Kunnes vastaan tuli ns siskon tytär jo nyt 15v mutta unessa jotain 4v, jouduin pesemään häneltä kakat jalasta  idiot2 Silti hän vaikutti kovin aikuismaiselta tytöltä, puhui siinä 15v äänellä??


Toinen ouni nyt oli että olin jossain hyvipuistossa pitämässä hauskaa kunnes, tuli pommivaroitus eli sellaista piipitystä tai ulvontaa jonka usein on kuullut jostain ohjelmasta..mikä on kertonut sodasta.
No kuitenkin siinäkin sitten piti etsiä itselleen joku piiloutumispaikka, ja sellaisen sitten aikani etsittyä löysin, mutta eihän se mikään piilo ollut, lähinnä jonkun puun alla.

Eli yritetäänkö mulle nyt taas kertoa jotain??

tallennettu

_______________
enkelikihara
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: