Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Déjà-vu-ilmiö  (Luettu 3095 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Fiona
Vieras
« : 19.08.2006 23:29:38 »

Olen monta kertaa nähnyt unta paikasta, jossa huomaan olevani jonkin ajan päästä. Esim. tulevasta työpaikasta...se vaikutti tutulta...olin nähnyt sen unessa jokin aika sitten (en siis ollut ennen käynyt siellä enkä tiennyt, että pääsen sinne töihin). Tulee jotenkin "kylmät väreet" asiasta. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Sitten olen myös usein tiennyt "mitä seuraavaksi tapahtuu" ja ihmetellyt, kun niin tapahtui. Mitä tämä on? Huh
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 20.08.2006 00:10:16 »

 :Smiley

Tapahtumisen eli ilmentämisen suunta vaan sattuupi olemaan:
henkinen puoli - unen puoli - fyysinen puoli.

Muodostaen kehän.

Niinpä ennakoiminen erottaa mestarin siksi pyrkivästä.

Se mitä parhaillaan tapahtuu eli on meneillään,
on jo luotu - on jo olemassa.

Jotta jostakin voi valita entisyytensä, nykyisyytensä ja tulevaisuutensa,
niiden on oltava kontaktissa toisiinsa.

Mikä tekee niiden muodostamasta kokonaisuudesta ikään kuin muovailuvahaa.

Menneisyyttä voi valaista, nykyisyyttä voi kirkastaa ja tulevaisuutta voi pitää valoakin nopeampana.

Se, mitä seuraavaksi tapahtuu, tulee vastaan sitä, joka sen luo.
Korkein ihmisessä näet tietää etukäteen, mistä ihminen valitsee.

Mutta ihminen on se, joka tekee eron mahdollisen ja mahdottoman välillä.

 Smiley
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #2 : 20.08.2006 00:57:08 »

Juu.pa.
Pienessä (2x3cm) mielessäni olen tullut tämmöisiä tapahtumia vastaan ja koen sen näin: Tietoinen mieleni ottaa vastaan jo olemassa olevan tiedon uumoiluna siitä, tapahtuukohan seuraavaksi niin ja näin. Viimeksi kävelin muuan puistonnäköisen nurmikaistaleen ohi ja mietin, jotta onkohan tuossa tonttipaikka, kauan on ollut ainakin rakentamatta..ja koskakohan joku näppärä siihen tupaa alkaa väsäämään. Ja seuraavana aamuna paikalla kuorittiin maata ja nyt siinä on jo melkein talonnäköinen muodostelma  Wink Kyllähän minä sen tiesin mutta putkitukkoinen päivämieli vielä sen hieman vänkyrälleen kääntää. Jolloin uumoiluja voi hieman jo luottaenkin jo alkaa pitää tietona tulevasta - eiks jeh? Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: