Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: huomenna mennään pussauskoppiin, vai mennäänkö jonnekin muualle?  (Luettu 49825 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #90 : 10.09.2006 11:01:39 »

Miksi haluat palvella miehiä? Minä en halua ollenkaan. Hieman voin palvella. Palvelen mieluummin teoreettisella ja henkisellä tasolla ihmiskuntaa. Ei mutta hetkonen tämä oli juuri se kaksosen ja jousimiehen välinen ero. Miksi minä tässä yritän kovasti oppia kaksoselta. smitten

Joo näin on minullekin näkijät sanoneet monenlaista että joku tulee vielä.. en vain tiedä miksi seksisuhteita jaksaisi Rakastaa.. en viittis pistää tunnelatinkia turhaan..


Voisko tuo liittyä kaksosiin? Serkkuni on kaksosvaikutteinen ja elää nimenomaan miesten kautta. Minä olen joku haaste heille, että voittaako, ja tuntuu että exäni piti ensin voittaa huomioni, sitten voittaa minut niin että lähtee. No minäpä voitin viimeisen erän eli emme ole ystäviä. Sitäkö tämä peli olikin? Ihme että kukaan uskaltaa lähestyä.. pidettävä tasoa matalampana.
« Viimeksi muokattu: 10.09.2006 11:05:33 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #91 : 10.09.2006 11:05:41 »


Miksi siis vielä jollakin tasolla vielä haaveilen tuosta luuserista? Koska olen niin pirun tyhmä.... Grin Ei vaan. Kai tää nyt oikeestikin oli tässä.

 


Ehkä hän ei olekaan luuseri vaan toteuttaa vaan omaa tehtäväänsä tässä elämässä. Nauti sitten vaan sinkkuudesta ja ihmisten tapailemisesta ja tutustu itseesi. Siitä se lähtee.  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #92 : 10.09.2006 11:08:06 »

Heh, minua naurattaa. Oma tehtävä oli jätkällä mikä? Tienata rahaa ja iskeä naisia??  2funny 2funny 2funny

Muuten eikös kaksoselle sovi paremmin veskari ja vaaka kuin neitsyt-au? Kuten itse toivoisin tuli-ilmaa.
« Viimeksi muokattu: 10.09.2006 11:13:34 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Oikku67
Vieras
« Vastaus #93 : 10.09.2006 11:14:20 »

Heh, minua naurattaa. Oma tehtävä oli jätkällä mikä? Tienata rahaa ja iskeä naisia??  2funny 2funny 2funny
Huh
ehkäpä se on SE minkä valonkantaja pääsi näkemään pinnan alta..
Jokaisella meillä on jokin tehtävä..!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #94 : 10.09.2006 11:17:15 »

Wow, mulle kans tollanen tehtävä niin ihmiskunnan henkiset kohottelut voidaan unhoittaa"  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Oikku67
Vieras
« Vastaus #95 : 10.09.2006 11:18:33 »

Wow, mulle kans tollanen tehtävä niin ihmiskunnan henkiset kohottelut voidaan unhoittaa"  angel
smitten 
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #96 : 10.09.2006 11:19:09 »

GS,
älä unohda että minä olen sentäs askendentti jousimies... Cool Kyllä minäkin haluan rakastaa ja palvella maailmaa yksilöimättä ja erittelemättä... Sitä minä teen aamuisin suihkussa puolitokkurassa ja kuolemanväsyneenä, toistan rakkaudellisia mantroja ja yritän herätä samalla.... buck2

Hirveän vaikea kommentoida tähän kaksonen-jouskari-vastakkainasetteluun, koska tunnen itsessäni vahvasti kummatkin ja mun mielestä ne elää suhteellisen sopuisassa symbioosissa. Siitä on elävänä todisteena tämä minun seesteinen ja vakaa luonteeni ja se, ettän ikinä ole ristiriitainen.... Wink

Sininen enkuli,
Kyllä tämä minun pikku hellanlettas enkelipojuni tosiaankin toteuttaa elämäntehtäväänsä... Joka taitaa olla se että muut heräisivät hänen avullaan tajuamaan mitä teettää kun ihminen on itsekäs. Niin, kyllä minä sen tiedän. Se on minussa, mitä muissa näen.  Wink Ja itseni puolustuksekseni sanon myös että näen hänessä ajoittain myös paljon hyvää... Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #97 : 10.09.2006 11:21:57 »

Kyllä muistan että olet joukkarinousu. En vain ymmärrä halua olla miesten palvelijana > miesten leikkikaluna, poljettavana. Yritän kovasti ponnistella että se alkaisi kiinnostaa. Sama, minunkin noususkorppariexällä on tehtävä, opettaa minne itsekkyys johtaa. Ehkä hän kulkee sitä tietä mutta annas kun 11-elämänvaihe alkaa, niin jo käy muutoksen tuulet, mutta sitten en enää välitä. No. Joo. Pidä paussia siitä kaverista kunnolla ja palaa asiaan Paaaaljon myöhemmin. smitten
« Viimeksi muokattu: 10.09.2006 11:24:02 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #98 : 10.09.2006 11:24:48 »

Ihminen on aina itsekäs, muuten hän ei olisi ihminen.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #99 : 10.09.2006 11:26:33 »

On niissä eroja. Ne jotka koettavat olla henkisellä tiellä, saavat esimerkiksi henkistä valtaa ja on tiedettävä miten sitä käyttää, itsen vai kaikkien eduksi. Mutta miten ihanaa auttaa ihmiskuntaa = Mankind, kun siellä on niitä söpöläisiäkin joskus vahingossa joukossa-

Hyvää pv jatkoa!

Kind Man? Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #100 : 10.09.2006 11:34:39 »

miesten palvelijana > miesten leikkikaluna, poljettavana.

Voin myöntää että tämä tyyppi on pompotellut minua mennen tullen, mutta näin ei ole käynyt aiemmin kun olen seurustellut ns. NORMAALIEN miesten kanssa... Wink Palveleminen on niin eri asia kuin olla poljettavana. Parhaat hetket mitä tosta edellisestä suhteesta muistan, oli niitä sellasia että olin vaikka tehnyt viiden ruokalajin aterian ja kynttilät paloi pöydässä ja ruuan jälkeen hieroin miehen selän öljyllä, johon olin sekottanut jotain tuoksuöljyä jne... Siis näin paljon vaivaa ja tein usein kaikkea sellasta, mutta se oli sen arvoista, kun teki sen kaiken iloiten ja rakkaudella. Sitä mä tarkotan, haluan palvella. En ala kenenkään orjaksi ja mulle ei sanota "nainen! keitä kahvia!" eikä välttämättä edes "voisitko ystävällisesti keittää kahvia?" vaan mä oletan, että mies haluaa kahvia ja keitän sitä. Sit se yllättyy et "mistäs tiesit et halusin kahvia?"... Wink

Olipa tyhmä esimerkki, mutten paremmin osaa selittää.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #101 : 10.09.2006 11:43:31 »

Ok siis tää ei ollut normaali?

Toki minäkin voin laittaa safkat ja hieroa selät, no problem - mieluummin seikkailen maailmassa tällaisen kanssa, eli jousimies ja-- oinas; se voisi sanoa, mistäs tiesit että juuri nyt pitää jarruneste vaihtaa jeepistä? Mutta ole onnellinen että pääsit pompotuksesta.

Miehet ei muuten keksi suhteen alkuun, keskikohtaan ja loppuun kovin paljon variaatiota. Mitä nyt olen seurannut noin viidellä muulla naisella täällä hyvin paljon samoja kohtauksia suhteissa (Freija, Intimaria, aQuarius, sinä, minä..). Oma rima on Oikealle Tyypille niin korkea. Olisi voinut olla jo 15 v sitten mutta onpa edes nyt.  2funny

Olisi kiva jos häneen liittyisi matkailu ja seikkailu, mutta jos tarvii muita naisseikkailuja, niin maksan heti takas 1:1.
Kaksi noista exeistä olikin menijöitä, ekalle naisten iskeminen oli se juttu ja vika esitti muka arkaa, mutta aina siihenkin joku ihastuu..
« Viimeksi muokattu: 10.09.2006 11:58:04 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #102 : 10.09.2006 11:59:04 »

Ei ollu normaali, ei.

Kaikissa miehissä asuu pieni sika ja apina (kuten naisissa lehmä ja kana), ja sitten puuttuukin vaan lammas ja heppa niin voidaan perustaa maatila!! Niin, juttu jatkuu, meni vähän sivuraiteille... Eli pointti; tuon miehen sikamaisuus ja apinamaisuus ei ollut enää mitään pientä. Toisaalta hän osasi kätkeä sen kaiken hurmaavuutensa ja diplomaattisuutensa alle ovelasti.

Ja, no siis, OUTO. Mister Urakoitsija ei ole mikään tyypillinen ihminen. Ei ees tyypillinen kiroileva raksamies. Jotenkin niin outo persoona, eikä se ole mitenkään negatiivinenkaan juttu. Koska varmaan se on kaikista ratkaisevinta siinä, miksi häntä rakastan. Mutta se tekee hänet myös hemmetin vaikeaksi ihmiseksi.

Minkäs teet, itse on tällainen myös aika outo. Harvemmin tapaa oikeesti omalaatuisia miehiä. Taiteellisia, kekseliäitä, huumorintajuisia... Niin naps. Rakastuu.

Mut nyt en jaksa tätä asiaa enää puida kun en mikään puimuri ole (vaikka niitä siellä maatilalla tarvitaankin!)...
Cheesy Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #103 : 10.09.2006 11:59:54 »

Niin eli mikset jo päästä sitä ajatusta sisään, että jätkällä ei kenties ole mitään merkitystä sinulle?  coolsmiley Onks pakko rakastaa? ethän edes tuntenut sitä aina.. Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #104 : 10.09.2006 12:11:26 »


Minkäs teet, itse on tällainen myös aika outo. Harvemmin tapaa oikeesti omalaatuisia miehiä. Taiteellisia, kekseliäitä, huumorintajuisia... Niin naps. Rakastuu.

Mut nyt en jaksa tätä asiaa enää puida kun en mikään puimuri ole (vaikka niitä siellä maatilalla tarvitaankin!)...[/color] Cheesy Wink

 2funny Onneksi sinulla on mahtava huumorintaju!  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: