Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saiskos vähän näkemystä?  (Luettu 2387 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Milla
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 18.04.2020 17:36:15 »

taustaa lähimenneestä;

Suhe joka jäi taakse, josta siunaantu jälkeläisiä, oli vuoristoratainen ja oikukas molemmin puolin ja ei vaikeuksilta vältytty vaikka olikin ihania kauseja siinä.. tuo suhde sitten päättyi pitkän kaavan kautta siihen että olimme tahoiltamme satuttaneet toisiamme jo liiaksikin..

Eron jälkeen tuli onnettomuus kuvioihin myöhemmässä vaiheessa ja se laittoi itseäni autopilottimaisesti tekemään oikeita ratkaisuita ja selvityksiä oman elämäni eteen.

Tällä hetkellä olen pisteessä, missä mua tuetaan ja sillä saralla onkin kaikki varsin mallikkaasti, mutta henkilökohtaisessa, missä on tämä mennyt, varjostaa sitten sitä pahaa minulle, joka on satuttanut. Samalla sielujen syvyyksissä olen uiskennellut pitkän tähtäimen kautta, hyvässä ja huonossa. Tajusin että tämä mitä aloitin, on käynyt unessakin muutamia vuosia sitten ja osaan oikeastaan havainnoida mitä tässä on tulossa eteenpäin, en täysin, mutta jotenkin.. Lisäksi tässä on vielä eräs joka on tuonut minulle sielun tasossa, ensi kohtaamisesta lähtien, sisäisen kotini esiin ja reiki energiat käynistyneet paljon voimakkaampina, että mitä tuo on? miksi? miksi tähän hetkeen, kun kaiken kukkuraksi sisäinen lapsenikin on noussut pintaan. Koen että olen äärimmäisessä haavoittuvaisessa asemassa, jota on loukattu, ravisteltu ja turvattomuuden tunne ollut valtava ja nyt tämä yksi sielu, tuo lämpöä, rauhaa, iloa, ylienergisyyttä ja eritoten "kodin luokseni". Tämä on vielä isossa roolissa tällä hetkellä elämässäni.

Mitä tämä oikein on? Cheesy idiot2 coolsmiley smitten Shocked
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #1 : 19.04.2020 09:59:20 »

Kasvua.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #2 : 19.04.2020 10:09:48 »

Elämää.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: