Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yli 144 000 (pyhien luku?)!  (Luettu 1647 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8220


Profiili
« : 16.04.2020 16:28:26 »

TM-liiton tiedotteesta:

Noin 185 tuhatta TM-harrastajaa ympäri maailman on mukana päivittäin, ja ilman online-yhteyttä noin 445 tuhatta.
Määrä kasvaa joka päivä ja kokemukset ovat hyviä.


Ei huono, sanoisi varmaankin Uotisen Jorkka!

Onko siis covid-19:n perimmäinen tarkoitus aktivoida heidät "hyvikset" säännölliseen toimintaan, satya- eli kRta-yugan
luomiseksi?? Ite oon niin saamaton että oon mukana vain satunnaisesti ja silloinkin "väärään" aikaan...No, heilun minä
silti kai jonkin aikavyöhykkeen svengissä mukana!

 Cheesy   angel   crazy2

Nyt kaikki eiteeämmäritkin mukaan, kukin omalla tavallaan:

https://www.facebook.com/DrTonyNader/?epa=SEARCH_BOX

FYI, Wiki:

Tony Nader (Born: Tanios Abou Nader;[1] Arabic: طوني أبو ناضر) is a Lebanese neuro-scientist, researcher,[2][3] university president, author and leader of the Transcendental Meditation movement. He has a medical degree in internal medicine, received his Ph.D. from Massachusetts Institute of Technology and worked as a clinical and research fellow at a teaching hospital of Harvard Medical School.

Nader worked with Deepak Chopra at the Maharishi Ayurveda Health Center in Massachusetts[4] and in 1994, published his first book, Human Physiology: Expression of Veda and the Vedic literature.[5] He is president of both Maharishi University of Management (Holland) and Maharishi Open University.[4
« Viimeksi muokattu: 16.04.2020 17:14:50 kirjoittanut sideman » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: