Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vanhempien aurinko/kuumerkit parinvalinnassa?  (Luettu 6118 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« : 09.11.2005 09:04:08 »

Sanotaan, että mies valitsee naisen, joka muistuttaa hänen äitiään ja nainen miehen, joka muistuttaa hänen isäänsä. Miten tämä on toteutunut teillä, ja tukevatko aurinkomerkit teoriaa?

Itselläni kuumerkkini on Härkä, joka on myöskin kumppanini äidin aurinkomerkki. Kumppanini kuumerkki on Rapu, joka on myöskin isäni kuumerkki (ja äitini aurinkomerkki). Kumppanissani on hyvinkin paljon samanlaisia piirteitä kuin isässäni, mm. samanlainen huumori, mutta tärkeintä on sellainen perusturvallinen olo, joka hänen seurassaan tulee, ei ehkä suoranaisesti isällisen suojeleva, mutta sinne päin Smiley

Kokemuksia, kiitos Smiley
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #1 : 09.11.2005 11:08:51 »

vaikea sanoa tähän asiaan mitään kun olen sinkku! Grin
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 09.11.2005 12:32:02 »

Isäni on Oinas, äiti Vaaka. Miehenpuolikkaani on Vesimies, nouseva Kauris. Jos ajattelee onko hänessä ja isässäni jotain samaa, niin ehkä se sitkeys on se yksi yhteinen piirre: periksi ei anneta, vaikka pää roikkuisi kainalossa.  :Smiley Molemmat myös näpertelevät mielellään kaikkea ja ovat hyvin käteviä käsistään. Miehenpuolikkaani raplaa kaikkea tekniikaan liittyvää, kun isäni on metsuri ja kirvesmies, joka rakentelee erilaisia rakennuksia, remppaa ja korjaa. Uskoisin myös, että kun kyseessä on Oinas ja Vesimies, molemmat arvostavat omaa aikaa ja omaa vapautta.

Muita yhteläisyyksiä en sitten löydä. Isäni on ollut hyvin kova opettaja/monadinen oppiläksy tässä elämässä enkä halua käydä samoja asioita läpi uudestaan mieheni kautta.
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #3 : 09.11.2005 13:07:01 »

Heips  Smiley
Mun isä on Rapu ( kuu  neitsyt ) ja äiti on Vesimies ( kuu kalat)
Avokkini on Vaaka ( askendentti neitsyt), appiukko Neitsyt ( kuu vesimies) ja anoppi Vesimies ( kuu kalat) ja vieläpä samana päivänä syntyny kuin mun äiti  Huh
Mä en o koskaan seurustellu  aurinko Rapujen kanssa. Mutta kyllä joitakin samoja luonteenpiirteitä avokissani on niin kuin isässänikin Smiley
Mulla  merkurius  kaloissa ja vesimiehessä  jupiter  idiot2

             -Oinas73-
               
               askendentti kuu jousimies
tallennettu
tiav
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #4 : 09.11.2005 14:02:23 »

Moiks!

Isäni oli härkä ja äitini on kalat ja minä siis vaaka, siinäpä olikin soppaa kerrakseen uglystupid2

Exäni oli tripla-oinas ja nykyin aviomieheni on vesimies  smitten

Eli ei mitään yhteistä kenenkään kanssa...
tallennettu

Aurinko-Vaaka, Nouseva Skorpioni- Kuu-Leijona ja se näkyy ja kuuluu Smiley
Maya: Sininen Magneettinen myrsky
Tuli-Vuohi
Pähkinäpensas
Kristalli aura
Shar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61



Profiili
« Vastaus #5 : 11.11.2005 06:57:35 »

No sinkkuna en voi mistään parisuhteesta puhua. Mutta olen kuitenkin ollut hyvin ihastunut ihmiseen, jolla on Aurinko, Kuu ja AC kaikki samoissa kuin äidilläni. Eli molemmat ovat Kauriita, Kuu ja AC Neitsyessä.
tallennettu

aurinko harka
kuu neitsyt
askendentti skorpioni
Mimia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #6 : 11.11.2005 17:31:42 »

Olen huomannut, että tähän asti kaikkien entisten tai ei niin vakavien suhteiden (näin hienosti sanottuna  Wink ) toisella osapuolella Aurinko, Kuu tai Nouseva Merkki on Kaksosissa. Ja yleensäkin tulen toimeen kaikkien ihmisten kanssa joilla Kaksonen on jotenkin esillä persoonassa. Mutta tämähän ei ole ihme, koska isälläni on Kuu Kaksosissa ja itselläni on Mars Kaksosissa (Mars=naisen "ihannemies"). Ja nykyisellä seurustelukumppanilla YLLÄTYS YLLÄTYS!! Kaksonen komeilee Nousevana Merkkinä  smitten
tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #7 : 12.11.2005 18:13:56 »

En oikeastaan ole koskaan halunnut isäni kaltaista miestä...
En minäkään, kunhan vaan vähän lievemmän version sain. Kai siinä täytyy olla jotain samaa ja tuttua, ettei tunne ihan vieraissa olevansa, mutta taas ei liikaa saisi olla mitään ärsyttävää. Mieheni ja isäni asrtokartoilta on kuitenkin samanlaisuutta vaikea löytää, luonnossa sen voi todeta.

Sen sijaan itse olen paremmin mieheni vanhempien lapsi kuin mieheni itse. Mieheni vanhemmat molemmat ovat aurinkoneitsyita kuten minäkin, olemme kaikki kiinnostuneet vaihtoehtohoidoista, dieettiin kuuluu mantelivoit, kelpit ym. ja vannomme mm. Caycen nimeen (niin omituista yhteensattumista että! Shocked). Mieheni vanhin sisko, joka (ylläri, ylläri !)on myös kiinnostunut astrologiasta, sai itse asiassa pienen slaagin ja torui kohta pikkuveljeään, että nyt olet kyllä nainut itsellesi vanhempien korvikkeen. Varoitukset tulivat vaan myöhässä, koska olimme jo naimisissa ennenkuin tapasin ketään mieheni perheestä. VAsta myöhemmin olen itse todennut nämä yllättävät yhtäläisyydet. Mieheni vahemmat ovat jo yli seitsemänkymmentä, että olen aika yllättynyt heidän tavallaan moderneista mielenkiinnonkohteista. Mieheni itse taas on vannoutunut tiedemies, ja joutunut vuosien varrella oppimaan joustamaan, ainakin minun läsnäollessa, muutamista kannoistaan humpuukiin, minkä takia olikin niin omituista löytää häntä edeltävä sukupolvi niin kaltaisekseni. Omille vanhemmilleni on kanssa turha esittää mitään yliluonnollista, henkevää tai rehellisyyttä ylevämpää huuhaata.
« Viimeksi muokattu: 12.11.2005 18:20:45 kirjoittanut saai » tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: