Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hauskin kokemuksesi tähän asti Candid Camera  (Luettu 18855 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 15.08.2006 19:35:47 »

Minusta oli aika hauskaa kun videokaupan herra antoi meille Walt Disney rantapallon yks kaks ilmaiseksi ja sanoi että hänen nimensä on Kattimatti.

Mutta ei se suinkaan ollut hauskinta mitä on koettu. Mitäs muilla?
smiley6600 smiley6600 angel angel 2funny Grin smitten
« Viimeksi muokattu: 19.08.2006 22:05:41 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
NIGHTANGEL
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #1 : 15.08.2006 20:02:41 »

Kokemuksia ja hauskoja tilanteita ois paljon (makuasioista ei tietysti voi kiistellä koska jokaisella on omalaatuinen huumorinsa)mutta tässä ois mun mielestä pari hauskaa:

-Pikkusisko teki sinä & minä lehden jotain persoonallisuus testiä ja luki ääneen kysymystä: Mitä tekisit jos sinun pitäisi...sitten yht äkkiä totesi: seis, en pysy perässä ja aloitti uudelleen lukemaan kysymystä ääneen.   crazy2Cheesy 

-Isän kaihin ollessa pahimmillaan (hänen nähdessä kaikki erittäin hämärästi) hän lähti saunaan nykyisen vaimonsa kanssa ja nappasi omasta vaatelaatikostaan pikkarit ja painui saunaan (kerrostalo).Saunottuaan hän veti pikkarit jalkaan ja pyyhkeen harteilleen...siinä vaiheessa vaimo totesi: noinko ajattelit mennä?  Isä hölmistyi  ja kysyi mites sitten?..Vaimo: Kokeileppas niitä housujas tarkemmin..no isä teki työtä käskettyä ja hups ne tuntu jotenkin oudolta..niissä oli tarkemmin tunnusteltuna pitsiä...pikkusiskot oli lajitellu pyykit laatikoihin "vähä" väärin  ..ois voinu samaan aikaan hissiä käyttäviä vähä hymyilyttää  Cheesy Grin
tallennettu

Mikä ei tapa se vahvistaa.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 17.08.2006 21:39:14 »

Aika hauskaa on se kun lapsi kyselee kaikilta kadullakulkijoilta heidän horoskooppimerkkejään. Saamme hymyjä. :Smiley

"Mä oon vaaka, leijona, jousimies, kaksonen, neitsyt, kauris" jne jne.. seurailen näyttääkö ihmiset siltä mitä sanovat olevansa.
« Viimeksi muokattu: 18.08.2006 19:27:30 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #3 : 17.08.2006 22:42:48 »

- kukahan otti lainaa tän auton takia ja makso kaiken?
- et sä mitään oo maksanu siihen nähden miten paljon oon rassannut tätä autoo. otan sen ens viikoks mukaani.
- hah, etpäs ota, mulla on avaimet, vien ne mukanani tampereelle ja jätän auton tänne!
- no mä otan noi poppivehkeet irti, oon maksanu ne.
- hah... no ei haittaa paskan vertaa kun mä voin laulaa autossa!

jne... jne... jne...

Ehkä maailman pisin ja koomisin riita minkä oon ikinä kuullu. Kaveri ja hänen veljensä. Nauroin siinä vieressä... Mutta niin nauroivat lopulta kaikki...

Ei se nyt tässä näytä mitenkään hauskalta, mutta kun se vaan oli niin lapsellinen riita ja tuli kummaltakin osapuolelta niin huvittavia kommentteja joita en nyt onneksenne ees muista.

Toinen mikä nauratti samana iltana samoissa bileissä, kun yksi hieman outo erittäin humaltunut mies tuli sanomaan tälle mun suutuksissa olleelle kaverille yhtäkkiä "mansikka on pyöreä, banaani on käyrä"... Kaveri tiuskaisi siihen silmät uhmaa leimuten "kyllä mä noi hedelmät tiiän!" ikäänkuin toi mies olis sanonut jotain tosi loukkaavaa... Grin
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #4 : 17.08.2006 22:50:23 »

TÄNÄÄN tyrskähti kunnolla mustalla huumorilla, kun katselin työväen opiston kurssilistaa ja sielläpä oli tekstiilityön puolella tämmöinenkin kuin:

Kuolinpaidan ompelukurssi

12 t, 24 e
Kurssilla on tarkoitus valmistaa kuolinpaita ja mahdollisesti arkussa käytettävät liinavaatteet. Peruspaidan yksityiskohdat voit ommella toiveittesi mukaan.


Että jos haluaisin tulla haudatuksi, niin kehtaisinpa minäkin ala-arvosella kässän numerolla tommosen rustata. Eihän sitä ois kuin madot näkemässä.. 2funny 2funny 2funny
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 18.08.2006 11:58:52 »

En voi mitenkään listata tähän kaikkia hauskoja kokemuksia, kun minulla on tapana vääntää kaikesta jotain huumoria irti - mikään ei ole liian pyhää tai vakavaa hyväntahtoiselle naurulle Grin Olen yleensä yksikseni 24/7, joten hyvää huumoria tarvitaan

Viimeisimpiä omia hauskuutuksia taitaa olla ainakin nämä jutut:
- Istuin bussissa ja näin uimarantakyltin tienvarressa (sinisellä pohjalla, valkoisissa laineissa valkoinen mies). Eka ajatus oli, että autoilijoita ja jalankulkijoita varoitetaan tuollaisista uimareista: maahan ja autotielle avautuu satunnaisesti mustia aukkoja, josta hyppää tuollaisia uimareita ja ne syövät kaiken, mikä eteen sattuu. Bussista lähtee keula ja pikku Eero häviää mystisesti koulumatkallaan Grin
- Raapustelin aivottomana piirustusta. Loppupelissä siitä syntyi kuva, jossa Soul Calibur-pelisarjan ritarihahmo Siegfried esittelee ruipeloita hauiksiaan ja huudahtaa "Oh yeah! Check these muscles!". Takana kolme sarjan tyttöä tuijottavat veri nenästä valuen ja ajattelevat "Check that ASS!"... x)

Ja muutama vanhempi
- Junissa on varoituskylttejä ovien luona varoittamassa liukkaasta kynnyksestä. Ukkeli näyttää lähinnä siltä, että se huutaa kaatuessaan typerällä äänellä "HOPLAA!"
- Varokaa lapsia kyltti tarkoittaa, että pensaissa ja puskissa lymyää verenhimoisia lapsia, jotka hyökkäävät autoilijoiden tuulilaseihin ja aiheuttavat kolareita, jos ei pidä varaansa.
- Kuopiossa eräässä kaupassa monta vuotta sitten oli Candy King, joka huusi "Osallistukaa kilpailuun! Palkintona prinssi ja puoli sulkaalevyä!"

Viime viikonloppuna tehdessäni baarikierroksesta juttua jututin kahta hevimiestä, joista toinen äkkiä kesken haastattelun huusi "ryhmähali!" ja molemmat miehet halasivat minua. Lähtiessäni pois kuvaajan kanssa ja kiitellessäni miehiä haastattelusta tämä samainen mies tuijottaa tapitti suoraan silmiin ja sanoi "Anna hali!"^Siinäpä sitten halailtiin ^______^
Seuraavana päivänä myöhästyin bussista mennessäni kotiin, kun paikalle ajoi ulkomaalainen perheenisä, joka lupasi heittää minut kotiin. Vastustelin pitkään, sillä en mielelläni lähde ventovieraiden kyytiin, mutta mies hoki vain, ettei ole murhaaja tai syö minua, hän heittäisi minut mielellään kotiin, kun on menossa samaan suuntaan. Sain kyydin kodin lähellä olevalle bussipysäkille. Olen vieläkin ihan äimänä tuosta.

Kerran ollessano Tuska-festareilla lähdin Helsingin tuttavani kanssa kävelemään festarin jälkeen keskustaa ympäri. Vastaamme käveli joku hevihemmo, jutteli puhelimeensa ja kun hän pääsi kohdallemme, mies kaappasi minut toisella kädellä syyliinsä! Olisi halunnut, että lähden mukaan, mutta tuttavani nappasi minua olkapäistä ja tokaisi miehelle "Mehän ei lähdetä nyt yhtään minnekään!" Grin

Muuta mukavaa, mitä on itse tullut tehtyä ja saanut siitä hyvän mielen, löytyy myös. Tuskassa, jälleen kerran, minun ja ystäväni taakse tuli kolme teinipoikaa, jotka kysyivät, olisiko meillä antaa heille rahaa. He olivat ihan PA, päivä pitkällä eivätkä he olleet syöneet mitään koko päivänä. Kaivoin kukkarosta viimeiset kolikkoni ja annoin ne yhdelle pojista sanoen, ettei minulla ole enempää ja toivottavasti he saisivat summalla jotain ruokaa. Pojat olivat ihan ihmeissään ja kiittivät pitkään.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #6 : 18.08.2006 15:27:52 »

sain sen opiskelupaikan mistä haaveilinkin!!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #7 : 18.08.2006 16:12:09 »

Minulle nyt sattuu aika usein hauskoja juttuja, joka päivä tulee naurettua vähintään kerran... joskus todella typerille asioille  crazy2  Grin
Mutta tässä nyt muutamia juttuja:

istuin ruuhka-aikana bussissa... yhtäkkiä bussikuski katsoo peiliin ja katsoo jokaista matkustajaa yrittäen samalla ohittaa vierellä kulkevaa autoa. Sitten hän huudahtaa: -voi helvetti kun on tyhmää porukkaa liikenteessä!!!!    Ja huomauttelee muiden kuskien "huonoa ajotaitoa" vähän väliä.. Kyllä oli naurussa pidättelemistä koko matkan ajan.  Grin Ja sen bussikuski oli vielä niin tunteella mukana siinä raivoomisessa.

Tämän olen kuullut äidiltäni kun hän ja isäni vielä olivat naimisissa. ISäni nukkui päivänunia ja ovikello soi. Menin avaamaan oven ja siellä oli jehovan todistajia, jotka tietenkin kysyivät että onko vanhemmat kotona (olin 3-4-vuotias) ja menin herättelemään isääni. No, hän tulee ovelle ihan unessa kalsarit päällä ja jehovan todistajat menevät kalpeiksi ja tuijottavat alaspäin. Minä huomautan: "Iskä hei, tomppa aina sanoo että pippeli pitää olla piilossa!!!!! hyi!!!" Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Kyllä oli jehovan todistajat lähteneet nopeasti ja isä oli vihdoin herännyt ja kyllä äiti kauan nauroi tolle jutulle.. 2funny
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 18.08.2006 16:53:08 »

Totta, koko Tuska on ihan naurettava... naurattava...  Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #9 : 18.08.2006 16:55:49 »

Ei Tuskassa mitään vikaa ole - onhan se saanut monta kertaa poliiselita Vuoden rauhallisin festari-palkinnon Wink Meininki on leppoisan perhemäinen.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 18.08.2006 17:08:21 »

Ihan sama, asenteeni heviin palstalla tunnettaneen.. ei muutu.. :)kun vain katsonkin mustiin pukeutuvaa, tatuointi, irokeesi, kalju, aurinkolasi+kaljapullovarusteista uroota, alkaapi naurattaa.  2funny 2funny 2funny
« Viimeksi muokattu: 18.08.2006 17:11:40 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11 : 18.08.2006 18:58:28 »

 NAURU

Nauru on paras parantaja. Se poistaa pelon, tehden sinut iloisemmaksi,
onnellisemmaksi ja rentoutuneemmaksi.
Opettele nauramaan myös itsellesi,
ja opeta muitakin niin tekemään.
Nauru poistaa pimeyden.
Näe huumori kaikkialla.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kooky
Vieras
« Vastaus #12 : 18.08.2006 19:08:05 »

TÄNÄÄN tyrskähti kunnolla mustalla huumorilla, kun katselin työväen opiston kurssilistaa ja sielläpä oli tekstiilityön puolella tämmöinenkin kuin:

Kuolinpaidan ompelukurssi

12 t, 24 e
Kurssilla on tarkoitus valmistaa kuolinpaita ja mahdollisesti arkussa käytettävät liinavaatteet. Peruspaidan yksityiskohdat voit ommella toiveittesi mukaan.


Että jos haluaisin tulla haudatuksi, niin kehtaisinpa minäkin ala-arvosella kässän numerolla tommosen rustata. Eihän sitä ois kuin madot näkemässä.. 2funny 2funny 2funny


 2funny mahtava kurssi. tahtoo sellaiselle!  Kiss  Kiss  2funny mut oikeesti, tuollainen kurssi voisi olla käänteisesti elämäniloa lisäävä kokemus. 12 tuntia kuolinpaitansa ompelua vois keventää mieltä kummasti  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 18.08.2006 19:10:20 kirjoittanut sign? » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 18.08.2006 19:19:53 »

Oikeastaan aika hauskaa oli se kun avaimet jäi kotiin enkä viittinyt maksaa 130 euroa lukkosepälle, niin pelmasimme pitämään juhlat jehovantodistajien luona, ja siinä sitten illalla ja aamulla käytiin pitkät keskustelut miehistä, Raamatusta ja saatanasta sekä Ilmestyskirjasta. On mulla lystit. Aamulla hain linja-autoterminaalista lähetetyn avaimen, niin että kaiken kaikkiaan ei tullut kovin kalliiksi vaan oli ihan hauska kommellus. Exä soitti ulkomailta ja sanoin, Tässäpä Suomen presidentti. Hän oli ihan pihalla. 2funny 2funny

Toinen oli varmaan hupaisaa se kun matkalaukusta katkesi vetokahva kesken Lontoon metroa. Sekin jotenkin nauratti kamalasti. Laukkuun jäi yksi sojottava tikku.

Ja Pariisissa taisi hajota lapsen rattaista joku osa kun oli sen verran matkalaukkuja mukana.*räts* ontuvilla rattailla sitten Tukholman kautta Suomeen.

Kerran myös kompastuin lasten vaunuun ja jouduin Israelissa käymään lääkärissä, jolla oli takapihalla lemmikkinä alligaattori. angel Cheesy Grin 2funny

PS Meillä on kotivakuutukset kunnossa, on hieman vauhti päällä joskus. Avaimet unohdan kotiin aika vakiona. Mitä seuraavaksi?

Kerran hyvin nuorena ajoin autolla niin villisti maaseudulla, että se ajoi ojaan. Sieltä se piti sitten onkia maajussien voimin. Myös isäni nukahti kerran rattiin ja löysi itsensä hetken kuluttua keskeltä peltoa. Ei käynyt kuinkaan.

Kerran olin pelastamassa hevosta jolla oli ähky, ja se ei jaksanut oikein nousta vaan hoiperteli. Jossain vaiheessa löysin itseni hevosen alta, melkein litistyin mutta mikäs pahan tappais. Ja mitäpä ei jouskari tekisi hevosen eteen. Kerran ratsastin entisellä kilpalaukkaratsulla, tulikin ukkonen ja heppa heitti minut selästään pellolle ja juoksi itse kotiin. Jee..

Olen selvinnyt kuolettavasta kolarista, mutta se ei ehkä ole hauskaa, ja toisestakin kolarista ja peltikolarista. Kai tälle voi nauraa! Mutta kaikkia hurjia tilanteita en todellakaan kerro tänne. Mitä en vielä olisi kokenut. Olen ollut pienkone-ja liidokkilennoilla, mutta niihin ei liittynyt mitään vaarallista eikä oikeastaan humorististakaan. coolsmiley

Jos ei tee, ei tapahdu kommelluksia eikä saa nauraa, ainakaan ei niin reippaasti. 2funny
« Viimeksi muokattu: 18.08.2006 19:43:29 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 18.08.2006 20:52:08 »

Olennaista tässä oli tajuta että pitäis kulkea hymysuin vaikka mitä olis menossa joka ei ollut kuten piti tai toivoi, koska kaikessa on oma huumorinsa ja varsinkin kommellukset muistuttavat siitä. Ensin raivostuttaa sitten naurattaa, vois naurattaa aina suoraan.  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: