Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuukausihoroskooppi Kaksoset  (Luettu 4077 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Vertsu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Etsin itseäni - oletko nähnyt minut jossakin...(?)


Profiili
« : 09.11.2005 00:11:53 »

"Kaksoset

Pluton ja Venuksen kohtaaminen oppositiomerkissäsi nostaa rakkauselämän monimuotoiset kuviot ehdottomalle ykköspaikalle elämässäsi marraskuun aikana. Arvomaailmasi on ajoittain jopa kohtuuttoman kriittinen, mutta se vain kuuluu asiaan ja siihen on itse kunkin sopeuduttava. Yritä sisäistää, että syyllinen mahdollisesti hyvinkin tyytymättömään olotilaasi ei löydy itsesi ulkopuolelta ja tulet selviämään paljon helpommalla. Jokainen ratkaiseva muutos on yksin sinun käsissäsi. Sinun on vain tiedettävä, mitä haluat. Juuri sen sinä tulet aina saamaan."

Kolme viimeistä lausetta on selkeitä ja tiedän, että pitäisi tehdä ratkaisuja. Mutta mitä tarkoittaa lause;"Yritä sisäistää, että syyllinen mahdollisesti hyvinkin tyytymättömään olotilaasi ei löydy itsesi ulkopuolelta ja tulet selviämään paljon helpommalla."?

Ei vaan käy yksinkertaisesti mun jakeluun. uglystupid2
tallennettu

Nousumerkki Neitsyt, Aurinko Kaksosissa, Kuu Kauriissa, Merkurius&Venus Kaksosissa ja vielä Mars Härässä..
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #1 : 09.11.2005 17:49:39 »

Meinaisiko sitä, että meidän Kaksosten pitää hyväksyä se, että me ollaan itse itsellemme aiheutettu tämä tilanne, missä me nyt ollaan, ja itse meidän täytyy myös nousta suostamme. Cheesy

Kuulostaa hankalalta kyllä tämä kuukausi... Muitahan tässä olis helpointa syyttää. Mutta hanskat heilumaan vaan ja muutosta aikaan, niin kyllä se pöytä siitä sitten puhdistuu, jos on puhdistuakseen.
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Vertsu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Etsin itseäni - oletko nähnyt minut jossakin...(?)


Profiili
« Vastaus #2 : 10.11.2005 16:57:41 »

No samaa olen minäkin ajatellut ja sitten olen miettinyt tuota kohtaa, kun 'tulen selviämään paljon helpommalla'

Niinku.... Täh? idiot2

Melkein ymmärrän, mutta silti tuo kohta mietityttää hirveästi, että mitä tuo meinaa.. Tongue
tallennettu

Nousumerkki Neitsyt, Aurinko Kaksosissa, Kuu Kauriissa, Merkurius&Venus Kaksosissa ja vielä Mars Härässä..
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 10.11.2005 18:05:45 »

. Mutta mitä tarkoittaa lause;"Yritä sisäistää, että syyllinen mahdollisesti hyvinkin tyytymättömään olotilaasi ei löydy itsesi ulkopuolelta ja tulet selviämään paljon helpommalla."?

Ei vaan käy yksinkertaisesti mun jakeluun. uglystupid2

Eiköhän siinä viitataan niin perin yleiseen ja inhimilliseen piirteeseen etsiä syyllistä omaan pahaan oloon kanssaihmisistä. Eihän se kuitenkaan todellisuudessa niin mene. Kanssaihmiset ovat sellaisia kuin ovat ja heillä on oikeus olemassa juuri sellaisina kuin ovat. Jos kanssaihmisillä on pahoja päiviä, on oma valintani, annanko heidän tartuttaa pahan olonsa minuun. Ympäristöömme kun emme juurikaan voi vaikuttaa, itseemme voimme. On oma päätöksemme, mitkä energiat suostumme ottamaan vastaan. Ja sitten kun tajuamme tuon yhtälön niin onhan elämä sen jälkeen paljon helpompaa. Meidän ei enää tarvitse taistella tuulimyllyjä vastaan yrittäessämme turhaan  muuttaa läheisiämme. Riittää että muutamme itsemme! angel

Pluton ja Venuksen oppositiokaan ei kosketa ihan kaikkia Kaksosia, vain niitä, joiden Auringolle transitoiva Pluto tekee tätä nykyä oppositiota.. Toki tähtitaivaan yleiset kuviotkin jollakin lailla muokkaavat sitä ilmapiiriä, jossa elämme ja kertovat osaltaan ajan kulloisestakin laadusta, mutta varsinaisessa polttopisteessä ovat vain ne Kaksoset, joiden Aurinkoa vastapäätä Pluto seisoo esittämässä vaatimuksiaan.
tallennettu

Vertsu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Etsin itseäni - oletko nähnyt minut jossakin...(?)


Profiili
« Vastaus #4 : 11.11.2005 14:27:40 »

Eiköhän siinä viitataan niin perin yleiseen ja inhimilliseen piirteeseen etsiä syyllistä omaan pahaan oloon kanssaihmisistä. Eihän se kuitenkaan todellisuudessa niin mene. Kanssaihmiset ovat sellaisia kuin ovat ja heillä on oikeus olemassa juuri sellaisina kuin ovat. Jos kanssaihmisillä on pahoja päiviä, on oma valintani, annanko heidän tartuttaa pahan olonsa minuun. Ympäristöömme kun emme juurikaan voi vaikuttaa, itseemme voimme. On oma päätöksemme, mitkä energiat suostumme ottamaan vastaan. Ja sitten kun tajuamme tuon yhtälön niin onhan elämä sen jälkeen paljon helpompaa. Meidän ei enää tarvitse taistella tuulimyllyjä vastaan yrittäessämme turhaan  muuttaa läheisiämme. Riittää että muutamme itsemme! angel

Pluton ja Venuksen oppositiokaan ei kosketa ihan kaikkia Kaksosia, vain niitä, joiden Auringolle transitoiva Pluto tekee tätä nykyä oppositiota.. Toki tähtitaivaan yleiset kuviotkin jollakin lailla muokkaavat sitä ilmapiiriä, jossa elämme ja kertovat osaltaan ajan kulloisestakin laadusta, mutta varsinaisessa polttopisteessä ovat vain ne Kaksoset, joiden Aurinkoa vastapäätä Pluto seisoo esittämässä vaatimuksiaan.

Kiitoksia vastauksestasi. Meinaan sain sellaisen vastauksen minkä kaipailinkin. Kiss

Toki tähtitaivaan yleiset kuviotkin jollakin lailla muokkaavat sitä ilmapiiriä, jossa elämme ja kertovat osaltaan ajan kulloisestakin laadusta, mutta varsinaisessa polttopisteessä ovat vain ne Kaksoset, joiden Aurinkoa vastapäätä Pluto seisoo esittämässä vaatimuksiaan.

Mulla on just tuossa horoskoopissa viimeinen lause jonka mukaan sisäistää itseni ja pääsisin helpommalla.. Sellainen olotila mulla on ollut etten pääse helpommalla.

Saattaa olla, että ajattelen vaikeasti(tjtn...) mutta fiilikset ovat olleet ajoittain sellaisia, että pääsisin helpommalla mutta vain aavistuksen. Kauheeta spekulointia... 2funny Muttei voi mitään.. :Smiley

Mä kun vaan niin kovasti haluan saada selvyyden asiaan eli itseeni. Tongue
tallennettu

Nousumerkki Neitsyt, Aurinko Kaksosissa, Kuu Kauriissa, Merkurius&Venus Kaksosissa ja vielä Mars Härässä..
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: