Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Linnut  (Luettu 5049 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« : 10.08.2006 21:25:59 »

Apuva!
Juuri äsken, toisen kerran vajaan kuukauden sisään, lintu lentää mäjähti tuohon vieressä olevaan ikkunaan. Molemmilla kerroilla olen istunut koneen ääressä astroilemassa...
Asun kohtalaisen korkealla kerrostalossa, joten ei ole mitenkään kummallista, että linnut törmäilevät ikkunaan. Istuskelen myös luvattoman usein tässä näytön edessä, ettei sekään siis ole mikään kummallinen yhteensattuma.

Jotenkin kuitenkin tulee aina outo olo tuollaisen jälkeen...
Sanokaa nyt rakkaat astrolaiset, ettei syytä huoleen ole, eihän...

Miksi kuolleet linnut tuntuvat aina sanansaattajilta?

Kerran kaupungilla kävellessäni taivaalta tipahti jalkoihini päätön linnunraato. (Oli ilmeisesti lentänyt päin vieressä olevaa rakennusta) Silloinkin oli aika ontto olo, mutta mitään (muuta) merkillistä minulle ei kyllä käynyt, vaikka pidinkin sitä aika karmivana enteenä...
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #1 : 10.08.2006 22:13:28 »


Miksi kuolleet linnut tuntuvat aina sanansaattajilta?


Minustakin linnut tuovat viestejä, elävinä ja joskus hengettöminäkin. Mutta sysää huolet pois, jospa se viesti ei ole niinkään sinun henkilökohtaiseen elämään liittyvä, vaan pikemmin ajan laadusta kertova. Tosin, tämän ajan laatu globaalisti ja muutenkin on enemmän kuin huolestuttava  Huh
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #2 : 10.08.2006 22:40:09 »

Mina olen kuullut(ja kokenut) kun lintu lentaa sisalle asuntoon, se on huono merkki(kokemuksesta), mutta jos lintu jaa ulkopuolelle niin ei pitaisi olla syyta huoleen, olet suojattu.
Diamond
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #3 : 11.08.2006 21:46:37 »

 smitten
tallennettu
Viitasammakko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


KROAAK!


Profiili
« Vastaus #4 : 27.08.2006 16:13:59 »

Mikä otsikko, linnut! Minä rakastan lintuja yli kaiken, joten pakko kommentoida.  smitten Minä en pitäisi lintuja huonoina enteinä, en elävinä, kuolleina tai sisälle lentäneinäkään. Minulle valkoiset linnut, etenkin pulut ovat viime aikoina olleet hyvän merkki. Asun vieraassa maassa (kohta takaisin Suomessa) ja aina kun mielessäni pyörii suuria kysymyksiä, ahdistaa tai jotain, yhtäkkiä jostain ilmestyy eteeni valkoinen pulu, joka kävelee suoraan kohti tai kävelee rinnallani vähän matkaa. Se tuo aina hymyn huulille, luottamuksen elämään - ja ajattelen, että kenties se on viesti omalta valkoiselta kyyhkyltäni Suomessa. Viimeksi, kun matkustin kotiin ja mietin, onkohan tämä nyt oikea päätös muuttaa takaisin, näin auton ikkunasta kanavan kaiteen alta pyrähtävän valkean pulun. Ensin se katsoi auton suuntaan, sitten se juoksi auton vierellä ja lensi vielä samaa matkaa. Se tuntui ihmeelliseltä ja hyvältä! Olen joskus maininnut tästä ystävilleni, että onpa täällä paljon valkoisia puluja, mutta kukaan muu ei ole huomannut asiaa.  Wink
tallennettu

Vesimies saavuttaa aina päämääränsä, vaikkakin usein mutkan kautta.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #5 : 27.08.2006 21:59:05 »

Minä näin tässä pari kesää sit aika erikoisen jutun. Tämä siis oli tuolla kotopaikkakunnallani, erittäin landella, missä ei kyyhkysiä juuri näy.

Olin kävelyllä ja näin tien vieressä kuolleen valkoisen kyyhkysen. Sadan metrin päässä tien vieressä oli kuollut iso kyykäärme. Kummatkin olivat "siististi" kuolleita. Ajattelin että kyyhkynen-käärme = elämä-kuolema. En kuitenkaan osannut yhdistää tätä merkkiä mihinkään tapahtumaan silloin enkä kyllä vieläkään, mutta ihan selvästi se oli jokin merkki... idiot2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: