Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vankila?  (Luettu 5046 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« : 10.08.2006 13:37:23 »

Osaisiko joku selittää mitä viimeöinen uneni tarkoittaa?
Unessa jouduin vankilan alueelle ja ryhdyin juttelemaan oudon miehen, vangin, kanssa. Kyselin häneltä tunteeko hän erästä ystävääni, joka myös on vankina. Iloistuin suuresti kuullessani, että hän tuntee tämän ja lupasi viedä minut hänen luokseen. Minun olisi pitänyt lähteä, jostain syystä oli kiire ja aika loppumassa, mutta muistan sanoneeni minua odottaneelle tutulle että olen käynyt vankilassa ennenkin ja siellä ei mene kauan aikaa. Mies unessa vei minut ystäväni luo joka näytti hämmästyneeltä nähdessään minut mutta vaistosin hänen olevan silti erittäin iloinen. Sydämeni oli pakahtua kun näin hänet ja olin suunnattoman onnellinen. Uni päättyi tähän näkemiseen.  Undecided
Todellisuudessa tämä unen ystäväni on entinen poikaystäväni joka tällä hetkellä on jo jonkin aikaa ollut eri maassa. En ole hänen kanssaan yhteydessä mutta ikävöin ja ajattelen häntä paljon. Cry Yrittääköhän uni kertoa minulle jotain vai onko se vain oman alitajuntani ja ikävän luomaa?  :Smiley
Kaikki tulkinnat ovat tervetulleita Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 10.08.2006 14:03:11 »

Minulle tuli ensimmäisenä mieleen (jokunen aika sitten eronneena), että olet edelleen tiukasti henkisillä siteillä kiinni tähän entiseen poikaystävään. Sanothan itsekin kaipaasi häntä kovasti.

Kaikenlaiset talot kuvaavat Minuutta ja vankilankin voi nähdä sinuna itsenäsi. Olet vangittuna tähän mieheen ja hän on vangittuna sinuun. Katkaise sidoksesi mieheen ja olette molemmat vapaita - sitten voitte tavata muuallakin kuin vankilassa ^_____^

Kaikenlaiset sidokset hidastavat henkistä kasvuamme. Juuri nyt on meneillään suuri henkisen kehityksen kausi, jossa meitä revitään irti vanhasta kohti uutta. Lisää aiheesta voit lukaista Henkimaailman puolella Karen Bishopin viesteistä, elokuun 8. päivän viesti. Suosittelen lukemaan koko ketjun, mutta jos sinulla on kiire, lukaise vain tuo 8.8. viesti.
tallennettu
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #2 : 10.08.2006 15:55:45 »

Kiitos tulkinnasta.  smitten
Tuntuu tosiaan, että henkinen side tämän entisen kanssa on vielä olemassa ja että hän on minulle Se Oikea vaikkemme tällä hetkellä voikaan olla yhdessä.
Tuli sitten mieleeni, että voisiko vankila unessani merkitä myös sitä ettei tämä entiseni juuri nyt pääse luokseni vaikka kenties haluaisi? Että hänellä on joku tilanne siellä toisessa maassa joka pidättelee häntä vankilan tavoin tulemasta takaisin?
Todennäköisesti sinun tulkintasi on oikea, mutta mietin vain voisiko tällä vankilalla olla sitten useampikin merkitys unessani.  Undecided
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: