Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voiko polvivauriolle tehdä jotakin.......  (Luettu 13252 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« : 08.11.2005 23:28:20 »

Hei!

Kyselen epätoivoisena, että voiko vaihtoehtolääketiede auttaa polvivammassa.... Embarrassed

Polveni on magneettikuvattu ja löydös oli; sisäsyrjässä olevat pitkät luut jotka kohtaavat ylhäältä ja alhaalta, niiden välinen rustoaines on kulunut pois  Cry

ja kierukka on hieman vioittunut (aavistuksen revennyt) tickedoff

Toki mikä vaan turvallinen keino on vastaanotettavissa!!!!!!!!!!

Yöksi polvi täytyy tukea tyynyin ja päivällä on pahuksen hankalaa kävellä.
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #1 : 08.11.2005 23:38:17 »

Hei!

Kyselen epätoivoisena, että voiko vaihtoehtolääketiede auttaa polvivammassa.... Embarrassed

Polveni on magneettikuvattu ja löydös oli; sisäsyrjässä olevat pitkät luut jotka kohtaavat ylhäältä ja alhaalta, niiden välinen rustoaines on kulunut pois Cry

ja kierukka on hieman vioittunut (aavistuksen revennyt) tickedoff

Toki mikä vaan turvallinen keino on vastaanotettavissa!!!!!!!!!!

Yöksi polvi täytyy tukea tyynyin ja päivällä on pahuksen hankalaa kävellä.

Kierukkaan auttaa ainoastaan tähystys leikkaus.
Ruston kulumiseen auttaa polven lihasten hermojen vapauttaminen, että lihakset rupeavat tukemaan polvea oikein, Jolloin ruston kuluminen loppuu, ja pääsee kasvamaan uudestaan.
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #2 : 08.11.2005 23:44:27 »

Tätä minä hiukka epäilinkin!!!! Meinaan sitä tähystysleikkausta. Cry

Voiko ennen leikkausta voimistaa itseään jotenkin, kestäen näin paremmin kudosvauriot jms..
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #3 : 09.11.2005 00:00:24 »

Tätä minä hiukka epäilinkin!!!! Meinaan sitä tähystysleikkausta. Cry

Voiko ennen leikkausta voimistaa itseään jotenkin, kestäen näin paremmin kudosvauriot jms..
Älä kanna huolta, tähystys tänäpäivänä on rutiini juttu. 5-6 h perästä olet taas kotona.
 smitten smitten smitten smitten

Ei pitäisi tulla mitään kudosvaurioita police

Mutta niiden polvilihasten hermojen vapauttaminen on ensi siainen juttu, muuten tähystys on meko turha, polvi jatkaa kulumistaan.
« Viimeksi muokattu: 09.11.2005 00:07:10 kirjoittanut Ikiaika » tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #4 : 09.11.2005 00:11:02 »

Kiitoksia Ikiaika tiedoista ja neuvoista  Smiley
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #5 : 09.11.2005 00:13:44 »

Kiitoksia Ikiaika tiedoista ja neuvoista Smiley

Varså guda, tack tack. smitten
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #6 : 01.01.2006 20:50:33 »

Leikkauksen jälkeen kannattaa ottaa energiahoitoja.. nopeuttaa paranemista !!! smitten smitten
jaksamisia sinne !!!
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #7 : 03.01.2006 00:30:10 »

Kiitos heli1

Polvi on edelleen hurjan kipeä ja uudelleen mangneetilla kuvattu, repeytyny kai lisää...ei oikein osannu lääkäri tarkkaan sanoa...
Leikkausjonossa ainakin kesään  tickedoff   Cry Cry Cry

Taidan ottaa energiaa jo odotellessa! Wink
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #8 : 03.01.2006 11:24:29 »

Heippa Saisal!

Minulta repesi polvesta rusto 16-vuotiaana. Olin vaeltamassa riparin aikana tunturin kerolla (eli kivikkoisella huipulla). Pysähdyimme lepäämään ja kun nousin istumasta polveni vinksahti sivuttaissuunnassa. Sen jälkeen makasin sängyssä koko loppu viikon.

Polvesta ei oikein otettu mitään selvää ja minut päätettiin tähystää. Ortopedi, kirurgi ja fysioterapeutit olivat aivan ihmeissään, kun selvisi, että olin saanut ruston hajalle vain sillä, että nousen istuma-asennosta seisomaan. Noh, syynä tähän oli yliliikkuvat niveleni (ehdotin asiaa ortopedille ja kaikki 10 huoneessani ollutta lääkintähenkilöä räjähtivät nauramaan - kunnes lääkäri tutki niveleni ja totesi, etten puhu pötyä  Grin)

Minulle sanottiin, ettei rustolle voi tehdä mitään. Se paranee aikaa myötä sen verran kuin paranee. Kesti kolmisen vuotta ennen kuin polvi oli jotakuinkin kunnossa. Nykyisin se jumii helpolla ja on huomattavasti huonokuntoisempi kuin toinen polveni. Lisäksi kova pakkanen kolottaa.
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #9 : 03.01.2006 13:03:14 »

Kiitos AhtaMaarit!  smitten

Pelkään pahoin jotakin samanlaista "kohtaloa" polvelleni. Olen satuttanut saman polveni ekaluokkalaisena pudottuani kellarin katolta jäätikölle. Polveen tuli silloin vettä ja se oli lastassa pari viikkoa.  tickedoff

Polvi on vain aika tärkee osa kokonaisuutta ja sitten kun oikein joutuu linkuttamaan, tulee toinenkin puoli koko kehosta kipeäksi.... tickedoff

Tälläkin on varmasti tarkoituksensa, pysäytys varmasti  police
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #10 : 03.01.2006 13:19:10 »

Minäkin linkutin kainalosauvoilla jokusen kuukauden ja jalka oli polvesta jalkaterään täynnä vettä..  buck2 Siihen ei oikeasti auta muu kuin aika, eikä sekään paranna kokonaan. Tähystyksen jälkeen sanottiin, että rusto korjaa itse itseään sen verran kuin pystyy, mutta se vie aikaa. Vanhemmalla iällä ihan muutenkin kropan rapistumisen myötä polvi saattanee taas ilmoittaa itsestään ikävällä tavalla...
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #11 : 03.01.2006 14:32:28 »

Vanhemmalla iällä....... Cry
No en minä vielä vanha onneksi ole, mutta minulle on jostain syystä annettu näitä terveydellisiä ongelmia ihan riittämiin knuppel2

Joskus tuntuu ettei ole tottakaan, että yksi ihminen voi saada itselleen kaikkea mahdollista.....
Mutta niinhän sitä aattelee, kun kolottaa ja koskee, särkee ja väsyttää, ettei jaksa enää....vaikka tietysti jaksaa. Huh kun vaan jaksaa ponnistella Smiley

Tiedän, että tästä ei ole taas kuin ylöspäin mahdollisuus, ah se tuntuu ihanalta!
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #12 : 03.01.2006 15:52:00 »

Hei!

Kyselen epätoivoisena, että voiko vaihtoehtolääketiede auttaa polvivammassa.... Embarrassed

Polveni on magneettikuvattu

- sisäsyrjässä olevat pitkät luut jotka kohtaavat ylhäältä ja alhaalta,
  niiden välinen rustoaines on kulunut pois  Cry
  ja kierukka on hieman vioittunut (aavistuksen revennyt) tickedoff
 
Toki mikä vaan turvallinen keino on vastaanotettavissa!!!!!!!!!!

 smitten

Hei "täysikuu"

Oletko ottanut yhteyttä Klassiseen Homeopaattiin. 

                         Homeopaattisia valmisteita vammoihin mm.

                          ARNICA C30

                          - yleinen vammalääke kaikenlaisiin vammoihin
                          HYPERICUM C30
                          - hermovammalääke, eriktyisesti jäsenten kärkiosat, häntäluu
                          RHUS-TOX C5
                          - kalvojänne-, nivelside-, niveltä ympäröivä kudos-vammalääke
                             - sopii jos liike parantaa vointia
                          BRYONIA C5 /C30
                          - nivelneste (nivelkalvojen kuivuus), nivelside, nivelten   
                             lääke, lihaskivut, tulehdusreaktiot

                             - jos vaiva levossa parempi eli liike huonontaa vointia
                             - jos kipu on pistävää
                          APIS C5 / C30
                          - voimakkaasti turvonnut ja tulehtunut kudos
                            - kova kipu, pistot, kirvely, kudosten jäykkyys ja kankeus
                            - kylmä helpottaa vointia

Ota yhteyttä Klassiseen Hopeopaattiin: esim. Ristiinassa on erittäin hyvä sellainen
- hoitaa myös kirjeitse/puhelimitse

Itse sain häneltä elämänhaluni takaisin; amalgaamimyrkytys meinasi viedä hengen 

Suosittelen.


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #13 : 03.01.2006 16:02:09 »

Kiitos Elämänilo!

Minulla on kotosalla jonkin verran noita pikku-pillereitä poikani vuoksi. Ei sattunu olemaan kyllä kyseisiä.
Tuo Bryonia vois olla minun pillerini. Ei kuule ole tullu oikeesti edes aateltua, että homeopatia toimii mulle muutenkin hyvin, herkkä kun olen. :Smiley

Täytyy soittaa ystävätär-homeopaatille   smiley6600
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #14 : 03.01.2006 17:44:40 »

Kiitti Sideman!

Oikein hyvä että näitä varmistuksia tulee ja vaihtoehtoja. Olen tietty kuulostellut omaa alitajuntaani, mutta tässä asiassa se on tajuton! crazy2

Soittelen homeopaatille, täytyy kokeilla
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: