Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sielujen eri ikävaiheet  (Luettu 76940 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #120 : 19.08.2006 10:41:27 »

Seksimessuilla kuulema nimenomaan naiset on levottomia, kuulin eräältä, jolla on mahis mennä harrasteen puolesta sinne ja tänne, mutta niinpä on kuule minullakin olin järjestössä tai ei. Että se varmaan nautti siitä miten sai huomiotani, vielä vuoden siitä kun selvästi tunsin hänet rikkinäiseksi, neuroottiseksi eikä minun tasoisekseni. Odottelin, olin armollinen, ja pah (nyt saisi olla pilkallinen ja ivallinen jos se ottaisi yhteyttä, ihan vapaasti). No niin. Sielut on todella eri tasoilla.

http://www.sexhibition.fi/

Minun täytynee piakkoin alkaa keskustelu siitä mitä henkinen ihminen, tai mestari "saa" tehdä tai ei. Nimittäin sitä VOISI tehdä yhtä sun toista ja vaikka tienata rahaa sillä, mutta mitä saa tehdä..
« Viimeksi muokattu: 19.08.2006 10:44:51 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #121 : 19.08.2006 10:58:50 »

Tämmöstä täälläpäin.

http://turunerotiikkamessut.com/2006/www/
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #122 : 19.08.2006 11:13:54 »

Älä viitti, exä muuttaa Turkuun kun on kuulema saanut sieltä töitä, voin vain kuvitella. 2funny Maan päällä ja avaruudessa voi kyllä tehdä melkeen mitä vaan. Karma sitten palautuu. Onkohan noilla seksimessuilla mitään asiaa henkisestä puolesta.
« Viimeksi muokattu: 19.08.2006 11:17:05 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #123 : 19.08.2006 12:54:19 »

  Onkohan noilla seksimessuilla mitään asiaa henkisestä puolesta.

Niin, missähän ne kaikki tantraopet luuraa?  Kiss
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #124 : 19.08.2006 13:39:36 »


Niin, missähän ne kaikki tantraopet luuraa?  Kiss

Niin, luuraisiko ne 'tantra opet' meidän jokaisen sisimmissä???
Kun sen löytää, omaksuu ja kokee elämäänsä sitäkin kautta, NÄKEE ja kokee sen myös kaikessa ulkopuolellaan.
Vaatii kasvaa ITSE, ettei etsi sitä ilmiöistä itsensä ulkopuolelta  Wink
 Kiss
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #125 : 19.08.2006 13:42:57 »

Lisää seksiä ja hulluja ihmisiä ja päätähuimaavia seikkailuja pitkin palloa! Lähdenkin tästä etsimään edes rahtua jännitystä elämään.. alkaa taas pitkästyttää.  Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #126 : 21.08.2006 08:29:42 »


Niin, missähän ne kaikki tantraopet luuraa?  Kiss

Niin, luuraisiko ne 'tantra opet' meidän jokaisen sisimmissä???
Kun sen löytää, omaksuu ja kokee elämäänsä sitäkin kautta, NÄKEE ja kokee sen myös kaikessa ulkopuolellaan.
Vaatii kasvaa ITSE, ettei etsi sitä ilmiöistä itsensä ulkopuolelta  Wink
 Kiss


Tarkoitin lähinnä noita seksimessuja, sinne vois tantra tuoda vähän uutta ulottuvuutta. Toisaalta mahtaako suurin osa nykyisistä näytteilleasettajista haluta sinne mitään uutta, voisivat kohta joutua vaihtamaan alaa.  Grin

Itse en nyt ehdi opettamaan, aikani menee täysin yksityisopetukseen.  Wink
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #127 : 22.08.2006 09:01:03 »

............

Itse en nyt ehdi opettamaan, aikani menee täysin yksityisopetukseen.  Wink
Kiitos johdatuksestasi kuitenkin tähän linkkiin: http://www.netti.fi/~timote2/Kosketus.htm
 smitten smitten smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #128 : 22.08.2006 13:06:23 »

Kiitos Sininen enkeli!  smitten
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #129 : 22.08.2006 19:20:46 »

Ehkä se johdatus tuleekin Korkeammalta Minältänne.  smitten

Timon Rakkaudella -kirjassa puhutaan myös kollektiivisesta seksuaalitraumasta ja paljon muutakin asiaa, suosittelen lukemaan kirjan mikäli aihe kiinnostaa.  Smiley
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #130 : 22.08.2006 20:40:48 »

Oho, tulivatpa nämä sivut taas ajankohtaisiksi.  Shocked

Vanhoja lapsia, nuoria vanhuksia

http://www.netti.fi/~timote2/VanhojaLapsia.htm
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #131 : 01.10.2016 16:15:44 »

Hiukan hämää, saako sielut puuhastella keskenään, vaikka toisen sielun ruumis olisikin sitoutunut yksiavioiseeen suhteeseen maan päällä?
Periaatteessahan niitä ei estäkään kuin niiden vapaa tahto sitoutua olemaan uskollisia sille, jolle haluavat olla.
Miten sitten uskaltaa antaa sielulle lupa irrotella, koska sen tekemiset eivät suoraan ole sidonnaisia ruumiille/egolle?

Toisaalta, vapauttaessaan sielun egon kahleista, voisi egokin vapautua..  idiot2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
  Tulostusversio  
 
Siirry: