Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pietro  (Luettu 39890 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aniara
Vieras
« Vastaus #30 : 13.11.2005 16:55:29 »

Linkit osiosta löytyy....

Ja minä olen

VALKOINEN RESONOIVA TAIKURI
 

VIRITTäYDYN TUNNELMAAN YHDISTäMäLLä MYöTäTUNTOISESTI.

    MAYA KIN:

   Rauno Ahonen, näyttelijä
Jyrki Katainen, puoluejohtaja
Auguste Lumiere, elokuvaprojektorin kehittäjä veljensä Louis kanssa
John E. Mack, Pulitzer palkittu psykiatri
Jacques F. Vallee, ufotutkija-astronomi
Walesin Prinssi William
Robin Williams, näyttelijä-koomikko


   Ix   TAIKURI

14. MERKKI IX ON VALKOINEN POHJOISEN ILMANSUUNNAN MERKKI.

MERKIN AVAINSANOJA:

ITSETUNTEMUKSEN VOIMA, ITSELUOTTAMUS, SYVENTYMINEN, JAGUAARI

MERKIN TULKINTA:

T A I K U R I ON MYöTäTUNNON JA ITSETUNTEMUKSEN EDUSTAJA, JOKA HUOMIOI ESILLE TULEVAT VAIHTOEHDOT.

TAIKURI TULEE PARHAITEN TOIMEEN SEN KASVUA TUKEVAN, SAMANKALTAISEN PLANETAARISEN PARTNERIN, KääRMEEN KANSSA. KääRME ELää JA LUO VAISTONVARAISESTI JA AISTILLISESTI. SIEMEN HAASTAA TAIKURIN LUONNOLLISEEN KASVUUN JA MONIMUOTOISUUTEEN. SIEMEN MUISTUTTAA VAALIMAAN OMAA ELINVOIMAA. TAIKURIA TASAPAINOTTAA LäHEISYYDEN JA KOSKETUKSEN KäSI, JOKA KEHOITTAA PääSTäMääN IRTI ENERGIAA SITOVISTA ASIOISTA.

   

    SOINTU:

     RESONOIVA

7. SOINTU UC KUULUU 2-SOINTUPERHEESEEN (KAKSI PISTETTä SOINTUMERKISSä).

TEHTäVäNä ON SOPUSOINNUN ETSIMINEN. PALVELUN KAUTTA VIRITTäYDYTääN KOHTI OIKEAA TOIMINTAPAA.

2-SOINTUPERHEEN SOINTU RESONOIVA TULEE TOIMEEN SAMAN SOINTUPERHEEN SOINTUJEN LUNARINEN (2. SOINTU) JA KRISTALLINEN (12. SOINTU) KANSSA. 2-SOINTUPERHETTä YHDISTää TARVE PUNNITA VAHTOEHTOJA JA VASTATA ANNETTUUN HAASTEESEEN. YHTEISTYö JA INNOITUS AVAAVAT MAHDOLLISUUDEN LöYTää SOPUSOINNUN TäYTTäMä VIRITTYNYT OLOTILA YMPäRISTöN KANSSA.

   

    SIJAINTI TZOLKINISSA:

   SIJAITSEE SIIRTYMISEN VIHREäSSä LINNASSA SAATTAEN PääTöKSEEN ANNETUT TEHTäVäT.
64. HARMONIA, JOKA TOIMII TULOSTEN ILMENEMISEN ALUEELLA.
20. TäHDEN AALTOJAKSO (KIN 248, HARMONIA ARJESSA).

   vielä kun ymmärtäisi jotakin näistä.... Wink
tallennettu
hah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Keltainen Galaktinen Eb


Profiili
« Vastaus #31 : 13.11.2005 16:59:58 »

Hei Taiga!

Olen kanssasi samaa mieltä, että entinen Maya-astrologia linkki Kosminen Koira oli parempi, joskin suppeampi. Hänellä oli hyvät tulkinnat.  Tämä nykyinen linkki on vähän sellaista "tönkkö" englantia, että sen luettuaan ymmärtää yksittäiset sanat, vaan ei sisältöä. Huh
Itse seuraan Long Count laskentatapaa, joka poikkeaa tällä hetkellä Dreamspell-laskurista (joita netistä löytyy helposti) -49 päivällä. Eli esim. tämän päivän energiat voi katsoa 25.9.2005 päivän kohdalta.

Ja englannin kieliset selostukset löytyy puolestaan seuraavasta linkistä.

http://www.astrodreamadvisor.com/free_mayan_readings.html

Muutoin suosittelen käymään www.mayanmajix.com  sivuilla.  Wink Sieltä löytyy myös  artikkeleita enemmänkin Maya-astrologiasta.  Mielestäni tässä perinteisessä tulkinnassa ei käytetä varsinaisesti näitä okultteja ja vastamerkkejä, vaan tärkeää henkilökohtaisessa tulkinnassa on oman kolmentoista soinnun syklissä ensimmäinen päivä ja merkki. Esimerkiksi minä olen Keltainen Galaktinen Eb, eli sointuni on 8 ja tämän 13-soinnun jakso alkaa merkistä Punainen Magneettinen (1) Käärme.
tallennettu

Ikuisuuden lumoava sointi
Tuon kuvakirjoituksen tulkintaan haluan antaa koko elämäni, sillä ikuisuuden olemukseltaan asuvan tiedän täällä: itsessäni.  Herman Hesse Runoja:1,63.
Taiga
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #32 : 15.11.2005 21:32:12 »

Kiitos paljon noista uusista linkeistä  Smiley ! Juuri tuollaista tekstiä kaipasin kuin tuolta ensimmäisestä linkistä löysin. Toiseen pitää tutustua enemmän ajan kanssa. Hämmentävää on välillä kun tuntuu että melkein jokaisesta astrologiasta löytyy useita eri tapoja laskea omaa merkkiä ja tulkitakin niitä... Olen kyllä löytänyt paljon itseäni tuon yleisemmän laskutavan mukaisista tuloksista.

Mukavaa lumihiutaleiden odotusta  smitten
tallennettu
pirpaliina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Minähän se siinä...


Profiili
« Vastaus #33 : 05.01.2006 11:52:23 »

Valkoinen solaarinen koira
Lohikäärme
 aurinko leijonakuu leijonaaskendentti oinas
Oletkohan Pietro syntynyt samana vuonna kuin minä ?




Pirpaliina smitten
tallennettu

aurinko leijona kuu leijona askendenttioinas

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider41.gif)
pirpaliina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Minähän se siinä...


Profiili
« Vastaus #34 : 12.01.2006 12:21:40 »

Huhuu Pietro!
Kuinkas sä sen selvitit?  Shocked laugh
Yhdistelmä on erinomainen...ainakin omasta mielestä. 2funny
Pirpaliina smitten
tallennettu

aurinko leijona kuu leijona askendenttioinas

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider41.gif)
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: