Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pelkoa herättävät Astrologia-tulkinnat  (Luettu 3006 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« : 14.01.2020 10:45:03 »

Oon pitkään jo miettiny eri sivustojen tulkintoja, varsinki transiiteista, niin osa niistä on täynnä "pelkoo herättäviä", jotenki vanhanaikaseen tapaan kirjotettuja. Mitkä ei resonoi itelle. Tai mitkä ei tunnu "omalle", sit alkaa mukamas väkisin soveltaan niitä itteensä.

Löysin tällasen artikkelin sattumalta:

"Jos tietty astrologinen informaatio saa olomme tuntumaan epämukavalta, monia asioita voi tapahtua. Kenties se haastaa vaalitun kuvan itsestä ja tarvitsemme aikaa sopeutua uuteen perspektiiviin. Tai tulkinnan tietty tekijä on saattanut laukaista tunteemme, emmekä ole ottaneet informaatiota huomioon kokonaisuudessaan, mikä laittaisi sen laajempaan kontekstiin. Voi olla niin, että kyseessä oleva informaatio ei resonoi kanssamme, koska nuo astrologiset tekijät kumoaa jokin voimakkaampi asia, joka ilmenee henkilökohtaisessa astrologiassamme."

"Sen tutkiminen miksi tunnemme jostain astrologisesta informaatiosta tietyllä tavalla, on aina tärkeää – muuten voimme langeta siihen ansaan, että uskomme pelkästään sen, mitä joku sanoo meistä (tai mitä luulemme hänen sanovan!)"

https://www.adonai.fi/varcas-6.1.20-astrologian-kayttaminen-hyvin?newKskPage
tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #1 : 24.09.2023 11:00:52 »

olen huomannut että mun elämässä on hetkiä, kun ei ole hyvä tutkia astrologiaa, koska sieltä löytää silloin ainoastaan huonoja enteitä. tällaisia hetkiä ovat ne, kun mieli on kuormittunut ja jaksamisen rajat lähestyy.
jos esimerkiksi elää epätietoisuudessa jonkun asian suhteen ja ainoa vaihtoehto on sietää tilannetta odottaen sen vaihtumista, varon visusti tekemästä mitään karttoja.

mun mielellä on herkkyys nähdä ennusmerkkejä aivan kaikkialla, mutta myös rationaalinen puoli joka puhuu ne pelot pois. ilman sitä rationaalista puolta en uskaltaisi tehdä mitään karttoja koska homma lähtisi niin huolella lapasesta buck2

mulla siis vaikuttaa enemmän mielentila kuin se mitä joku astrologiasta kirjoittaa, jos olen hyvävointinen ja virkeä, sivuutan vain pirujen maalailut, mutta jos voin huonosti, jopa lempeät tulkinnat voi kääntyä päälaelleen ja saada uhkaavan sävyn.

edelliset sukupolvet ovat pelänneet jopa metsän pikkulintuja tämän saman maagisen ajattelun vuoksi, joten ei ihme että se elää niin vahvasti minussakin. sen kanssa on vain ollut pakko oppia elämään, astrologian harrastaminen havainnollistaa tämän asian hyvin ja on tuonut taipumuksen näkyville sieltä tiedostamattomasta
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: