Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saturnus konjuktio Asc  (Luettu 6219 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« : 10.01.2020 18:30:57 »

ja minullahan on nousumerkki siis kauriissa. Miten tämä nyt sit eroaa minulla satunuksen paluusta? Saturnuksen paluusta on joku 5-6v aikaa.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6577


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 18.01.2020 11:45:25 »

Saturnuksen paluu on omasta mielestäni enämpi semmonen aikakausien vaihtumisen sykli,
kehityskaari ihmisen elämässä n. 7 vuoden jaksoissa..rautahampaat ja ekaluokkalainen- murrosikä / rippikoulu - moottoripyöräkortti  Smiley - aikuisten oikeesti- jne ja lopulta eläkkeelle jne..
ja
tr  saturnus aspect_con askendentti
ja Hra Aika sanoo että nyt on aika
-miettiä vakavasti tulevaisuutta
-lopettaa tupakanpoltto ja kaikki muutkin bad bad habbits
-lopettaa, äh, jättää taakseen aikansa eläneet suhteet  aspect_opp DC ja viihtyä myös issekseen
-saada aikaan asioita vaikka onkin taipumusta epäillä itseään ja kriittisyys itseään kohtaan kasvaa
-olla kurinalainen

Sitä voipi olla pikkasen konservatiivinen ja vakavahenkinen.
Sosiaalisista planeetoista  saturnus kääntyy sisäänpäin, tutkiskelee itseään,
kun taas  jupiter laajentaa elinpiiriä tai vatsanseutua.

Täältä tekstiä:
https://www.thefutureminders.com/Saturn-transits/saturn-conjunct-ascendant.cfm

Voisit tutkailla myös ap-karttaa ja  saturnus :n kuviot siellä,
mikä ois vuoden teema  saturnus -energioilla.
Oisko joku uuden jutun aloittaminen ja jostakin vanhasta tavasta luopuminen.
Voi olla hyvinkin pieniä asioita; mihin aikaan heräät, mitä syöt..rutiinit ja niiden muuttaminen,
hitaasti mutta varmasti, päämäärän asettaminen itselle..

 saturnus ja  kauris, vastuu ja velvollisuus, realismi, vahvuudet
ja taas vastapäätä  rapu, perinteet, suku, mikä "kantaa hedelmää" eli kannattaa,  kuu ja tunnereaktio
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #2 : 19.01.2020 14:27:43 »

Kiitos, kiva kun vastasit smitten

Sen voin sanoa, että tässä ollaan vakavoiduttu kyllä jo. En ole ikinä ollut näin yksinäinen kun nyt ja tavoitteena olisikin löytää edes yksi ystävä. Terveydestäni minun todellakin pitäisi pitää parempaa huolta, eli syödä terveellisemmin ja liikkua paljon enemmän. Viime vuonna jaksoin liikkua ja silloin jylläsikin pluto kartallani ja laihduinkin. Nyt minulla on aika paha masennus kausi joten alustavasti tilanne ei näyttäisi parantuvan Embarrassed
Silloin kun minulla oli saturnuksen paluu niin taisin opiskella silloin ja tein sellaista ryhtiliikettä. Näin jälkikäteen muistelen sitä aikaa ihan hyvällä. Tänä vuonna on tulossa myös paljon jupiterin transiitteja ja en tiedä tuovatko ne onnea vai. Mietinkin lihoanko minä näillä transiiteilla jos saturnus pitää masennuksestani huolen ja siihen jupiterin laajenemis kuviot mukaan crazy2
Ensi viikolla minun pitäisi aloittaa mielialalääkitys minun pahoihin uniongelmiin ja siitä lääkkestäkin saattaa turvota Cry
Parisuhde tulee varmasti olemaan koetuksella koska anopillani on todettu syöpä. Kauheasti ei vielä tiedettä minkälainen ennuste anopillani on.
Nytkin jos joku hyvä koulupaikka löytyisi tms, niin olisi se periaatteessa ihan tervetullut asia.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6577


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 19.01.2020 14:42:13 »

Jos sinulla on juuri NYT se tr  saturnus aspect_con askendentti
niin siinähän on myös  pluto 23  kauris
ja siinä  kauris ryppäässä on myös  ceres nyt 25  kauris
joka eritoten liittyy ruokavalioon,
mutta voidaan tulkita myös tuohon masennukseen liittyväksi;
hänhän suri manalaan jäänyttä tytärtään, masentui, eikä mikään "kasvanut".
 saturnus koettelee, kasvattaa, kurittaa, asettaa rajoja,
voi olla vähän semmosta itsensä ruoskimista,
mutta ei välttämättä sinänsä masenna.

Ja sinulle tulossahan on se tr  jupiter aspect_con askendentti
vois hyvin olla opiskelua,
uskoa ja toivoa,
muista toivoa,
tsemppiä  Smiley
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #4 : 19.01.2020 16:04:58 »

Mä katsoin nyt tarkemmin noita tarnsiitteja ja siis  saturnus aspect_con askendentti tarkka ohitus on vasta 5.3 ja alkaa 3.2
Nyt on kuitenkin meneillään  saturnus aspect_squ kuu ja se on tarkkana 31.1.
 jupiter aspect_opp venus alkaa 8.2 ja tarkimmillaan 10.3. sitten on vielä  jupiter aspect_squ kuu ja  jupiter aspect_con askendentti jotka tulee myöhemmin tänä vuonna joko marras tai joulukuussa.

Koitan uskoa ja toivoa. Ainakin saada palikoita järjestykseen angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: