Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eri ruoka-aineiden vaikutus "yhteyteen"  (Luettu 15886 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« : 05.08.2006 11:47:57 »

Oletteko huomanneet tämän uuden energian aikaan muutoksia vastaanottokykynne ja eri ruoka-aineiden välillä?

Itse olen ollut kasvissyöjä jo yli kymmenen vuotta mutta nyt olen jotenkin herkistynyt niin etten enää "siedä" useita aineita.
Olen juonut kahvia 3-vuotiaasta saakka mutta nyt voin kahvista todella huonosti. Samoin teestä. Huh

Ja auta armias, kun erehdyin polttamaan muutamat savut tupakasta.... Sain kahden päivän kammottavan päänsäryn ja pahoinvoinnin! Shocked Undecided

Kysyin neuvoa enkeleitä ja he kertoivat, että kahvi ja tee vaikuttavat yhteyteeni heihin heikentävästi. Samoin kuulema tupakasta voin tästä lähtien aina noin huonosti (se nyt ei ole huono asia lainkaan).

Olen vähän ihmeissäni, koska rakastan kahvilakulttuuria ja hyvää kahvia... Ottaisin myös mielelläni joskus lasin viiniä tai vaikka parikin...  Huh Smiley

Onkohan tämä vain väliaikaista...? Vai kokonaan uutta elämääni...?  :Smiley

Toisaalta, olen kyllä voinut nyt paljon paremmin jätettyäni kahvin pois.... Eikä minun kyllä rehellisesti puhuen edes tee mieli sitä mutta ajatuksen tasolla.... sen lopullisuus vähän kirpaisee. Aamuisin on vähän orpo olo, kun ei sitä kahvia voisi keittää...

Onko teillä tullut vastaavia asioita eteen energioidenne noustua?
tallennettu
twin peak
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili
« Vastaus #1 : 05.08.2006 12:13:39 »


Juu samoja juttuja on menossa. Mulle aamuinen kahvinkeitto on aina ollut rituaali ja sitten kun juo kahvia niin siinä on mielikuva että tämä auttaa jaksamaan. Nykyään juon kupin kahvia päivässä, mutta senkin voisi jo lopettaa. Aikaisemmin join 4-6 kuppia, mutta ulkomailla ei tullut juotua ja huomasin että hyvin tulen toimeen ilman kahvia.

Kun olen tehnyt energiaharjoituksia (chakrojen tasapainottamista yms.) ja meditoinut, niin tuntuu ettei halua yhtään mitään roskaa kroppaan.  Olen myös kasvisyöjä ollut viimeiset 7 vuotta. Tupakkaan ja viinaan en myöskään ole koskenut 7 vuoteen.

Karkkia tulee syötyä vielä aika paljon.  Sad 

Mutta panostan vielä näihin harjoituksiin, niin eiköhän sekin ala luonnollisesti poistua. Yksi hyvä tapa päästä näistä tottumuksista eroon on ollut rehellisyys itselle ja ehdottomasti positiivisiin asioihin keskittyminen.  Smiley    smitten 
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
astraali
Vieras
« Vastaus #2 : 05.08.2006 12:43:02 »

Lohduttavaa kuulla, että muillakin asiat ovat kääntyneet tähän suuntaan! Smiley

Hieman vielä kipuilen tuota kahvia.... Minulla on ollut ihan selkeät vieroitusoireet siitä... ja olen ollut aika  Angry
Mutta toisaalta, kun nyt vasta tajuaa sen riippuvuussuhteen siihen, niin tulee sellainen olo, ettei se voi olla hyväksi. Toisaalta minulle myös kerrottiin, ettei kahvit/tee tee minulle fyysisesti pahaa vaan vaikuttaa nimenomaan heikentävästi tuohon yhteyteen. Ja tottahan se on, riippuvuussuhde johonkin aineeseen vetää toki energioita alas.

Mitenkähän olisi kofeiiniton kahvi? Uskaltaisikohan sitä kokeilla...  Wink
tallennettu
twin peak
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili
« Vastaus #3 : 05.08.2006 12:48:43 »


Astraali kiitos itsellesi kun kirjoitit tästä asiasta!

Tämä on mulle selkeä merkki että oikealla tiellä ollaan...  Cool
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 05.08.2006 13:06:13 »

Kuulostaapa tutulta... Itse siirryin kasvissyöjäksi vasta viime joulukuussa. Sen aloittaminen on kyllä jo "kytenyt" pinnan alla pitkään. Nyt oli oikea aika.  angel

En ole koskaan alkoholia paljon mitään juonut, todella harvoin ja vähän. Nyt olen ollut kaiken lisäksi jo pidempään absolutististina.

Tässä kesähelteillä kerran kuitenkin erehdyin ostamaan itselleni yhden mansikkasiiderin ja auta armias mitkä vaikutukset sillä oli.  buck2 Ensinnäkin se nousi päähän humahtaen ja vaikutus kesti ihmeen pitkään. Sen jälkeen oli melkoiset "krapula" oireet: päätä särki ja kuvotti. Ja vain yhdestä siideristä!  Shocked
Olo oli muutenkin jotenkin todella raskas ja tuntui että energiat humahtivat "alas".

Kyllä se vain niin on, ettei alkoholi yms. sovi hyvän ja puhtaan yhteyden jatkuvaan ylläpitämiseen ja korkeisiin energiavärähtelyihin.  angel

Suklaa kyllä kuitenkin...  Tongue  2funny

PS. Itse en ole koskaan kahvista ja teestä pitänyt, enkä niitä juonut. Kyläpaikoissa aina naureskelevat, kun olen ikuisesti tällainen "mehutyttö".  Grin

« Viimeksi muokattu: 05.08.2006 13:13:54 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #5 : 05.08.2006 17:55:38 »

Muuten näin kahvia ja mustaa teetä juomattomana ihmisenä voisin suositella Rooibosta, eli lieneekö suomeksi punapensasteetä. On täysin kofeiiniton, ja sisältää kaiken maailman terveellisiä vitamiineja, kivennäis- ja hivenaineita.

Tykästyin kovasti kun tutustuin, enkä ole moneen vuoteen muuta juonutkaan!
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #6 : 06.08.2006 11:35:42 »

Kahvista en pääse vielä eroon, mutta kasvisyöjäksi voisin ryhtyä. Sekin onkin vain viitseliäisyydestä kiinni. Kivennäisvesiä tekee koko ajan mieli ainakin näin kesäkuumalla.
tallennettu
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #7 : 06.08.2006 14:13:25 »

Kasvissyönti kytee pinnan alla jo ties kuinka monetta vuotta, mutta vielä ei ole sen aika. Välillä olen pidempiä aikoja ilman lihaa, sitten taas repsahdan. Tai jos ruokavaliota muutankin, kalaa aion kyllä syödä edelleen ja kananmunia.

Nykyään silloin tällöin nauttimani saunaolut häiritsee unensaantiani, ja olen todennut sen poisjätettäväksi "elintarvikkeeksi" (siksi suluissa kun se ei todellakaan ole välttämätöntä, vaikkakin hyvää Tongue).

Minun kesä on ollut hurjan rankka joten ruokavaliokin on ollut mitä sattuu, mutta tässä viikko sitten sain taas energiaa alkaa meditoimaan ja joogaamaan ja sen vaikutus on ollut välitön, heti jaksaa miettiä mitä suuhunsa laittaa, eikä mitään moskaa edes tee mieli.

Kahvista en aio edes yrittää eroon, vaikka se saattaakin yhteyksiä häiritä, pari kuppia päivässä pitänee minut tolkuissani edes jotenkin :Smiley.
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
uusihurmuri
Vieras
« Vastaus #8 : 06.08.2006 15:19:51 »

Vegaaneista ja herkkyydestä-

http://erinpavlina.com/blog/2006/02/the-connection-between-psychic-abilities-and-being-vegan/
tallennettu
twin peak
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili
« Vastaus #9 : 06.08.2006 15:42:16 »


Hyvä linkki, kiitokset uusihurmurille!
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
anders84
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #10 : 06.08.2006 15:56:14 »

voi että miten mukavaa huomata tai siis saada vastaus, miksi vatsa on ihan kipeä ja sekaisin, jaolen miettinyt tuota kahvia, että onko se ongelma, sitähän tämä siis on. Kanavat kun on avautuneet  niin sitten vierotetaan pois kipujen avulla kahvista  angel
on tämä hienoa, kiitos astraali! smitten
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #11 : 06.08.2006 18:24:02 »

voi että miten mukavaa huomata tai siis saada vastaus, miksi vatsa on ihan kipeä ja sekaisin, jaolen miettinyt tuota kahvia, että onko se ongelma, sitähän tämä siis on. Kanavat kun on avautuneet  niin sitten vierotetaan pois kipujen avulla kahvista  angel
on tämä hienoa, kiitos astraali! smitten

 Smiley Niimpä.... Minulla myös kahvinkeitin on temppuillut.... ja keittänyt ihan kamalaa kahvia jne.
Olen ollut nyt viikon ilman kahvia ja olo on oikeasti paljon parempi. Olen jotenkin seesteisempi.
Vaikka vieroitusoireita on vieläkin.... coolsmiley

Kävin tänään ostamassa kofeiinitonta teetä suurimpaan tarpeeseeni  ;)Suosittelen!  :Smiley
tallennettu
anders84
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #12 : 06.08.2006 18:35:57 »

Kävin tänään ostamassa kofeiinitonta teetä suurimpaan tarpeeseeni  ;)Suosittelen!  :Smiley
[/quote]

hyvä juttu, pitää rientää kauppaan siis. Sen takia kai mulle näytetään hirveitä asioita kun olen baarissa tai muuaalla liikenteessä; mua ahdistaa ihan suunnattomasti olla koko paikassa kun ihmiset on ihan kauheassa kunnosa ja muutenkin baarit ei ole mua varten. Se on kai nyt mulle semmonen kasvatus ja vieroitus kaikesta paheellisesta. Valittavana siis on tämä henkisyyden ovi...? angel
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #13 : 07.08.2006 08:30:10 »


Ei voi pitää paikkansa kun Kehonkin mukaan saa syödä ihan mitä lystää. Smiley knuppel2

t. nimim. "pohjolan valoa odotellessa" :-)
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #14 : 07.08.2006 09:13:34 »

Energiamme nousevat ja kehityksemme nopeutuu koko ajan. Elimistömmekin joutuu uusien haasteiden eteen.

Minulla on ilmennyt samaa ruoka-aineiden yliherkkyyttä. Tuntuu, etten voi syödä mitään herkistymättä sille jotekin! Liha alkaa olla kokonaan bannassa, mutta toisekseen en pidä kasviksista yhtään. Maistuvat pahalle.
Niinpä olen sinnitellyt tämän kesän pääasiassa leivällä, teellä/kuumalla kaakaolla (teekin alkaa ärsyttää), jogurtilla ja soijahernekeitolla.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: