Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suitsukkeiden käyttö??  (Luettu 38012 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tirriäinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54


Valkoinen Kosminen Peili


Profiili
« Vastaus #15 : 08.11.2005 23:30:19 »

Kiitos,
koitan etsiä nyt ensin nuo puhdistelevat ja energisoivat tipat ja suitsukkeet.
Kaippa minä nuo Tiimarin kamatkin tuosta haisuttelen, tiesin jo ostaessani etteivät ne nyt ihan sellaisia ole kuin oikeat suitsukkeet. Halusin vain jotain tuoksutusta kokeilla Smiley
tallennettu

Aurinko, Saturnus - Kaksoset
AC, Neptunus, Ceres, Juno - Jousimies
Kuu, Pluto, Pallas - Vaaka
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #16 : 09.11.2005 11:03:43 »

Kiitos,
koitan etsiä nyt ensin nuo puhdistelevat ja energisoivat tipat ja suitsukkeet.
Kaippa minä nuo Tiimarin kamatkin tuosta haisuttelen, tiesin jo ostaessani etteivät ne nyt ihan sellaisia ole kuin oikeat suitsukkeet. Halusin vain jotain tuoksutusta kokeilla Smiley

Suitsukkeet olisivat aiheesi, mutta palaan vielä öljyihin...

muistin vasta myöhemmin, että Frantsilan öljyt olivat jääneet 'aitojen listastani' pois. Olitkin näköjään ne kuitenkin löytänyt Wink

Mirjam puhui asiaa eteerisistä öljyistä - ne ovat vahvoja aineita, säilytettävä lasten ulottumattomissa, koska osa voi olla hyvinkin myrkyllisiä. Esim.Tea Tree ja Eucalyptus tappavat pieninäkin annoksina sisäisesti jne.
Sitrustuoksut ja laventeli ovat sellaisia, joita voi yleensä käyttää lapsillekin - (tuoksulamppuun n. 1 - 4 tippaa ja jos iholle, niin leikki-ikäisille ja isommillekin lapsille 1 tp appelsiinia tms./ 15 ml kylmäpuristettua perusöljyä riittää). Sitrukset piristää ja energisoi, laventeli rentouttaa, rauhoittaa.

Suosittelen, että lukaiset asian tiimoilta jonkin hyvän kirjan, esim:
Ulla Kivimäki: Eteeriset öljyt aromaterapiassa (otteita: http://www.aduki.fi/eteer.htm )

Teutateksen selän takana asun itsekin, ja siksi monet tuotteet tilaan suoraan, kun niitä ei täältä kaupasta saa:
Primaveran öljyjä saa Ruusupuulta, ja varmaan myös neuvojakin, jos kysyt:
http://www.kolumbus.fi/ruusupuu/

 Smiley
tallennettu
Tirriäinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54


Valkoinen Kosminen Peili


Profiili
« Vastaus #17 : 09.11.2005 11:46:54 »

Kiitos lisävinkeistä Smiley
Google löysi Iittalan, Marimekon, yms. Primaveraa, mutta nyt sain suoran linkin myös noihin tuotteisiin Smiley

Ja toki kuulen mielelläni noiden öljyjenkin käytöstä,
tuokin oli ihan uutta, että esim. nuo kaksi ovat jopa tappavia Shocked
Onneksi minulla ei ole lapsia enempää kuin nuo kisut ja ne eivät sentään purkkeja auki saa Smiley
tallennettu

Aurinko, Saturnus - Kaksoset
AC, Neptunus, Ceres, Juno - Jousimies
Kuu, Pluto, Pallas - Vaaka
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #18 : 09.11.2005 12:02:16 »

Kiitos lisävinkeistä Smiley
Google löysi Iittalan, Marimekon, yms. Primaveraa, mutta nyt sain suoran linkin myös noihin tuotteisiin Smiley

Ja toki kuulen mielelläni noiden öljyjenkin käytöstä,
tuokin oli ihan uutta, että esim. nuo kaksi ovat jopa tappavia Shocked
Onneksi minulla ei ole lapsia enempää kuin nuo kisut ja ne eivät sentään purkkeja auki saa Smiley

 2funny 2funny 2funny

Siinä sitä ihmettä piisaisi, jos kisumisu olisi imppaamassa minttua pullosta, jonka on itse avannut  Cheesy

Kyllä tietyistä tuoksuista pitää eläimet samoin kuin ihmislapsetkin. Meillä kuopus rakastaa öljypakkiani, heti kun kaivan sen kaapista, hän on valitsemassa tuoksuteltavaa itselleen. On selvästi kade, kun isommat lapset hakevat terapiaöljyjä itselleen, mutta hänelle on asetettu lähestymiskielto  Wink  Cheesy  Grin

Eteerinen öljy on tuhtia tavaraa ja mitä enemmän niistä tiedän, sitä enemmän niitä arvostan ja kunnioitan. Mutta samahan pätee moneen muuhunkin asiaan: annos ratkaisee.  (...palaten alkuperäiseen aiheeseen...) Voit polttaa yhden suitsukkeen ja saada nautinnollisen kokemuksen, mutta poltappas koko nippu, niin saattaapi alkaa vaivata  pappien ammattitauti (hengen ahdistus)
 2funny 2funny 2funny
tallennettu
nataraja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


On matkustettava pitkä matka, syvälle sisimpään.


Profiili
« Vastaus #19 : 09.11.2005 16:21:07 »

Vinkiksi vaan kaikille Indiskasta saa aivan todella hyviä suitsukkeita, tai itse pidän ainakin. Ja Intian bazaari on toinen. Jasmiinia, vanilijaa ja laventelia suosittelen ehdottomasti.  Smiley    Itse poltan jasmiinia kerran tai pari viikossa, se puhdistaa kodin energiat. Jos tulee helposti pää kipeäksi, niin voi avata ikkunan tai tuulettaa ihan kunnolla jälkeenpäin. Itselläni on kyllä paha migreeni, mutta hyvät suitsukkeet, joissa ei ole synteettisiä hajuaineita eivät sitä laukaise.   Kokeilin Tiimarin tikkuja ja mielestäni haju ei ollut yhtä hyvä..ja pääkin tuli kipeäksi.  Vanilija rentouttaa todella hyvin ja itse poltan sitä aina kun olen kylvyssä tms.
tallennettu

Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
tulinen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #20 : 09.11.2005 16:26:24 »

Onko suitsukkeilla rentouttava vaikutus? Onko haju todella vahva?  Shocked knuppel2 mars
tallennettu
mazuka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #21 : 10.11.2005 21:39:55 »


Intialaiset ovat imeliä ja niistä tulee pää kipeäksi. knuppel2 knuppel2 knuppel2

intialaiset suitsukkeet voi olla myös parhaita mitä rahalla saa, mustat on halpoja ja epäterveellisiä, vaaleat ja orgaanisen väriset (näkyy kasvienosia massassa) ovat parhaita.  crazy2
itse ihmettelen suitsukkeiden hintaa, onko jonkinlainen tuontimonopoli (keskon perkele)  buck2 säätänyt hinnat pilviin. erittäin hyvälaatuisista suitsukkeista joutuu maksamaan esim. intiassa korkeintaan euron paketti, eikä sellaisia suomesta edes saa. toki tiibetiläisetkin ovat hyviä, itselläni pieni varasto niitä. joskus maustan eteerisillä öljyillä niiden suht neutraalia olemusta.   Wink
saa olla rahoissaan oleva pikku kapitalisti tai muuten vaan innokas jos maksaa suitsukkeista luontaistuotekauppojen pyytämän hinnan (5e yms), eikähän ruveta tekemään pisnestä ja tuomaan suitsuja 500-1000% voittokatteella...  laugh
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #22 : 10.11.2005 22:57:58 »


itse ihmettelen suitsukkeiden hintaa, ....
saa olla rahoissaan oleva pikku kapitalisti tai muuten vaan innokas jos maksaa suitsukkeista luontaistuotekauppojen pyytämän hinnan (5e yms),

Tallinnan vanhassa kaupungissa on ihana huuhaapuoti nimeltä Loitsekeller.  smitten

Siellä on suitsukkeita jos vaikka mihin lähtöön, sekä tarot-kortteja, suolakidelamppuja, unisieppareita, kiviä, yrttejä, rohtoja, feng shui-kamaa jne.

Suitsukkeiden hinta oli mielestäni erittäin suopea kukkarolle. ( Itse en niitä ostanut, kun matkustelevat läheiset tuovat minulle usein niitä tuliaiseksi, ja poltan niitä harvakseltaan. ) Siispä nyt kun on joulu tulossa ja mummit ja kummit rientävät sinne villasukkia ostelemaan, niin voisitte vihjaista millaisia suitsukkeita sieltä voisi tuoda samalla  Smiley
tallennettu
noita-akka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #23 : 11.11.2005 17:17:42 »

Onko kukaan nähnyt missään kopal-suitsukkeita?
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #24 : 01.12.2005 15:53:48 »

Heips!
Tampereella käydessäni ostin Indiskasta laventeli ja wildberries suitsukkeet.
Laventelin vaikutus kävikin jo ilmi, rentouttaa, mutta mitähän mahtaa toi wildberries tehdä?

Harmittaa, kun en jo muita ostanut samalla reissulla.
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #25 : 01.12.2005 16:16:41 »

Heips!
Tampereella käydessäni ostin Indiskasta laventeli ja wildberries suitsukkeet.
Laventelin vaikutus kävikin jo ilmi, rentouttaa, mutta mitähän mahtaa toi wildberries tehdä?

Harmittaa, kun en jo muita ostanut samalla reissulla.

Ihan vapaasti suomennettuna, niin eikös se villiinnytä niin, että olet pian kuin Chuck Berry monikossa  Grin
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #26 : 01.12.2005 16:54:37 »

Cheesy Cheesy Cheesy 2funny 2funny smitten
haa, niinhän siinä voi tietty käydä....
tallennettu
nataraja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


On matkustettava pitkä matka, syvälle sisimpään.


Profiili
« Vastaus #27 : 01.12.2005 18:38:35 »

Aika monet, varsinkin sekatuoksuiset suitsukkeet ovat tehty vain yleisesti kohentamaan mielialaa, vähän niinkuin eteerisissä öljyissä.. Tuli vielä yksi tuoksu mieleen jota olen käyttänyt; appelsiinisuitsuke on kyllä sellainen että se helpottaa minulla pahimpaankin itkupotkumökötys päivään  Grin
tallennettu

Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #28 : 01.12.2005 19:22:49 »

sellaista piti muuten sanomani (vaikka minut nyt ehkä muilutetaankin), että kohtuus kaikessa, sanoi entinen plikka. Suitsukkeita ei pidä käyttää liikaa, sillä savu - on se sitten minkä tahansa savua - on karsinogeenistä. Hoidettavalle suitsukkeiden polttamisesta tuskin on mitään vaaraa, mutta hoitajalle ei ole hyväksi kököttää tuntikausia sinisen pilven keskellä.  Tongue

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/1467409.stm
tallennettu
tinjami
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #29 : 06.12.2005 02:06:22 »

Eteerisistä öljyistä aitoja ja luotettavia ovat ainakin Primaveran, Floramen, Eve Taylorin ja UMG:n tuotteet. Tämä ei ole mainos, mutta itse käytän vain niitä  coolsmiley

Mielestäni myös Frantsilan öljyt on hyviä!
tallennettu

aurinko: skorpioni
nouseva: skorpioni
kuu: kauris
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: