Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Täysin samana päivänä syntyneitä?  (Luettu 54336 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Maiju
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #45 : 23.09.2006 22:41:32 »

Yhden ystäväni ex oli syntynyt samana päivänä  ja vuonna kuin minä.Lisäksi serkkuni ja hänen vanhin lapsensa ja toisen serkkuni lapsi on syntynyt samana päivänä mutta eri vuosina kaikki.Olisi hauskaa löytää 18.6.1970 syntyneitä ja kysellä että löytyykö samaa vai vaikuttaako kellon aika rajustikkin karttaan.....
tallennettu
mäykky
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #46 : 24.09.2006 18:16:44 »

VELJENI ja OMA POIKANI ovat syntyneet samana päivänä. Olen tietenkin innoissani etsinyt samoja piirteitä ( löytyisikö sama määrä satunnaisesti valituistakin ihmisistä jos alkaisi " kyttäilemään..).
Yllättävästi he muistuttavat lapsina toisiaan: herkkiä, helliä, helposti ystävystyviä ihmishurmureita, rakastivat pehmoleluja, pitävät punajuurista ja pihlajanmarjahyytelöstä molemmat hurjasti( todella tärkeä tieto!) ja ovat oman tiensä vahvasti kulkevia ( ei aina niin helppoa äidille!) tyyppejä. Sama ruumiinrakennekkin löytyy, tosin olisiko heh- suvussa!
tallennettu

aurinko oinaassa, kuu kaloissa, nouseva jousimies
the_planet
Vieras
« Vastaus #47 : 25.09.2006 21:43:55 »

En ole koskaan tavannut ihmistä joka olisi syntynyt samana päivänä ja vuonna kuin itse, samana päivänä mutta eri vuonna syntyneitä tiedän muutaman.. kiinnostaisi tietää sattuisko täällä vaikka pyörimään samana päivänä syntynyttä ja tehdä vaikkapa jonkunnäköistä luonnevertailua Cheesy Käsittääkseni tuolloin planeettasijainnit ovat tietenkin nousevaa merkkiä lukuunottamatta samat.. Itse olen syntynyt 10.10.1978.Smiley

Mun isä oli 10.10.1948 syntynyt. Eli lisää samana päivänä, mutta eri vuonna syntyneitä.

Mun kummisetä on samana päivänä syntynyt kuin minä, ehkäpä juuri siksi hänet valittiin kummiksi  Grin

Yksi jännä juttu tuli myös mieleen, että paras kaverini on syntynyt 20.6. ja hänen siskonsa samana päivänä tosin 3 vuotta aikaisemmin. Myös heidän pikkusiskollaan oli laskettuaika 20.6., mutta syntyikin sitten 18.6. Aika jännä homma noin yhden perheen sisällä  Smiley
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #48 : 27.09.2006 01:19:14 »

Meita oli lukiossa itseni mukaanluettuna neljä, jotka olimme täysin samana vuonna ja samana päivänä syntyneet eli 7.7.1983 terveisiä vaan, jos joku teistä tätä lukee.

Kaksi heistä olimme tyttöja, kaksi muut poikia. Kaikki olimme taiteellisesti lahjakkaita, pojat kovasti musikaalisia. Kaikki kävimme vapaaehtoisesti lukion neljässä vuodessa, kun normi aika on se 3v. Ekan vuoden aikana pyörin aika paljon toisen noista pojista kanssa, koska olin silloin häneen aika ihastunut. Meillä oli eri nousumerkit, mutta kas kummaa, olimme oikein samassa sairaalassakin syntyneet hänen kanssaan. Shocked Luonteemme olivat kuitenkin aika erilaiset, varsinkin se, miten käyttäydyimme ympäröivässä yhteisössä, ja miten muihin ihmisiin suhtauduimme. Harmi etten enää ole heistä kehenkään ollut yhteyksissä, vaikka lukiossa aina vitsailimme meidän "neljän hengen klubista". Cheesy

Tosin viime kesänä, jostain kumman syystä, pari päivää todellisen syntymäpäiväni jalkeen olimme parhaan kaverini kanssa (joka muuten myös on heinäkuun rapuja au:ltaan) juhlistamassa sitä ja olimme ostamassa kakku-aineksia, kun tämä ex-ihastukseni ja synttärikaima tuli yllättäen kadulla vastaan. Moikkasimme ja pian keskustelu johti siihen, että kutsuimme hänet kakunselvittäjäisiin myös illalla, olihan meillä sentään samat vuodet täynnä samana päivänä. Ilta meni kivasti, en ole kyllä sen koommin hänestä kuullut. Mikä lie kohtaloiden hetkellinen sivuaminen... 2funny Grin eipä enää niin väliäkään...

Ai niin, isälläni on 14.8. syntymäpäivä ja isäni siskon puoleisella serkulla samana päivänä, välissä 38 vuotta. Varsinaisia sisupusseja molemmat, kun sille päälle sattuvat, mutta niin sydämellisiä ja muuten yhtä hyvä huumorintaju molemmilla!!! Grin

että tämmöistä... smitten
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Riikka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


"Keltainen Kosminen Siemen"


Profiili WWW
« Vastaus #49 : 15.10.2006 11:24:44 »

Ketään syntynyt 13.03.1984 ??  coolsmiley
tallennettu

askendentti skorpioni    mars skorpioni
aurinko kalat    jupiter kauris
kuu leijona    saturnus skorpioni
merkurius kalat
EiYhteyttä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #50 : 21.10.2006 16:41:40 »

Heeih. Minäkin huutelen itselleni synttärikaimaa. =)
Ei sattuis löytymään 27.huhtikuuta syntyneitä? itse vuosimallia 86..
tallennettu

Saadaksesi ilosta kunnolla irti, sinun on jaettava se jonkun kanssa. <3

Aurinkohärkä
Nousurapu
Kuu, uranus ja saturnus jousimiehessä
Merkurius oinaassa
Venus kaksosissa
Mars kauriissa
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #51 : 24.10.2006 20:02:21 »

jos synttärikaimaa etsii niin kannattaa ekana katsoa tämän foorumin kalenterista. linkki tossa ylhäällä.
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #52 : 25.10.2006 15:59:28 »

Eräs tuttavani on syntynyt tismalleen samana päivänä ja vuonna kuin minä, eli syyskuun kuudes vuonna 1988. Olemme hyvin erilaisia ihmisiä. Tämä tuttavani on varsin neitsytmäinen, hän on perfektionisti, hän käyttäytyy asiallisesti ja hillitysti, hän on vähän hiljainen ja pukeutuu hyvin harkitusti ja siististi, trendikkäästi. Itse taas olen tällainen kummallinen ja hassu peikkotyttö Smiley Olen jutellutkin tämän tytön kanssa eroistamme ja tyttö sanoi, että ei voi uskoa horoskooppeihin, koska joku niin erilainen kuin hän on sattunut syntymään samana päivänä hänen kanssaan  Grin
 Minulla on myös pari vaakaystävää, jotka näkivät päivänvalon samana päivänä samassa sairaalassa muutaman tunnin erotuksella. He ovat varsinainen parivaljakko! He ovat yhdessä melkein joka paikassa ja heillä on usein pimeitä inside-juttuja ja he keksivät yhdessä kaikkea älytönrä muidenkin iloksi  Smiley He myös jopa pukeutuvat melko samanlaisesti, omaperäisesti rennon sporttisesti. Luonteissa on kuitenkin eroja, toinen on sosiaalinen ja äänekäs, toinen taas hiljainen ja passiivisempi. Heissä kummassakin on kuitenkin jotain todella samanlaista, jonkinlaista salaperäisyyttä ja kumpaakin on lähes mahdotonta ymmärtää  Grin
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
JessyRay
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #53 : 26.10.2006 00:41:39 »

Hei!

Minulla on 12 minuuttia nuorempi kaksoissisko. Lisäksi luokallamme oli ala- ja yläasteella samana päivänä, vuonna ja samassa sairaalassa syntynyt tyttö. Toinen kaverini on myös seurustellut meidän kanssa samana päivänä ja vuonna syntyneen miehen kanssa. Meillä tytöillä yhteistä on kunninhimo, päättäväisyys, korkeat tavoitteet, liikkuvuus, lievä manipulointitaito ja luontainen taipumus/kiinnostus raha- ja johtotehtäviin Smiley
tallennettu

"Kuu tarvii auringon, jotta pystyy loistaan".
                      -Avain-

aurinko skorpioni, kuu vesimies, askendentti neitsyt/ leijonamerkurius+ venus vaaka, mars jousimies
boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #54 : 27.10.2006 08:13:54 »

Minä tapasin esikkoa odottaessa vauva-palstalla samana päivänä ja vuonna syntyneen tytön. Meidän lasketuajat heitti päivällä.

Lopputuloksena oli että kummallakin oli mieheensä yhtä iso ikäero.
Sivilisääty oli sama.
Seurusteluaika oli sama.
Kumpikin saimme pojan, tosin parin päivän heitolla.

Sitten minumaiseen tapaani se juttu jotenkin jäi kesken  2funny
tallennettu

May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #55 : 27.10.2006 09:00:27 »

Nuorempi lapseni syntyi WTC-tapahtumien aikoihin ja sai siis myös kartalleen tuon ajan ikävät, rankat kuviot. Kartan kuvioiden perusteella pelkäsin lapsen syntymästä asti hänen sairastuvan vielä joskus vakavasti. Näin sitten kävikin samalla viikolla kun tyttö täytti kolme vuotta.

Astrologian harrastajana aloin tietysti miettimään, miten jakselee ne muut lapset, jotka ovat syntyneet samassa sairaalassa (tai lähistöllä) samana päivänä. Kerran sitten jälleen lasten teho-osastolla ollessamme - kuin vastauksena mietteisiini -  viereiseen sänkyyn tuotiin tyttö, joka oli syntynyt samassa sairaalassa samana päivänä vain tuntia ennen omaa lastani. Ja kas, tytöllä oli myös sama sairaus.

Mielenkiintoisia yhtäläisyyksiä näkyi löytyvän monen muunkin kirjoituksista! Ja sehän taas lämmittää vannoutuneen astrologian harrastajan mieltä.  Smiley
tallennettu

katjap83
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #56 : 27.10.2006 13:06:57 »

Toi onkin kiinnostava kysymys... Oon itsekkin monesti miettinyt että kuinka paljon mahtaa olla samana päivänä syntyneitä kuin itse. Olisimmeko luonteeltamme yhtään samankaltaisia yms.
Löytyyköhän täältä ketään joka olisi syntynyt 16.6.83?
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #57 : 27.10.2006 13:39:21 »

minä ite oon syntynyt 13:50 ( hän 03:05 5.8. ja minä 3.5.)
Mukavaa viikonloppua astrolaiset!
Minäkiii olen syntynyt 5.8.  Cheesy
Mukavaa viikonloppua Sinullekin!  Smiley
tallennettu
Henja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 71



Profiili
« Vastaus #58 : 27.10.2006 15:28:39 »

Aya Nuit,
Minunkin veljeni on syntynyt 21.12.(1979)

Jännäää Smiley

tallennettu

Aurinko*OInas***Kuu*Kalat***Nouseva*Skorppiooni
Punainen Kristalli Lohikäärme
Oikku67
Vieras
« Vastaus #59 : 27.10.2006 18:47:02 »

Monesti oon miettinyt, että lapset ovat juuri sellaisia kuin äiti tarvitsee...ja toisinpäin...
Onko se sitä elämän etukäteen jo sovittua linjaa (kohtaloa, jonka ihminen valitsee ...?) :Smiley
Tuossa olen tullut samaan tulokseen, niin sen täytyy olla..  smitten

15 vuotta sitten, illalla 22. 53 synnytin poikani, sunnuntailapsen, skorppari merkkisen, nousu leijonan! smitten smitten
(http://www.5ial.com/vb/images/smilies/stars.gif)Onnittelut 15-vuotiaan nuoren miehen äidille.. (http://www.5ial.com/vb/images/smilies/stars.gif)

(Exäni on samana päivänä syntynyt.. tosin 24 vuotta aiemmin  Smiley)

tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: