Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset asiat pelottaa  (Luettu 7855 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
IN
Vieras
« : 03.08.2006 08:53:36 »

Täytynee vissiin lopettaa tää näillä sivuilla surffailu alkuunsa...

Mä olen lapsuudesta asti pelännyt yliluonnollisia asioita. Ehkä levottomuuteni viime yönä johtui osaksi siitä, että luin itselläni olevan mm. 

neptunus aspect_kvi aurinko = "...selvänäkemisen lahja, josta mahdollisuus kehittää ammatti...". (Tanhua; parisuhdeanalyysi)
vesta huoneessa 9. "...kohtalonomaiset näkijän lahjat..."
chiron huoneessa 7. "...joutuu tekemisiin...konkreettisesti ilmenevien paranormaalien ilmiöiden kanssa".

Onko kellään vastaavanlaisia pelkoja yliluonnollista kohtaan? Ja miten olette siitä selvinneet?
« Viimeksi muokattu: 12.07.2007 21:14:11 kirjoittanut IN » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 03.08.2006 09:45:39 »

Minulla on ystävä, joka asuu 100v vanhassa sukutalossa, jossa kummittelee. Herkkänä rapuna hän pelkää kaikkea yliluonnollista ja myöntää, että kun on vilkas mielikuvitus häntä pelottaa nukkua kotona. Yleensä hän hautautuu kokonaan peiton alle piiloon.
Eräs miespuolinen ystäväni pelkää myös yliluonnollisia ilmiöitä, eteenkin ufoja ja humanoideja.

Ensiksikin kannattaa muistaa, että kaikki on Jumalaa, niin me kuin muutkin henkiolennot. Olemme samaa eli periaatteessa he ovat siskojasi ja veljiäsi.
Toisekseen kannattaa muistaa, että koska olet osa Jumalaa, sinulla on myös Jumalan valta käskeä pois olentoja, joita et halua luoksesi.
Kolmanneksi kannattaa muistaa, että kaikki mihin keskität ajatuksesi, tulee luoksesi. Jos hoet, että huoneessa on varmasti joku, niin kohta sinne myöskin tulee joku. Pidä ajatuksesi positiivisina ja rohkeina.
Neljänneksi kannattaa muistaa, ettemme ole koskaan yksin eikä meidän tarvitse kohdata pelottavia asioita yksin. Apuna on enkeleitä (suojelusenkelisi sinua lähimpänä), henkioppaita, voimaeläimiä jne. Voit pyytää arkkienkeli Mikaelia suojelemaan sinua kaikelta pahalta ja arkkienkeli Zadkielia puhdistamaan huoneesi ja itsesi peloistasi violetilla liekillään.

Nuo auttavat minua.
Lisäksi voi ystävällisesti pyytää, että huoneessa olevat olennot voisivat siirtyä jonnekin muualle, koska heidän läsnäolonsa pelottaa sinua. Harva heistä on paha, he eivät vain välttämättä hoksaa, että heidän läsnäolonsa voi tuntua epämukavalta. Korosta, ettet ole ajamassa heitä ilkeyksissäsi pois, vaan pyydät heitä siirtymään esim. yön ajaksi pois makuuhuoneesta. Minulla tämä toimii.

Iltaisin kannattaa välttää liian yliluonnolisen tekstin lukemista ja lukaista vaikka jotain rauhoittavaa henkistä kirjaa. Suosittelen vaikka Diana Cooperin "Ihanat enkelit"-kirjaa, koska sen lukeminen tuntuu ainakin omalla kohdallani vetävän enkeleitä puoleeni.

Ja ainahan voi hakea turvaa miehen kainalosta Wink
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #2 : 03.08.2006 12:25:56 »

AthaMaarit...Kiitoksia lohduttavista sanoistasi  Smiley Täytyy kokeilla vinkkejä seuraavan kerran kun olo tuntuu turvattomalta.

« Viimeksi muokattu: 12.07.2007 21:14:46 kirjoittanut IN » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 03.08.2006 12:41:06 »

Joo, täällä voi kirjoittaa IHAN mistä tahansa luulematta, että saa hullun leiman otsaansa. Voi siis myöntää ihan vakavalla naamalla, että kuulen ääniä ja minua seurataan  Cheesy

Mikaelin suojarukous, jota voit halutessasi toistaa, menee näin:

Lord Mikael before
Lord Mikael behind
Lord Mikael to the right
Lord Mikael to the left
Lord Mikael above
Lord Mikael below
Lord Mikael, Lord Mikael
I am hís love protecting here,I am hís love protecting here,I am hís love protecting here.

Toistetaan 9 kertaa, mutta Mikael tulee kyllä avuksi kutsuttaessakin ilman tätä rukousta, mutta tämä on vähän voimallisempi kutsu Wink
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #4 : 03.08.2006 12:43:52 »

Kulta In
Olen joskus ollut samassa tilanteessa ja antanut pelolle vallan.
Nyt ymmarran, etta pelko on vain negatiivista energiaa joka taytyy voittaa.
Ajattele yliluonnollisia kykyjasi lahjana korkeammalta tasolta ja ota ne kiitollisena vastaan- jos ne todella ovat korkeammalta tasolta, niin ehka voit auttaa joitakin tassa maailmassa.
Intuutio tai ennaltatietaminen on varmasti tarkoitettu sinulle omaksi hyvaksesi,voita vain pelkosi niin ehka se puhkeaa kukkaan  smitten
Diamond
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #5 : 03.08.2006 20:23:30 »

Oon liian herkkä ja kuitenkin Salaisia kansioita tulee silloin tällöin katsottua. Ja kun se tulee niin myöhään, nukkumaan mennessä menee kylmiä väreitä, kun muistuu mieleen ohjelman tapahtumia.

Kerran olin isäni kanssa koiraa ulkoiluttamassa. Yhtäkkiä ihan omituisessa paikassa seisoo mitä omituisimman näköinen tyyppi. Koira haukkui sitä. Tuli kylmät väreet ja jälkeenpäin mietin, että näkikö sitä tyyppiä kukaan muu kuin minä ja isän koira? Koska isäni ei sanonut hänestä mitään emmekä siitä puhuneet...epäselväksi on jäänyt. Se tuntui jotenkin yliluonnolliselta. Shocked

Ja tosiaan, tämä koira oli erittäin rauhallinen luonteeltaan, hyvin harvoin se haukkui mitään. Rodultaan bullmastiffi.
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #6 : 03.08.2006 20:41:25 »

Olen joskus ollut samassa tilanteessa ja antanut pelolle vallan.
Nyt ymmarran, etta pelko on vain negatiivista energiaa joka taytyy voittaa.

Kiitos kommentista...Kuulostaa siltä, että puhut kokemuksen syvällä rintaäänellä :Smiley Miten sä sitten voitit sen negatiivisen energian?

« Viimeksi muokattu: 25.06.2007 19:58:35 kirjoittanut IN » tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #7 : 03.08.2006 21:08:57 »

Heippa In
Nain unessani surupukuisen naisen jaka yritti koskettaa minua-olen nahnyt hanet sukukuvissa, mutta pelkasin kuollakseni ja tiesin etta seuraavana paivana tapahtuu jotain pahaa, no pienimmaiseni putosi kivirapuissa kaksivuotiaana ja halkaisi otsansa ja sairaalaan=yksi esimerkki jonka pelon voitin ja ymmarsin etta tama nainen tuli varoittamaan minua.
Joten ei muuta kun harkaa sarvista ja jos nait itsesi kun yritit pitaa ovea kiinni, sehan on oma sielusi joka auttaa sinua joka paikassa, niin mina sinuna pitaisin ovea valmiiksi auki,vai etko hyvaksy omaa henkista puoltasi?Miksi?
tallennettu
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #8 : 03.08.2006 22:50:54 »

Voi kuule, turhaan huolit Smiley. Yliluonnollista ei ole olemassakaan, kaikki on aivan normaalia. Yliluonnollinen on vain meille opetettu sana, todellisuudessa henkimaailman tapahtumat ovat aivan normaaleja, eikä niitä tarvitse pelätä, ellet itse sotkeennu niihin liiaksi. Ole vahva, kun minua alkaa pelottaa, huudan kurkkuni tyhjäksi kohti sitä missä luulen pelottavien asioiden sijaitsevan Cheesy. Kyllä sinut jätetään rauhaan jos vain haluat. Isämeidän rukous on myös hyvä tapa voittaa pelko. Nämä asiat muuttuvat peloksi vain mielessäsi.

Ehdottomasti älä jätä tätä foorumia. Totuttele pikku hiljaa, kyllä se siitä. Loppujen lopuksi tieto avartaa ja poistaa pelkojasi. Kun tiedät miten toimia, toimit varvemmin, eivätkä pelot nouse mieleen. Muista silti pieni kriittisyys, kaikkea ei tarvitse ottaa todesta, netissä liikkuu paljon myös asiatonta väkeä ja tietoa. Rohkeasti vain mukaan keskustelemaan. Voimia ja valoa sinulle  smitten!!
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #9 : 04.08.2006 09:28:15 »

Yliluonnollista ei ole olemassakaan, kaikki on aivan normaalia. Yliluonnollinen on vain meille opetettu sana, todellisuudessa henkimaailman tapahtumat ovat aivan normaaleja, eikä niitä tarvitse pelätä, ellet itse sotkeennu niihin liiaksi.

Olisi helpottavaa ajatella noin  Smiley Jotenkin kun sitä on pienstä asti tolkutettu, ettei "kummituksia" (lue: henkiä tms.) ole, niin pakkohan sitä on ollut uskoa, vaikka omat tuntemukset ovat olleet jotain aivan toista. Vanhempani  kiusoittelivat mua, että mun piti ottaa pikkusisko "mörön syötiksi", jos piti mennä jonnekin iltahämärissä...

...etko hyvaksy omaa henkista puoltasi?Miksi?

Hmm...voi olla perää. Edellä mainittujen asioiden vuoksi, ja siksi, että elämä olis jotenkin helpompaa, jos ei tarttis miettiä "henkimaailman asioita". Joskus murrosiässä olin hyvinkin kiinnostunut eri uskonnoista ja rajatiedosta, ja voipi olla, että sain yliannoksen...Tuli silloin tutkittua kaikenlaista ja synteesinä siitä rakensin oman tapani katsella maailmaa (niin kuin kaikki muutkin tekevät - tavalla tai toisella). Tän hetkisessä maailmankuvassa ei ole kovinkaan paljon näitä "yliluonnollisia asioita", mutta jotenkin näköjään sitten löysinkin itseni näiltä sivuilta... knuppel2 Wink

Joten eiköhän tässä tule surffailtua ja kommentoitua asiaan kuin asiaan   Cheesy
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #10 : 04.08.2006 09:31:51 »

Yliluonnollinen on enkuksi supernatural eli suomeksi superluonnollista!

 Wink Grin smitten

Luota vaan, kyllä Sinua autetaan  smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #11 : 04.08.2006 11:18:10 »

Hei IN Smiley olet herkkä persoona vaistomaan asioita ja tavallaan sinulle on avautumassa intuutio kanava, joka tietty sinua pelottaa ja se on ymmärrettävää uskon, että et ole ainut ihminen maailmassa joka kokee samalla tavalla asioita onhan se selvää että pelottaa se mitä itse näkee ja kokee mitä toinen ei välttämättä koe  angel mutta täällä sinä voit vapaasti kuitenkin jakaa tunteitasi ja mieltymyksiä muiden kanssa smitten Täällä on sellaisia ihmisiä jotka auttavat sinua kuitenkin ymmärtämään pelkoasi

*Lähetän sinulle suojaavaa energiaa  smitten *
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #12 : 04.08.2006 15:20:55 »

Yliluonnollinen on enkuksi supernatural eli suomeksi superluonnollista!

Heh heh, näinpä!    Wink

olet herkkä persoona vaistomaan asioita ja tavallaan sinulle on avautumassa intuutio kanava, joka tietty sinua pelottaa ja se on ymmärrettävää uskon, että et ole ainut ihminen maailmassa joka kokee samalla tavalla asioita

En varmastikaan oo ainoo...Ja siksikin aloin aiheesta puhua, kun aattelin, että täältä löytyy varmaan ihmisiä, joilla on samanlaisia kokemuksia. Jaa että intuitiokanava avautumassa, argh!  Shocked No, mielenkiinnolla jään odottamaan ja haastan pelkoni asian suhteen  knuppel2

*Lähetän sinulle suojaavaa energiaa  smitten *

Kiitos, kiitos  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: