Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vapauttaminen  (Luettu 5140 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
härkä-69
Vieras
« : 02.08.2006 21:18:51 »

Kirjoitin jo aiemminkin vähän tästä Arkkienkeli Mikaelin viestejä -kohtaan.

Olen jo jonkin aikaa tuntenut että minulta ryöstetään energiaa ja tajusin että energiarosvo onkin mieheni. Visualisoin millainen side minulla on mieheeni ja havaitsin että siteitä on useita ja ne ovat kiinni monesta kohtaa päästä varpaisiin. Olin ikäänkuin sidottu häneen. Poistin siteeni mieheeni näkymättömällä miekalla ja tämä helpotti ainakin minua. Mieheni tosin on ollut tämän jälkeen hyvin epävakaa ja peloissaan yrittänyt takertua minuun yhä voimakkaammin. Olen hieman huolissani hänestä, mutta ehkä pitäisi vain olla luottavaisin mielin ja pysyä rauhallisena. Toinen ongelma on mieheni pelottelu, hän pelottelee toisinaan perheenjäseniään. Johtuukohan tämä hänen omista peloistaan vai silkasta pelottelun nautinnosta? Se alkaa todella jo tympimään eikä tunnu kenestäkään kivalta. Hän kokee jotenkin uhkana myös omat rentoutumisharjoitukseni, pystyn kyllä rentoutumaan jos haluan, mutta ottaa silti aivoon mokoma käytös.

Kiitos kun sain purkaa vähän mieltäni.  Smiley
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #1 : 03.08.2006 08:35:01 »

Tiedän tunteen sininen enkeli Smiley kannattaa myös pyytää karmanherrojen armeliaisuutta karman poistamiseksi angel
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #2 : 03.08.2006 10:51:36 »

Hei vain! Vastaan sinulle nyt tähän. Wink

Minä olen rukoillut myös Mikaelia katkaisemaan kaikki epäsopivat sidokset esim. entiseen kumppaniini ja sitä kautta eheytynyt ja päässyt irti.
Minusta sinun kannattaisi rukoilla enkeleiden apua miehellesi, että he ottaisivat hänet syliin ja poistaisivat sitä epävarmuutta jota hänessä tuntuu olevan.
Ehkä miehesikin kannattaisi tehdä Diana Cooperikin kirjasta löytyvä rukous/mantra, jolla puretaan kaikki sidokset, lupaukset, kiroukset ja kaikki ipmlantit jne. Se täytyy tehdä elämän aikana vaan kerran -se on niin voimallinen.

Tuo rukous ja ohjeistus on niin pitkä, etten nyt ala tähän sitä kirjoittamaan mutta se löytyy ainakin Diana cooperin Ihanat enkelit kirjasta!

Voimia, valoa ja rakkautta teille!  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 03.08.2006 11:26:06 »

Lainaus
Ehkä miehesikin kannattaisi tehdä Diana Cooperikin kirjasta löytyvä rukous/mantra, jolla puretaan kaikki sidokset, lupaukset, kiroukset ja kaikki ipmlantit

Mistä Cooperin kirjasta tämä löytyy?
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #4 : 03.08.2006 12:39:57 »

Tuo rukous löytyy Cooperin Ihanat enkelit kirjasta s. 162
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #5 : 04.08.2006 08:54:31 »

Kiitos vastauksista  smitten

Teimmekin eilen regressiossa "katkaisuhoidon" eli katkaisimme siteet väliltämme. Yritin tehdä sen ensin ominpäin, mutta se ei tuntunut olevan riittävä katkaisu, vaikka ensin helpottikin. Kummallista kyllä, siteet olivatkin tiukemmin kiinni MINUSSA. Minusta lähti oikein pari palasta irti siteiden mukana, mutta paranin heti valopallon avulla.  Smiley

Taivaskin repesi tämän toimenpiteen aikana, koko rentoutukseni ajan ukkosti ja satoi kaatamalla. Maaäitikin puhdistui samalla.  Wink
Sade lakkasi kun istunto loppui.

Välimme paranivat heti ja itse tunnen ainakin uudistuneeni. Asiaan kuuluivat myös voimakas hikoilu, väsymys ja aamulla päänsärky. Yöllä nukuin sikeästi ja heräsin aamulla aikaisin.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: