Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaksi unta  (Luettu 3121 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Seiskakasi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 02.08.2006 11:48:02 »

Näin samana yönä kaksi erikoisempaa unta.

Ensin oli semmoinen pyörätuolissa istunut mies, joka putosi tuoliltaan muistaakseni muutaman naisen päälle. Miehen pudotessa huomasin, että molemmat hänen jalkansa oli amputoitu jostain nilkan seutuvilta. Jossain siinä maassa oli kävelykeppejä, mutta ne olivat myös poikki eli alaosat puuttuivat ja kepit olivat muutenkin heikkoa tekoa. Yritin hakata miestä kepeillä, jotta hän lopettaisi, mutta turhaan. Naiset taisivat kuolla miehen käsittelyssä.

Toinen uni liittyi naiseen, johon olen ollut ihastunut pidemmän aikaa. Jostain syystä veljeni oli hankkinut minulle ajan ennustajalle, olisikohan ollut joku syntymäpäivälahja tai jotain sellaista. Ennustaja oli kuulemma hollantilainen nainen. Kun menin "vastaanotolle", ennustaja olikin naisihastukseni, joka on kyllä suomalainen. Halusin tietää naisasioista tarkemmin, mutta kysely oli jotenkin erilaista. Minun ei tarvinnut mainita, kenestä haluan tietoja vaan ennustajanainen kertoi itsestään ja minä vain kuuntelin. Tosielämässä en tiedä naisesta paljonkaan, koska emme ole hänestä vielä keskustelleet, mutta tässä unessa tietoa olisi ollut tarjolla vaikka kuinka paljon. En muista tarkemmin.

Mitä uneni voisivat tarkoittaa?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: