Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaivataan apua ärhäkän egon taltuttamisessa  (Luettu 46963 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« : 08.11.2005 13:56:09 »

Voi argh sentään!  tickedoff

Nyt Suurristin tultua kartoille egoni otti sellaisen ylivaltaiskun että huhhuh! Yeensä kovinta ääntä pitää intuitio, mutta nyt ego huutaa megalomaanisesti siihen päällä samalla, kun intuitio vaan on kaikessa rauhassa. Meditoin eilen ja juttelin pitkään paikalle tulleen enkelin kanssa, mutta silti asia vain vaivaa.

Egoni huomaa olevansa joutumassa pian alakynteen, kun muutan yhteen miehenpuolikkaani kanssa. Sen jälkeen se ei enää voi olla MINÄ vaan siitä tulee ME. Samalla se joutuu ottamaan yhteen miehen egon kanssa ja tiedettävästi egot eivät siedä toisiaan pätkääkään. Nyt ego on alkanut pelotella minua, että entäs jos tämä muutto ei olekaan fiksu, jos miehen ei olekaan tarkoitus tulla kanssasi Tampereelle? Entäs jos luot jotain pahaa karmaa? Entäs jos menetät jotain? Entäs jos miehesi päättääkin yht´äkkiä olla lähtemättä mukaasi ja jääkin tänne? Entäs jos, entäs jos, entäs jos...

Yleensä saan egon hiljaiseksi, mutta kuten enkeli minulle eilen sanoi, mitä korkeammalle kehittyy henkisesti, sen kovempi on egon vastustus. Ilman sitä sielu ei voisi kehittyä. Suhteemme on saanut jo aikaa sitten siunauksensa Toiselta Tasolta ja mieheni on lähdössä yhteiselle taipaleellemme hyvin mielellään. Siitä, että suhde olisi erehdys ja egojen luomaa harhaa, ei ole kyse. Olen odottanut häntä elämääni jo kolme vuotta ennen kuin edes tapasin hänet. Kaikki mitä näin hänestä osoittautui paikkaansa pitäväksi.

Ai vitsi, kyllä tekisi mieli tintata egoa ja kunnolla!  knuppel2 Enkelin neuvo tosin oli, että ego on kuin pieni kiukkuinen lapsi: se huutaa ja mesoaa uhmaiän kourissa, mutta jos siihen ei kiinnitä mitään huomiota, se lakkaa vinkumasta koskaa huomaa, ettei se hyödytä mitään. Egon aiheuttamaa stressiä voisin purkaa pois esim. meditoimalla, itkemällä tai muulla hyväksi kokemallani tavalla.

Enkelin neuvot olivat ihania, samaa ovat sanoneet enkelikortit ja riimut. Kaipaan nyt vain jotain pientä apua - miten olen huomioimatta egoni, kuinka saan pääni tyhjäksi näistä egon riehumisista lopullisesti. Niillä sen sanomisilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #1 : 08.11.2005 14:28:53 »

Jätä oman mielesi teot!  angel
tallennettu
rasvapakara
Vieras
« Vastaus #2 : 08.11.2005 14:35:41 »

Anna mennä vain!
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #3 : 08.11.2005 14:44:12 »

Tulta munille!
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #4 : 08.11.2005 15:47:11 »

Kun meditoi oikea oppisesti, siloin on vain kuuntelian osassa,  eikä keskustele kenenkään kanssa. Silloin ego häipyy. angel angel angel

Mutta jos meditoidessaan on "herra ja hidalko" ja keskustelee, jonkun kanssa, niin ego ryöpsähtää pintaan. 2funny 2funny 2funny
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 08.11.2005 16:05:33 »

Ah, minulla ei auta pelkkä hiljaa oleminen ongelmatilanteissa.  :Smiley Minun on pakko päästä puhumaan asiasta joko enkeleille tai oppaille. Silloin kun käännyn heidän puoleensa se on viimeinen minulla oleva vaihtoehto, koska olen aivan eksyksissä.

Pelkkää hiljaa oleminen toki auttaa saamaan yhteyden Omaan Sisimpäänsä, mutta yleensä se tuntuu hyvin vahvalle muutenkin. Minä vain nukahdan ja asia jää edelleen käsittelemättömäksi kun herään...  Huh
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #6 : 08.11.2005 16:15:11 »

Onagelmana onkin silloin tuo, etteivät mielemme teot pääse purkautumaan, kuten Ikiaikakin sanoi, jos keskustelemme sen minämme kanssa.
Sillä ajatuksettomalle teoillemmehan olemme sen uudenkin mielemme ensin tuomassa, jotta ne uuden Ajan Luojamme teot voivat tehdä ihmeilleen nytkin teot. smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #7 : 08.11.2005 16:16:47 »

Eli jos luokseni saapuu enkeli, kun meditoin, auttamaan minua, hän on vain heijastu minusta itsestäni ja "puhelen itsekseni".  :Smiley Ymmärsinkö oikein?
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #8 : 08.11.2005 16:25:54 »

Enkelit eivät ole erillisiä Olevaisia enää niiden teoista, joille tehdään nyt valaistumaan valmiutta, joten sen tähden sen sinullekin sanoin!  Smiley
Evästyksenä vain tämän sanon sille, miten seuraavalla meditaatiollasi sen koet.  Wink  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #9 : 08.11.2005 17:32:10 »

Ahaa, ymmärrän. Kiitos paljon! ^_^
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #10 : 08.11.2005 17:47:26 »

Cheesy buck2 uglystupid2 tickedoff smiley6600 crazy2

Samaa täällä ... haasteellista aikaa ja kuinka kauniita ja molskahtavia  "mahalaskuja" olenkaan suorittanut ...  2funny

On se varsin jännää, miten minussa jyllää 2 tietoisuutta, 1 on ihan rauhallinen, lempeä ja katsoo sivusta kun 2 riehuu, pohtii, kääntelee, kiukuttelee ja uhmaa, pelottelee ja pitää kynsin hampain kiinni vanhasta.

Jossain vaiheessa istuin vain ja naura röhötin koko touhulle, OI LALAAA ...

Seison myrskyn keskellä, ego tekee kaiken jotta vain saisi kiinitettyä huomionsa ja toinen rauhallisena vieressä odottaa että myrsky laantuu.

Niin, mennäänkö myrskyyn mukaan vaan jäädäänkö rauhallisesti odottamaan  :Smiley smitten

Olla vai eikö olla ...

Niin kuin ystäväni sanoi : STAY FOCUSED

Suitsukkeita on palannut jo niin paljon että pesen seinät mustasta noesta, meditaatiolevyt saa kohta kyytiä kun soi yöt päivät, hoen vain että "pysyn rakkaudessa ja rauhassa", seuraavaksi jo itken ja sitten tulee kiukku, sitten koti-ikävä ja sitten siinä samassa koen uskomatonta onnellisuutta  Shocked

Tuntuu kuin taivas ja maa olisi sopivassa sekamelskassa ...

Ei muutakuin kuivausrumpuun lämmittelemään ....

Seuraavaksi voisin jo laittaa oma äänestys :

- oliko egoni mukana tässä kirjoituksessa ...

Ai jestas, siinäpä hyvä idea karmapisteiden sijaan, EGOPISTEET  Grin Grin
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #11 : 08.11.2005 17:55:43 »

Lainaus
Ai jestas, siinäpä hyvä idea karmapisteiden sijaan, EGOPISTEET  Grin Grin[/color]

 Grin
Ja ajatteles, jos ne onkin oikeesti sitä.... Cry

 Cheesy
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #12 : 08.11.2005 18:12:53 »

Cheesy

Kyllä tämä elämä välillä on sellaista "extreme lajia" että benjihyppy ei varmasti tunnu missään ...

Mutta, toisaalta, olisihan ne egopisteet sinänsä hyviä, koska tuolloin punnitaan lukijan rehellisyyttä peiliteoriassa ja tuolloin kun luemme toistemme kirjoituksia, näemme vain itseemme ja oma egomme ...

Kestäisikö meidän ego sellaista pisteytystä  Cheesy Cheesy

Silloinhan se juuri saisikin kyytiä  knuppel2

Ei vaineskaan, saitte minut iloiseksi tämän rytäkän keskellä, kiitos teille kaikille  smitten

Voimia ja kestävyyttä kaikille  smitten
tallennettu
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #13 : 08.11.2005 18:36:38 »

Hei AthaMaarit,

Oletkin saanut jo paljon vastauksia, (ehkä jo pahoinvointia aiheuttavalle asteelle asti). Hyvin korkealle tasolle päästyään voi meditoida tavallasi. Eli oikein ihailtava suoritus. En pysty siihen. Ehkä saan tämän asian pois omaakin mieltäni nyt vaivaamasta: Minulle on neuvottu vaan unohtamaan kaikki ihana ja ihmeellinen. Muille vastaavassa tilanteessa oleville on neuvottu, että anna vain kaiken tulla mieleesi ja sitten annat sen myös häipyä. Voit vaikka vaan toivottaa heille kaikkea hyvää.

Onnea matkallesi.
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #14 : 08.11.2005 20:22:16 »

Hei AthaMaarit,

Oletkin saanut jo paljon vastauksia, (ehkä jo pahoinvointia aiheuttavalle asteelle asti). Hyvin korkealle tasolle päästyään voi meditoida tavallasi. Eli oikein ihailtava suoritus. En pysty siihen. Ehkä saan tämän asian pois omaakin mieltäni nyt vaivaamasta: Minulle on neuvottu vaan unohtamaan kaikki ihana ja ihmeellinen. Muille vastaavassa tilanteessa oleville on neuvottu, että anna vain kaiken tulla mieleesi ja sitten annat sen myös häipyä. Voit vaikka vaan toivottaa heille kaikkea hyvää.

Onnea matkallesi.


Shocked Shocked Shocked
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: