Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Gallup: Tärkeimmät asteroidit?  (Luettu 11035 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Enki
Vieras
« : 08.11.2005 11:16:59 »

Luettele asteroidit, joita katsot eniten tai useimmin!
tallennettu
Enki
Vieras
« Vastaus #1 : 08.11.2005 11:19:23 »

Gallupin avaukseksi vastaan itselleni:

Chiron
Ceres
Juno
Amor
Vesta.
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #2 : 08.11.2005 11:20:51 »

no kheiron
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
kamomilla
Vieras
« Vastaus #3 : 08.11.2005 11:55:47 »

Katson usein asteroideja, jotka on Astro.comin valikossa valmiiksi. Läheisimmältä tuntuu Chiron, Ceres, Pallas, Juno ja Vesta. Sitten usein vilkuilen nimiasteroideja kartoilta, oman nimeni sijoittumista toisten kartoille, lasten ja muiden läheisten nimiä omallani. Amoria ja Erostakin on tullut kurkittua. Smiley
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #4 : 08.11.2005 14:34:04 »

Parhaiten olen päässyt sisälle ceresin ja junon symboliikkaan, ehkä siksikin, että ne ovat aspektoituneimmat omalla kartallani. Chiron on myös kiinnostava, vaikken kaikkea siihen liitettyä symboliikkaa täysin ymmärräkkään. Ja haluaisin oppia enemmän uudesta tuttavuudesta pholusista, se nimittäin on aivan huikean aktiivinen kartallani.
tallennettu
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #5 : 08.11.2005 14:42:35 »

Mulla on ollut vähän vaikeuksia oppia noita asteroidien merkityksiä. Tuntuvat kaikki liittyvän jotain kautta äitiyteen ym. naisjuttuihin. Huh Mutta Ceres ja Juno tuntuvat kivoimmilta. Ceres on niin söpösti AC:lläni auringonpaluukartassani. Sitten tietysti tulee aina nimiasteroidien kanssa väännettyä. Psychestä olen myös kiinnostunut, mutta en tiedä sen merkityksestä muuta kuin että sillä on sielunkumppanuuden kanssa tekemistä, osaako joku lisätä jotain? Amor ja Eros, joo, kiinnostavia sinänsä, mutta ei mun kartassani. Paitsi että Eros on yhtymässä 6. huoneessani Rocknroll-asteroidiin, päätelkää siitä mun ajatuksiani 2funny
« Viimeksi muokattu: 08.11.2005 14:44:44 kirjoittanut irkkunen » tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Cleo
Vieras
« Vastaus #6 : 08.11.2005 15:56:12 »

Eheh, rocknroll-asteroidi!  Wow! 2funny Pitipä heti tarkastaa! Ja sehän on askendantillani Yhtymässä Jupiteriin ja nimiasteroidiini sekä Liebe-asteroidiin! Cheesy Appua! Pitäisköhän sittenkin jatkaa vielä joskus ainakin dj-hommia tai perustaa se oma klubi jossa myös taidenäyttelyitä yms.? TÄMÄ OLI LÖYTÖ !!!! Kiitos, Irkkunen! smitten

Eniten tulee tutkailtua Kheironia, se kun on vielä niin vahvasti aspektoitunut, Pholus on kiinnostava myöskin (muuttaa t-ristini isoksi ristiksi) ja toki Juno kiinnostaa myös..sekä Ceres. Pallas ja Vesta ei ole oikein vielä auenneet, mutta nekin tulee katsottua siinä samalla.
tallennettu
Miisu67
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Voimariimu: Fehu


Profiili
« Vastaus #7 : 08.11.2005 16:59:44 »

Helou,

Chironia, Cerestä ja Junoa tulee tutkailtua eniten. Kaksi ekaa tekee syntymäkartalla mielenkiintoisia aspekteja ja viimeinen ihan silkasta mielenkiinnosta  Wink No, okei, tekee sekin yhtymää Jupiterille...

Mutta tulipahan samalla tutkailtua AP-karttaa ja mikä mielenkiintoinen löytö! Siellä  mars aspect_con keskitaivas. Josko nyt sitten pari vuotta kestänyt syntymäkartan  pluto aspect_con keskitaivas kantaisikin hedelmää...  Cheesy
tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #8 : 08.11.2005 19:28:04 »

Eheh, rocknroll-asteroidi!  Wow! 2funny Pitipä heti tarkastaa! Ja sehän on askendantillani Yhtymässä Jupiteriin ja nimiasteroidiini sekä Liebe-asteroidiin! Cheesy Appua! Pitäisköhän sittenkin jatkaa vielä joskus ainakin dj-hommia tai perustaa se oma klubi jossa myös taidenäyttelyitä yms.? TÄMÄ OLI LÖYTÖ !!!! Kiitos, Irkkunen! smitten

Eipä kestä! DJ-hommiin sut on ilmeisesti tarkoitettu 2funny
Liebestä en tiennytkään, mitäs se tarkoittaa, mahdollisia rakkaussuhteita saksalaisten kanssa? Grin
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #9 : 08.11.2005 20:20:45 »

Näitähän minä käyttelen
Pallas  pallas
Vesta vesta
Juno  juno
Chiron  chiron
Ceres ceres
Lisäksi Onnenpiste, Liebe-asteroidi, Karma, Psyke, Nimiasteroidit, Eros, Amor, Cupido, mans, etc. Ja sitten onkin kartta näyttä tavaraa Huh :Smiley idiot2
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Cleo
Vieras
« Vastaus #10 : 09.11.2005 02:14:41 »

Eipä kestä! DJ-hommiin sut on ilmeisesti tarkoitettu 2funny
Liebestä en tiennytkään, mitäs se tarkoittaa, mahdollisia rakkaussuhteita saksalaisten kanssa? Grin

Noh, kuinka ollakaan, olen naimisissa saksalaisen miehen kanssa. Kaikkea sitä tekevälle sattuukin. Grin
tallennettu
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #11 : 09.11.2005 17:43:59 »

Noh, kuinka ollakaan, olen naimisissa saksalaisen miehen kanssa. Kaikkea sitä tekevälle sattuukin. Grin

Kas vain. 2funny Ehkäpä sun on perustettava miehesi kanssa se klubi tai käytettävä sitä muusana tai jotakin vastaavaa... Mun Liebe on Pluton tuntumassa 1. huoneessa, tarkassa yhtymässä Maria-asteroidiin Huh No ilmoittelen sitten, jos päädyn naimisiin jonkun kanssa, jolla on samankaltainen nimi.

Ei mutta, on tää astrologia hauskaa. 2funny
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Cleo
Vieras
« Vastaus #12 : 09.11.2005 19:05:24 »

Hei, huomasitko tuon Lunean linkkivinkin?
Se laskutoimitus kyllä kestää jonkun aikaa, mutta perusteita rock´n´rollille löytyi lisää- Cochran- asteroidi yhtymässä Lilithiin ja Merkuriukseen 10.huoneessa. Taivaan merkit on siis puhuneet! Cheesy

Mies käy tällä hetkellä korkeintaan melankoliaa aiheuttavasta muusasta, kun ero on käsillä.

Sen sijaan siellä oli vielä muita hupaisuuksia, kuten Kaali-asteroidi yhtymässä Junoon Harmonia-asteroidin kanssa! Grin Näinkö se harmonia aviollisiin suhteisiin löytyy kaalikeiton avulla? Vai harmoniaa kaaliin? uglystupid2  knuppel2

Muuten sitten AP-kartalla on rock´n´rollin ja Junon yhtymä askendantilla, ja Cochran 6. huoneessa yhtymässä Berlioz-asteroidiin- lähin asteroidinimi Berliinille, jossa asun. Näinköhän sitä pitää lähteä etsimään uutta rakkautta rokettirollin parissa? Ja tässä suur-ristin alla kärvistellessä voikin ensiavuksi laittaa soimaan "I´m having a - Neeervous breakdown..." Jipii! 2funny
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #13 : 09.11.2005 19:08:09 »

Eipä kestä! DJ-hommiin sut on ilmeisesti tarkoitettu 2funny
Liebestä en tiennytkään, mitäs se tarkoittaa, mahdollisia rakkaussuhteita saksalaisten kanssa? Grin

Noh, kuinka ollakaan, olen naimisissa saksalaisen miehen kanssa. Kaikkea sitä tekevälle sattuukin. Grin

Lisäys: kaiken kukkuraksi tavattiin kun olin ollut katsomassa yhtä rokettiroll-bändiä ja sitten eksyin samaan baariin jatkoille...
tallennettu
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #14 : 09.11.2005 21:21:53 »

Hei, huomasitko tuon Lunean linkkivinkin?
Se laskutoimitus kyllä kestää jonkun aikaa, mutta perusteita rock´n´rollille löytyi lisää- Cochran- asteroidi yhtymässä Lilithiin ja Merkuriukseen 10.huoneessa. Taivaan merkit on siis puhuneet! Cheesy

Wow 2funny Joo huomasin tuon linkin, se toimii hitaasti mutta epävarmasti, enkä sieltä ensi silmäyksillä juuri mitään osuvaa löytänyt, paitsi että Lucifer on täsmälleen mun Kuun päällä Shocked Pelottavaa. Kuka hullu nimeää asteroidin Luciferiksi.
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: