Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: skorpionimiehet  (Luettu 8763 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aniel
Vieras
« : 27.07.2006 12:28:50 »

Miehelläni on  aurinko skorpioni,  kuu rapu ja  askendentti kauris.


Monimutkainen persoona... Suuren suuri sydän, äärimmäisen herkkä, mutta kamalan nopea kiivastumaan ja aikoinaan ollut väkivaltainenkin syystä että. hmmmm. Aivan kuin hänen pitäisi päästää suuria energiamääriä itsestään ulos, että voisi olla rauhassa. Minä oinaana taas ärsyynnyn myös helposti, olen yhtä tasan impulsiivinen. Rakkautta on.

Kuitenkin haluaisin YMMÄRTÄÄ skorppareita. Kerrotteko itsestänne?
  Huh idiot2
« Viimeksi muokattu: 30.07.2006 18:30:54 kirjoittanut inti » tallennettu
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Leijona & nouseva Skorpioni


Profiili
« Vastaus #1 : 27.07.2006 16:31:06 »

Olen nouseva skorpioni itse.
Kuvaus kuulostaa aika paljon minulta  Cheesy Mikään ekspertti en ole, mutta kokemusta löytyy...
Skorpionit... hm...
Sitä intensiivisyyttä ja salaperäisyyttä voi olla vaikea ymmärtää. Uskon, että skorpionit pohtivat mielessään niin syvällisiä, että törmäyksiä todellisuuden kanssa tulee usein vastaan. Useimmat skorpionit tuntuvat olevan taipuvaisia melankoliaan ja synkkyyteen. Heistä on mukavaa olla yrmyjä. Intohimoinen skorpioni pitää suurista tunteista. On kamalan kriittinen itseään ja muita kohtaan. Salailee mielellään syvimmät ajatuksensa ja pistää piikillä, jos joku käy ärsyttämään. Skorpioni on aika itsepäinen, eikä halua muuttua muuksi. Skorpinit ovat tarkkasilmäisiä ja näkevät toisten motiivit. Heitä on vaikea huijata.
Kiinnostuvat epäolennaisista asioista. Hankalia, mutta iki-ihania.  Cheesy
Asiaa (parisuhdetta) auttanee, jos oma horoskooppi olisi veden merkki. Heillä kaikilla on taipumusta herkkyyteen ja yhteinen ymmärrys on siksi suuri. Analyyttinen mestaripsykologi-skorpioni kuitenkin helposti ymmärtää myös muita merkkejä! Skorpioni tarvitsee omaa tilaa ja vapautta, mutta on silti kumppanistaan todella mustasukkainen ja omistushaluinen, jopa roikkuva.

SuPi
« Viimeksi muokattu: 27.07.2006 16:35:18 kirjoittanut SuPi » tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
enska
Vieras
« Vastaus #2 : 27.07.2006 16:49:27 »

Yllä aika nappikuvaus piikkihännistä!

Joillakin skorpeilla noista ominaisuuksista osa on toisia dominoivampi, omalle kohdalle osui juur sellainen omistushaluinen jurmottaja. Eipä natsannut pitemmän päälle, vaikka molempien auringot olivatkin vesimerkkiä ja kuut tulta.

Mutta tänään aamupäivällä alkoi kala fantasioimaan skorppien intohimoisuudesta, kun mtv:llä pyörittivät rhcpeppersiä ja silmät saivat levätä herra Kiediksen antumuksellisessa itseilmaisussa  :Smiley :Smiley

tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #3 : 27.07.2006 18:04:49 »

Ihania kuvauksia... Entä miten pitäisi reagoida kun toista jurppii?? Minä meinaan takertua, vaikka nousu rapuni ymmärtää kovin, niin oinasminä lähtee taisteluun ja siitä syttyy sota!

Varmaan pitää alkaa medioida itsensä tainnuksiin niin ettei tajua enää mitään...  2funny
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #4 : 27.07.2006 18:46:04 »

Minä olen itse asiassa tullut siihen tulokseen, että Ravut ovat todella suurien mielialavaihteluiden ihmisiä ja muista merkeistä riippuen taipuvaisia jopa raivokohtauksiin.

Tuli vain mieleen, kun teilläkin molemmilla on Rapu vahvana tekijänä kartalla...

Minä olen nouseva Skorpioni, mutta räjähdyksistäni syytän enemmän Uranusta nousevana planeettana jne. Kaksi minulle läheisintä Aurinko-Skorpionia, siskoni ja hänen miehensä, ovat todella rauhallisia. Sisko on vielä nousevakin Skorpioni. Oman kokemukseni mukaan muutenkin Skorpionit pitävät myllerrykset enemmän salassa - mutta kyllä sitä myllerrystä tosiaan siellä sisimmässä riittää.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Fiona
Vieras
« Vastaus #5 : 27.07.2006 21:04:03 »

Matti Vanhasellakin on  aurinko skorpioni ja  kuu rapu! Wink Onko miehesi yhtään samanlainen kuin hän? Smiley
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #6 : 28.07.2006 19:12:01 »

Äärimmäisen herkkä
- tähän en halua sanoa mitään. Menee liian yksityiselle alueelle.


superihanaa, tosta mä juuri pidän.  smitten  smitten smitten

FIONA: hui... matti vee... kääk, ainakaan mies ei ole politiikassa!!!

LINN: Tuossa rapujutussa voipi olla perää, sillä äidillä ja siskolla on molemmilla rapua, au leijonia, ja NE vasta ärrimurreja ovatkin!!

Ehkä se onkin juu rapu, joka tuntee ja oinas/skorppari jotka reagoi voimalla. No, minä ajattelin naisena hellittää ja päästä turhista oinaalle tyypillisistä maskuliinimurinoista eroon. Ajan kanssa.  Smiley
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #7 : 28.07.2006 20:02:59 »

FIONA: hui... matti vee... kääk, ainakaan mies ei ole politiikassa!!!

 Grin

Aivan kuin hänen pitäisi päästää suuria energiamääriä itsestään ulos, että voisi olla rauhassa.

Ärrimurri kun nosti tuon lauseen esiin, huomasin, että se "kolahti" itseeni. Olen itse usein juuri tuollainen (mutta ilman fyysistä väkivaltaa!  Shocked). Minulla on skorpioni kartan hallitsevana merkkinä. Erittäin osuvasti sanottu inti, en olisi itse paremmin osannut... Cool
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #8 : 09.09.2010 00:59:33 »

Mulla Skorpioni hallitsevana merkkinä syntymäkartalla. Myös 4. huoneenkärki  skorpioni ssa. Niinkuin tuolla ylempää jo kuvailtiinkin, näen kyllä ihmisten motiivit herkästi. Ja tämä saattaa kuulostaa oudolta, mutta rakastan raivoamista ja huutamista, mutta en siis muille ihmisille (ellei sitten ole todella hyvä syy siihen). Yleensä kuitenkin hillitsen itseni ja suuttuessakin mieluummin juonin jotain ovelaa kuin huudan kurkku suorana. Ja tähän luulen kyllä aurinkomerkkini  rapu vaikuttavan myös, sillä saatan välillä saada jotain epämääräisiä raivokohtauksiakin jopa ja tavaratkin saattavat siinä vaiheessa lennellä.
  Olen huomannut tuon 4. huoneenkärjen skorpparissa vaikuttaneen siihen, että mm. sängyssäni on kiiltäväkankainen peitto, tummanvioletti päiväpeitto, ja kaikenmaailman röyhelöt yms siinä päällä. Eli sängyn pitää näyttää kauniilta (ja houkuttelevalta ?) ja päivittäin mulla meneekin sitten mukavasti aikaaa siinä kun sommittelen niitä tyynyjä ja peittoja hyvin Cheesy
  Rakastan myös pitsisiä alusvaatteita ! Mutta ehkä en puhu enempää nyt noista alusvaatteista, jokainen osaa varmaan itsekkin kuvitella mitä skorpparivaikutteinen nainen vaatteiden alle laittaa (jos laittaa...no laitanlaitan !) :d

Varmaan juuri tuon IC skorpionijutun takia skorppionimaisuus ei näy heti noin vain päälle päin (alusvaatteet, kodin sisustus ymsyms). Niin ainakin itse kuvittelisin.
« Viimeksi muokattu: 09.09.2010 18:45:02 kirjoittanut maurimourulainen » tallennettu
Nanna- Kristiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #9 : 20.09.2010 10:27:50 »

Minulla on skorpioni sekä nousevana- että kuumerkkinä, tekevät vielä yhtymää keskenään ja myös Pluto on skorpionissa, tehden yhtymää nousumerkkiin (joka siis skorpioni). Aurinkomerkkini on oinas Cheesy

Lion paradoxal kuvaili todella hyvin Smiley Syvällinen, intensiivinen, todella voimakkaasti tunteva, välillä tulee suuria tunteenpurkauksia (nimenomaan pakko vaan saada se energia ulos), mutta pääsääntöisesti olen hyvinkin kylmän rauhallinen riitatilanteissa, enemmän laskelmoiva, todella analyyttinen ja muiden motiivien näkeminen ja ymmärtäminen on hyvin yksinkertaista. Hyvin seksuaalinen, ehkä vähän "epätavallisesta" seksistä kiinnostunut. Ulkonäöltäkin lienen aika tyypillistä skorpparia: pyöreähköt kasvot, lähes mustat hiukset, syvät tummat silmät...

Aika harva minua varsinaisesti ymmärtää, mutta ei hätää Smiley Ymmärrän hyvin muita, etteivät ymmärrä, tiedän itsekin käytökseni ja olemiseni olevan kummastusta herättävää, joidenkin mielestä pelottavaa, arvaamatonta, mutta toisaalta kiehtovaakin. Ja kyllä, poden välillä huonoa omaatuntoa epäloogisesta käyttäytymisestäni ja siitä, että vaikka joku yrittää niin ei osaa suhtautua _tai_ en anna suhtautua (mistä taitaa olla itseasiassa suurimassa osassa tapauksista kyse)... Välillä tuntuu, etten ymmärrä itsekään itseäni Smiley
tallennettu

Aurinko Oinas
Nousumerkki Skorpioni
Kuumerkki Skorpioni
Merkurius Oinas
Venus Kaksoset
Mars Kauris

Kiinalainen: Lohikäärme
Maya: Sininen Magneettinen Käsi
terra3
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #10 : 20.09.2010 13:35:34 »

Hei!

Multa löytyy kanssa  kuu sekä  uranus skorpionista. Kuu möllöttää kasi huoneessa yhdessä  pluto kanssa ja omasta puolestani voin sanoa että tunteiden vuoristorata kulkee sujuvasti ääripäästä toiseen. Välistä ei voi muuta kuin ihmetellä ja naureskella omille sekoiluilleen, vaikka ei sekään aina naurata. Tunteet vaan on saatava joskus liikkeelle vaikka tikusta asiaa vääntäen. Tunteeni ovat lapsuudestani asti mua aina pyörittäneet siihen malliin että on ollut välillä pakko hiljentyä ja meditoida ettei rupea ihan seinille hyppimään. Etäisyyden ottaminen ja samastumisen välttämisestä on ollut suuri apu. Nuorempana tunnepuolella ollut enemmän solmussa, mutta astrologiasta on ollut sen ymmärtämisessä apua. Enää ei ota niin vakavasti emotionaalisuuttaan ja yrittää tasoittaa äärimmäisyyksiä ja hakea enempi kultaista keskitietä. Syvällisyys, henkisyys, intohimo, elämä ja kuolema ja transformaatio on hyvinkin koskettavia ja läheisiä aiheita.

tallennettu

Sininen lunaarinen yö
Kkllll
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #11 : 29.09.2010 18:47:56 »

Mun mies on moninkertainen skorppari, ja tunnen aika paljon niin aurinko- kuin nousevia skorppareita.

Nousevat skorpparit jostain syystä tuntuvat olevan sellaisia, joita ei jostain syystä ymmärretä. Se ehdottomuus ja mustavalkoisuus tulee jotenkin yhtäkkiä puun takaa niin, että itse jää vähän hoomoilasena kattelemaan että mitäs tässä nyt kävi??!! Heille se oma arvomaailma on niin vahva omaa elämää ohjaava elementti, että ihan ymmärrettävästi sitä puolustetaan henkeen ja vereen. Aurinko-skoput on ehkä usein enempi sinut itsensä kanssa, ovat kaikkea mitä tässäkin ketjussa on kuvattu.

Mun mielestä tärkeintä on muistaa, että  skorpioni ei tykkää pinnallisuudesta, ja pinnalliset ihmiset helposti nostavat heissä defenssejä esiin. Jos olet itse avoin ja päästät lähelle ja syvälle, skorpioni tekee sen myös, pistelemättä.

Mun mielestä väkivaltaisuuteenkin taipuva, liian intensiivinen skorppari on pihalla, eikä hän toteuta skorpparin hyviä puolia. Mun tuntemani ovat syvätunteisia ja intensiivisiä, mutta kukaan ei oo holtiton raivooja. Tunteet voivat olla syvällisiä ja vahvoja ilman raivareitakin  Smiley
tallennettu
Kkllll
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #12 : 30.09.2010 20:49:08 »

Surku, siis mun kommenttini koski aloittajan kysymystä, että tuo seikka on mun mielestä tärkeää jos haluaa ymmärtää skoripioneja (miehiä) niin kuin hän asian ilmaisi. Mun mielestä tämä vaan on usein aika kulminaatiopiste skopujen kanssa. Heidän halunsa tuntea ihmiset jokaista sopukkaa myöten on jotain ihan ainutlaatuista, ja ainakin mun mielestä ihana, arvostettava piirre! Mutta jos et tätä piirrettä ymmärrä, ja säikähdät joko a) hyvin suoraa hyökkäävyyttä pinnallisuutta kohtaan tai b) hänen haluaan tuntea sinut syvällisesti heti, hänen suoraa vaatimustaan avata itsestäsi jokaista puolta hänen tutkittavaksi, niin etpä ole kovin onnekkaalla tiellä skorpionin ymmärtämiseen  Smiley . Ehkä sinä, surku, osaat tuoda esiin muitakin tärkeitä pointteja, tämä tuli vaan mulla ekana mieleen.
tallennettu
Kkllll
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #13 : 30.09.2010 22:16:22 »

Toi oli kans NIIIN osuva, "nyt sä yrität taas dominoida"  Grin  Grin Mä sanon aina, että manipuloida, tai käsitellä. Mä VIHAAN sitä, että mua yritetään "käsitellä". Siitä tulee mieleen sellanen hysteerikko, jota KÄSITELLÄÄN silkkihansikkain ja jolle asiat aina esitetään hieman eri tavoin, jotta vältetään kohtaukset  Grin . Kun olen mielestäni ihan järkevä ihminen joka tykkää ajatella omilla aivoillaan.

Mä oon itse kauris, mutta mulla on aika vahva skorpioni kartalla, ja kala-nousu ehkä vähän pehmentää.. Mutta en siis todellakaan ole ihan helposti nujerrettavissa minäkään  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: