Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Maya tulkinta?  (Luettu 16612 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mirjam
Vieras
« : 08.11.2005 10:38:02 »

Onko teistä kukaan teettänyt Maya-astrologia tulkintaa?
Itse olen ajatellut niin tehdä ihan mielenkiinnosta, miten se täydentää tai ei, tätä 'perinteistä/länsimaista' tulkintaa.

Onko kokemuksia ja minkälaisia?

Itse löysin nyt yhden ihmisen joka tekee näitä tulkintoja ja siihen kuuluu niin suullinen kuin kirjallinenkin tulkinta....

 smiley6600
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #1 : 08.11.2005 10:57:37 »

Moikka  Smiley

Tilasin kolme vuotta sitten "kosmiselta koiralta" tulkinnan ja olin tyytyväinen, kuten astroseponkin luonneanalyysiin, suosittelen  Smiley  smitten

Mayatulkinta on oiva lisämauste itsetutkiskeluun  Smiley

Siitä on jo kolme vuotta aikaa ja tässä kaipailinkin sitä mayatulkintaa, mutta en löydä sitä nyt mistään, taidan etsiä sen uudestaan, josko haluaisi nyt tulla esille  tickedoff Grin

Jos löydän, voin ehkä kommentoida hieman lisää  angel
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #2 : 09.11.2005 09:08:14 »

Minäkin olisin kiinnostunut siitä. Saiko sen tilattua myös tätä kautta? 2funny

Itse ainakin olen netissä googlettamalla löytänyt tuon kyseisen linkin, josta niistä voi tilata. Itse ajattelin kyllä toisaalta tilata. Kuin siis kosmiselta koiralta.
 Smiley
tallennettu
kosminen koira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #3 : 22.11.2005 17:58:01 »

Wink Heips,  Kosmisen Koiran upeat selkeäsanaiset tulkinnat edelleen tilattavissa osoitteesta www.kosminenkoira.comSmiley Suosittelen  Cheesy
tallennettu
Tähdenlento
Vieras
« Vastaus #4 : 26.11.2005 22:07:54 »

Smiley Omaan astroon on tullut oman Maya-merkin tulkinta (kosminen koira tehtailijana) ja samassa voit tehdä vaikka ystävällesikin tulkinnan vaihtamalla päivämäärän kohdalle hänen syntymätietonsa  Smiley
tallennettu
Haakana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Tukiaseman Piipi


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 21.12.2005 05:30:41 »

Teimme äitini kanssa vuosi sitten perusteellisia Maya-tulkintoja kaikista mahdollisista ihmisistä. Käsittääkseni tällä sivulla tulkinta on melko "pikainen" ja kertoo lyhyesti mayamerkistään. Itse olen Sininen Rytminen Apina.
tallennettu

Coconut Flavor
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #6 : 29.01.2007 11:39:16 »

Tilasin eilen Kosmisesta koirasta tuollaisen Maya-tulkinnan itselleni. Saapi nähdä millainen se sitten on.
Itseä hiukan mietityttää, että miten henk koht se lopun viimeksi voi olla, koska ei oteta huomioon kuin syntymäpäivämäärä eikä ollenkaan kellonaikaa ja syntymäpaikkaa....  Huh
Mutta mielenkiinnolla odotan..  Smiley
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #7 : 02.02.2007 09:23:21 »

Minulle tuli eilen tuo Maya-tulkinta.
Aika mielenkiintoinen.
Itse olen siis tuo Sininen Kosminen Myrsky, soinnulla 13.

Maya-aurinkoasi sinistä myrskyä ohjaava opasenergia on Sininen Kosminen Yö, Runsauden voima.  Maya-astrologian aurinkomerkki sininen yö edustaa ilmansuunnissa länttä ja maa on hänen elementtinsä.  Saturnus on yön planeetta. Häntä kuvastavat sanat talo ja pimeys ovat käytännössä ihmisen alitajunnan voima.

 Eteläistä, tukea antavaa energiaa myrskyn kartallasi edustaa eteläinen tulimerkki Keltainen Kosminen Aurinko, Universaalin tulen voima. Tämän hallitsija-aurinkomerkin planeetta on aurinkokuntamme hitain ja voimakkain planeetta Pluto.

 Haastavana vastavoimana kartallasi on toinen oman portti-maaperheesi aurinkomerkki Punainen Kosminen Kuu, Universaalin veden voima.  Kuun elementti on vesi ja hänen ilmansuuntansa on itä.  Punaisen kuun planeetta on Merkurius.


 Valkoisen tuulen
yhtenä haasteena elämässä on pystyä valitsemaan monista mielenkiinnon kohteistaan ja olla hajottamatta itseään liikaa.  Mieleltään aktiivisena ja älykkäänä tuuli on vahvasti suuntautunut filosofiaan ja henkisiin asioihin.  Voi olla, että sinua on valkoisena tuulena vaikea tavoittaa.  Olet houkutteleva, salaperäinen ja ennalta arvaamaton. Yliaktiivisen mielenlaatunsa ja ympärillä vaikuttavien hajottavien voimien vuoksi kuitenkin myös tuuli tarvitsee toipuakseen välillä lepoa.


Ajatusmaailmassasi vaikuttavaa salattua olemuspuoltasi ohjaa päämäärän magneettinen sointu,  numero yksi. Tämä kertoo, että sinulla on ajattelussasi mahdollisuudet hyvin vahvaan itsenäisyyteen. Maya-astrologisesti ilmaistuna henkisen kumppanisi energioissa sinua ohjaa oma voimasi kaksinkertaisena.

Tuossa oli pieniä otetteita tulkinnasta, joka on siis kokonaisuutena melkoisen laaja.
Oli jännä huomata, että näistä löytyi yhtäläisyyksiä tämän "tavis"astrologian kanssa... tuosta kaikesta miten tuota valkoista magneettista tuulta kuvattiin, tuli mieleen selkeästi  vesimies.

Suosittelen tuota Maya-astrologinen elämäntulkintaa tilaamaan, jos aihe kiinnostaa....  Smiley

« Viimeksi muokattu: 02.02.2007 10:39:38 kirjoittanut *Inanna* » tallennettu
Kiulu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #8 : 20.08.2007 19:16:36 »

Heippa! Olen tilannut Kosmiselta koiralta tulkinnan,ei ole vielä tullut  idiot2 Odottelen mielenkiinnolla.  Wink  Odottavan aika käy vain pitkäksi.. tickedoff
tallennettu
ajatuskatko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #9 : 15.09.2007 20:22:08 »

sähköinen sointusentään: eihän mayoilla ollut käsitystä sähköstä!

onko kukaan tietoinen mistä nämä maya merkkien nimet ja tulkinnat on alkujaan peräisin?

mayojen kirjoitustahan ei kukaan täysin osaa lukea, arvailujen varassa eli tulkinnallista tulkintaa. jotenkin esimerkiksi tuo "electric skywalker" "sähköinen taivaanvaeltaja" kuulostaa vaan niin siltä itseltään eli tanakalta new agelta!!!

kuka osaa näin luovasti tulkita maya-kirjoitusta?








tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: