Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuumerkit ja ihmissuhteet  (Luettu 92569 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 26.07.2006 22:12:08 »

jo vain kuunkulmiin,
ja kun elämässämme menemme kohti neliöitämme(omaksuin tämän ajatuksen astro logosista,tuntuu toimivan elävässä elämässä)ja varsinkin ihmissuhderintamalla
opimme parhaiten tuon neliön kautta,eli änkeämme neliömme sopimaan kaverin kartalle,jotta siitä edes vähän kulmia hioutuisi poies,
neptunukseen kuuluu salailu,haaveilu,
jupiter on skorpionissa,eli onnenkantamoinen on plutomaisen mullistavaa,
merkurius perääntyy-seli-seli- eikä tunteita loppujen lopuksi paljonkaan selitellä,kesäkuun lopussa se oli vielä tuo 00 astetta,"tyhjän päällä"
saturnus povaisi henkistä kasvua ja neliökitkaakin vähän,toisaalta kärsivällisyyttä kysytään,piiiiitkä suhde tulossa?
 kuu aspect_squ aurinko hmm,tyttärelläni on tuo ja hän joutui kokemaan isän ja äidin eron,
toisaalta tunne-elämää puhdistavan,hän pääsi/joutui toteuttamaan itsenäistä oinaskuutaan
mutta
enhän tiedä henk.koht. tilannettasi kesäkuulta,
luultavasti siellä on ollut marsin kvinkunssi suhdetta lopettamassa ja
kohta sekstiili tai konjuktio aloittamassa,
mars ilmeisesti muutenkin vaikuttaa elämääsi aktiivisesti,koska suruhuntu jää aina komeroon pölyttymään..

eli tämä kirjoitus oli vastausta Mathildalle..
« Viimeksi muokattu: 27.07.2006 10:36:59 kirjoittanut nikki » tallennettu
Niizu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #16 : 27.07.2006 10:31:30 »

Täällä tosiaan on paljon Kuu-kaksosia paikalla, minä mukaan kanssa Cheesy!! Kyllä vaikuttavat nuo kuun- ominaisuudet ihmissuhteisiini. Ystävystyn todella helposti uusiin ihmisiin, mutta harva on jäänyt pidempiaikaiseksi ystäväksi. Muutama harva sellainen kyllä löytyy smitten. Miessuhteissa näkyy, että rakastan flirttailua ja huomiota, mutta oikeasti haluaisin vakavampaakin seuraa ja flirttailulla sitä ei saa (ainakaan minä)ja nuorempana olin aika "kevytkenkäinen", siihen kyllä vaikuttaa venus-jouskari coolsmiley. Ikä on tuonut onneksi rauhoittumista Grin. Minkäslainen ihminen on kuu-Kauris? Sellainen on tupsahtanut lähipiiriini ja moisista ei ole kokemusta..
tallennettu

Aurinko-skorpioni
Nouseva-rapu
Kuu-kaksoset
Venus-jousimies
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #17 : 30.07.2006 10:56:37 »

Heippa!

Täällä olisi kuu-Kalat ( aspect_con jupiter, aspect_con juno, ceres, vertex) eli aikaste vahvana tuolla desc:llä....
Tunnistan kyllä itsessäni tätä kalamaista herkkyyttä (pientä taiteilijankin vikaa on kuvioissa). Mutta mitäs te astrolaiset sanotte siitä, kun tämä Kuu on neliössä Venukseen Kaksosissa? Tekeekö juuri tämä ominaisuus itsestäni tämän sekopäisen flirttailijan, joka vaan vähän kokeilee pilanpäiten ja sitten kärsii sisimmässään että sen flirtin alla taisi olla jotain tunnettakin mukana? smitten

Mitä muuten osaisitte kertoa Kuu-Härästä? Onko se ihan liian jähmeää meikäläisen makuun? Mitä tuo Härkä tuo muuta kuin rauhallisuutta ja jääräpäisyyttä mukanaan? Miksiköhän tunnen tuhat salamaa sielussani kun kohtaan tämän Kuu-Härkä -tyypin. Tosin hänen  venus on Oinaassa, tarkassa sekstiilissä minun  venus. Marsit ovat neliössä keskenään, eikös sekin anna tätä seksuaalista latausta? Mutta muuten hän on kovin Härkä-painotteinen? Mistä se kertonee??? idiot2
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #18 : 31.07.2006 14:01:46 »

Kiitos Nikki tästäkin tulkinnasta, en ole huomannut mitään sanoa vaikka olen vastaustasi moneen kertaan tavannut ja pyöritellyt.  Kiss Ja ajatuksella mietiskellyt, myös jälleen todeksi haveinnut, vaikken noita marsin kvinkunsseja löytänytkään. Sen sijaan Mars on tulossa nyt mylläämään elokuutani, jännityksellä odottelen!  Wink


tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #19 : 31.07.2006 15:13:29 »

Solararc,

Kyllä tuo Venuksen sijainti vaikuttaa paljon siihen, millainen olet ihmissuhteissa - nimenomaan rakkaus- ja seksisuhteissa sekä flirttaillessa.

Kokemukseni mukaan Härät ja Kalat sopivat kyllä yhteen, mutta muuten karttojanne tuntematta vaikea sanoa enempää. Meillä on avomieheni kanssa Marsit oppositiossa keskenään, ja kyllä se on tainnut sitä seksuaalistakin jännitettä tuoda, mutta lähinnä pidän tuota astelmaa muuten vähän liiankin haastavana... Undecided Tosin näyttäisi siltä, että aika hioo pahimpiakin särmiä.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
metsämieli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.


Profiili
« Vastaus #20 : 31.07.2006 23:40:45 »

kuumerkkini on Skorpioni ja se on 6. huoneessa. Kuuni ei ole kovin aspektoitunut. Se on ainoastaan sekstiilissä Merkuriukseen.

Tutustun melko helposti ihmisiin, mutta tarvitaan vuosien ystävyys ennen kuin luotan heihin 100%. Jos minut petetään olen hyvin katkera ja loukkaantunut jonkin aikaa ja tuskin koskaan unohdan tapausta.

Aloin vähän aikaa sitten seurustella ensimmäistä kertaa ja olen huomannut olevani varsin mustasukkainen välillä hänestä. Tosin osaan pitää tuon tunteen hyvin piilossa. Olen vielä aika varautunut häntä kohtaan, mutta yleensä tarvitsen vain aikaa tutustuessani ihmisiin.
tallennettu

ASC Rapu
AURINKO Neitsyt 5. huone
KUU Skorpioni 6. huone
MERKURIUS Neitsyt 5. huone
VENUS Neitsyt 5. huone
MARS Neitsyt 4. huone
MC Vesimies

Tulijänis
Punainen Itsevallitseva Kuu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #21 : 01.08.2006 15:57:30 »

Hmmm, olen huomannut että kaikki "elämäni miehet" ovat olleet maaelementtiä kuumerkiltään. Ja kaikki miehet jotka minuun ovat rakastuneet ovat olleet joko aurinko tai nousumerkiltään vesielementtiä. Tuo on jännä yhteneväisyys minkä olen huomannut.

Oinas kuuna olen kuin tuli ja leimaus
tallennettu
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #22 : 01.08.2006 22:28:54 »

Kiitos Linn Smiley

Juu, kyl se  venus mulla taitaa sitä silmää laittaa nykimään angel....
Ja vieläpä VARATTUUN mieheen, itsekin varattuna...hyi mua. Lips Sealed Mikä siinä oikeen on et veri vetää mut järki nyt (ainakin vielä) pitää maassa...? Löytysköhän tuohon meikäläisen moraalittomuuteen jotain merkkiä kartassani? idiot2 Noh, kai oli kirvehelle töitä.... buck2
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #23 : 04.08.2006 00:16:48 »

Mulla on  kuu aspect_con askendentti skorpionissa.

JA kyllä vaikuttaa! sen voin kertoa. asiasta enemmän paremmlla ajalla. coolsmiley
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #24 : 04.08.2006 00:38:39 »

solararc
sanotaan että kuu on ylennyksessään ollessaan 3 astetta härkää,
mitä se sitten tarkoittaneekaan,onko se vahvimmillaan ollessaan venuksen liepeillä?
ja onhan sinullakin venusta kartallasi,ja vielä pluton alaisuudessa,
taivahalla oli vasta venuksen ja pluton oppositio,
siinä sinulle sata salamaa ja tuhat pakkomiellettä..
neliömarsit,lataustapa hyvinkin,akkua on hyvä purkaakin välillä..
tallennettu
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #25 : 08.08.2006 05:15:45 »

minulla on kuu kauris ja olen aika varovainen ja kestää kauan ennenkuin luotan ihmisiin, ja olen rehellinen, uskollinen ja vakava. voi ehkä näyttää päälle päin että olisin joskus kylmä tai tunteeton  Undecided vaikka voin olla ystävällinen ja empaattinenkin (venus kalat), näytän aitoja tunteitani vain harvoille ja valituille ja myös jos minut petetään anteeksi en anna  Wink
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #26 : 10.08.2006 19:03:38 »

voi muuten olla että KUUT ovat itse asiassa tärkein tekijä ihmissuhteessa ! (siis ainakin sellaisessa joka kestää arjen)

esim.vanhemillani on kuut yhtymässä skorpionissa ! arki sujuu hyvin, samanlaatuiset tunteet, ymmärrystä, viihtyvät hyvin yhdessä ja näin ollut yli 31.v  Smiley

joten kannattaa katsoa kuuta oman ja kumppanin kartalla  Wink
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #27 : 10.08.2006 20:44:04 »

Minulla on  kuu  rapu ja se näkyy kyllä minusta. Se tuo minuun tunteellisuutta (Kuu on kodissaan ravun merkissä ja minulla sattuu olemaan kuu vielä 4.huoneessa, joka on kuun ja ravun huone, joten  tosiaankin on kuulla mahtipontisuutta meitsin kartalla ja näin ollen elämässä), surumielisyyttä ja suhtaudun vakavasti perheeseeni ja perheongelmat näkyvät vahvasti elämässäni.

Parisuhteissa olen hoivaava, "äitimäinen", hellivä ja hyvin intohimoinen. Olen sensuelli, tunteellinen ja itken helposti ja näytän myös vihani jos siihen on tarvetta.  2funny Osoitan välittämistäni ystävilleni huolehtimalla heidän tarpeistaan ja olemalla vähän "äiti" kaikille.  Grin Olen myös ailahtelevainen tunteissani ja tunteeni voivat mennä hetkessä laidasta laitaan. Minulla on muutama syvällinen ja pitkä ihmissuhde, joihin käytän paljon aikaa ja henkisiä voimavaroja. Olen uhrautuvainen ja uhraudun ystävyyden ja perheen eteen jopa omaan henkiseen uupumukseen saakka. Sad  Olen myös "raukka-magneetti", eli vedän puoleeni hoivaa vaativia ihmisiä, joita sitten psykologisoin ja autan välillä liikaakin.  :Smiley

Eräs ystäväni on  kuu  leijona ja hän seurustelee ja kiinnostuu aina miehistä jotka jaksavat palvoa häntä.  Huh Itse taas ahdistun palvonnasta,  venus  vesimies alkaa nostaa päätään heti, jos joku palvoo tai yrittää astua liikaa varpailleni.


Itse olen huomannut että kuu ja venus ovat tärkeimmät aspektit rakkaussuhdeelämää miettiessä. Intohimoa mittaa parhaiten minusta mars ja venus tietenkin.
« Viimeksi muokattu: 10.08.2006 20:46:10 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #28 : 11.08.2006 09:14:48 »

Olen huomannut kuun olevan hyvin merkittävä tekijä ihmissuhteissa, erityisesti niiden keston ja syvyyden suhteen. Tähän lisättäköön etten ole toistaiseksi törmännyt keneenkään jolla olisi yhtä hankalasti sijoittunut kuu kuin minulla, mutta olen lopulta ihan tyytyväinen siihen. Vedän kaksoskuun omaavia immeisiä puoleeni jostain mystisestä syystä, mutta eniten samankaltaisuutta koen tuntevani muiden tulikuiden kanssa. Harmi ettei heitä osu kovin paljoa kohdalleni... Undecided
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #29 : 11.08.2006 09:30:43 »

minulla on kuu kauris ja olen aika varovainen ja kestää kauan ennenkuin luotan ihmisiin, ja olen rehellinen, uskollinen ja vakava. voi ehkä näyttää päälle päin että olisin joskus kylmä tai tunteeton  Undecided vaikka voin olla ystävällinen ja empaattinenkin (venus kalat), näytän aitoja tunteitani vain harvoille ja valituille ja myös jos minut petetään anteeksi en anna  Wink


Minullakin kuu Kauriissa ja tuohompa ei paljon lisättävää ole  Wink .Tulen erittäin hyvin toimeen ihmisten kanssa, mutta kukaan ei taida oikeasti tietää mitä todella ajattelen paitsi mieheni joka on jo jotenkin oppinut minua tulkitsemaan.  smitten
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: