Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuumerkit ja ihmissuhteet  (Luettu 92576 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #135 : 18.09.2009 12:01:05 »

mita mita.. mika vika on jos on kuu harassa?! =D Kenellakaan kokemusta??
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #136 : 18.09.2009 14:35:30 »

miten niin vika? ja miten ihmeessä tutustuin toiseen  kuu kalat , ehkei siinä ole sen kummempaa merkitystä, paitsi että ujohan se oli.. onkohan loppuikänsä. toisaalta tietyissä paikoissa rohkea poika.
« Viimeksi muokattu: 18.09.2009 14:37:02 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #137 : 18.09.2009 18:19:58 »

no kun kukaan ei siit mitaan mainitse.. mut mielellani otan vastaan mielipiteita millaisena pidatte kuu harkaa. Smiley
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #138 : 23.09.2009 11:30:18 »

Mieheni on Kuukaksonen muttei todellakaan mikään hilpeä seuramies, mutta hänellä onkin  askendentti  kauris sekä  aurinko  aspect_con  saturnus  Grin. Lisäksi Kuu on hänellä 4. huoneessa joten aika pitkälti sosialisoi kotipiirissä ja sukulaisten parissa. Hänellä on pieni sosiaalinen verkosto.

 Minullakin on  kuu  neitsyt 12. huoneessa ja olen aika varautunut mitä uusiin tuttavuuksiin tulee, mutta voin olla kevytkin mikäli tuntuu siltä. Tutustun helposti, jos olen oikealla tuulella, mutta lähelle päästäminen vaatii hetken.

No just, noinhan se sitten minullakin menee, eli mun  askendentti kauris jyrää  kuu kaksoset mennen tullen. Ja mullakin on toi  kuu 4. huoneessa, joten perhepiirin ihmiset on ne tärkeimmät. Sen lisäksi mulla ei ole kuin muutama kaveri (3-4), ja yhden heistä olen tuntenut 3-vuotiaasta asti - eli melkein kuin perhettä hänkin on.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Norna
Vieras
« Vastaus #139 : 23.09.2009 15:34:47 »

Mieheni on Kuukaksonen muttei todellakaan mikään hilpeä seuramies, mutta hänellä onkin  askendentti  kauris sekä  aurinko  aspect_con  saturnus  Grin. Lisäksi Kuu on hänellä 4. huoneessa joten aika pitkälti sosialisoi kotipiirissä ja sukulaisten parissa. Hänellä on pieni sosiaalinen verkosto.

 Minullakin on  kuu  neitsyt 12. huoneessa ja olen aika varautunut mitä uusiin tuttavuuksiin tulee, mutta voin olla kevytkin mikäli tuntuu siltä. Tutustun helposti, jos olen oikealla tuulella, mutta lähelle päästäminen vaatii hetken.

No just, noinhan se sitten minullakin menee, eli mun  askendentti kauris jyrää  kuu kaksoset mennen tullen. Ja mullakin on toi  kuu 4. huoneessa, joten perhepiirin ihmiset on ne tärkeimmät. Sen lisäksi mulla ei ole kuin muutama kaveri (3-4), ja yhden heistä olen tuntenut 3-vuotiaasta asti - eli melkein kuin perhettä hänkin on.

 Tuohon vielä lisäisin ettei miehelläni ole oikeastaan lainkaan hyviä perheen ulkopuolisia ystäviä, hänen sisaruksensa ovat hänen ystäviään ja usein tapanaan on karkoittaa ihmiset tiehensä jotka tahtovat tehdä tuttavuutta (ns harkitulla välinpitämättömyydellä), hän ei vain välitä ystävyyden rakentamisesta. Parisuhde hänelle on kyllä tärkeä (aurinko 7. huone). Joskus minua vähän huolestutti mutta kaipa tuo onnellinen on noinkin, kuten myös sinä Hopealohikäärme.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #140 : 23.09.2009 18:22:41 »

Minulla on  kuu Kaksosissa, enkä tunnista siitä itseäni juuri yhtään - paitsi hermoston toiminnan osalta, joka onkin melko vilkasta. Mutta ihmissuhteissa olen aina se passiivinen osapuoli, en kauhean puhelias enkä piristävä - mitä Kaksosten pitäisi olla - ja kaiken kaikkiaan sideerinen  kuu Härkä sopii minulle paljon paremmin. Tai sitten en vain tunnista Kaksosta itsessäni, kun  kauris ja  rapu ovat niin voimakkaita.

Mutta luulisi, että se  kaksoset parisuhteeseen vaikuttaa, kun  venus:kin on siellä! Mutta ei, olen lähes prikulleen sen flirttailevan, häilyväisen, sängyssä mielikuvitusrikkaan Kaksosrakastajan vastakohta (noinhan sitä aina kuvataan). Kyllä siinä on nyt jokin virhe,  venus:seni kuuluu ainakin olla jossain maamerkissä (<-- sideerinen Härkä taas!)..  Angry

Kaksonen joka tapauksessa on ilmamerkki, ja ilmaan liittyy tietynlainen viileys. Kuu ja venus ilman merkissä kertovat hankaluudesta sukeltaa niihin käytösmalleihin mitä läheisessä suhteessa ihmiseltä odotetaan. Lisäksi, olen kaksosesta sitä mieltä, että heillä on puheen lahja, mutta eivät he ole niitä jotka ovat aina äänessä. Siis, venus kaksosissa todennäköisesti osaa hallita kevyet (kaveri-tason, ei ystävyys) suhteet hyvin, hän osaa aina sanoa oikeat asiat oikeaan aikaan ja vetää oikeista naruista. Sitten kun mennään taas syvemmälle, ihmiset alkavat odottaa jotain muuta, mutta ilma-elementti jatkaa samalla kaavalla, ja tässä vaiheessa se alkaa tuntua muista liian pinnalliselta tai etäiseltä tai ylpeältä tai jotain muuta. Ilma kun pystyy analysoimaan asioita ympäri ja ämpäri, mutta lopulta se on se ainut elementti, jonka kanssa ei pysty keskustelemaan. Ilma ei uskalla tai osaa päästää toista ihmistä sinne sisimmän viereen, ja sitä usein aletaan pikku hiljaa odottamaan kun suhde syvenee. Toisesta alkaa tuntua tyhjältä, eikä hän halua yksin asettaa itseänsä haavoittuvaiseksi, hän voi jopa ajatella että tuo ilmaihminen pitää häntä jotenkin alempiarvoisena tai muuta, riippuen ihmisen omasta itsetunnosta.

Minusta kirjoissa annetaan kaksoselle liikaa jousimiehen/tulen ominaisuuksia, mikä ei pidä paikkansa. Kaksonen on muuttuva merkki, ailahtelevaisuus tulee sieltä, mutta se on kirjaimellisesti vain sellaista, että kaksonen voi helposti muuttaa mieltänsä välittämättä mitä muut siitä sanovat. Monet seurustelukumppanit johtuvat todennäköisesti siitä, että heille on vaikeaa intiimi suhde jonkun kanssa. Vertaa tässä jousimieheen tai skorpiooniin, joille on tärkeää intiimi suhde jokaisen kanssa. Toiseksi, kaksonen ei ole räpättäjä, useinmiten he ovat niitä jotka ovat hiljaa, mutta jos heiltä kysytään jotain, he kyllä myyvät sinut puolellesi hetkessä. Kolmanneksi, kaksosen kaikki flirttailu, mielikuvitus jne jäävät kaikki puheen tasolle, harvoin hän mitään todellisuudessa toteuttaa.

Yleensä ottaen suosittelen, että jos jokin planeetan sijainti ei tunnu omalta, niin rupeaa pikku hiljaa tutkistelemaan sitä merkkiä syvällisemmin. Itsekin tajusin yllätyksekseni, että olenkin aika perinteisesti  venus  kauris ja  mars  skorpioni , mutta kirjoissa olevat tekstit niistä ovat vain niin yksipuolisia, niistä ei saa mitään irti. Suoraan sanottuna hyvin kaavamaista tekstiä. Niin ja totta kai pitää muistaa, että kartta on kokonaisuus. Välttämättä se mitä luet jostain merkkisijainnista kirjasta ei sinun karttasi kohdalla pidäkään paikkansa. Siksi astrologiaan pitääkin syventyä.  Smiley Wink
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #141 : 23.09.2009 19:27:18 »

Vau, sinähän Ave osasit selittää hyvin nuo Kaksos-asiat, thanks!

Joo, ehkä tämä eräälainen "vieraus" Kaksosista johtuukin siitä, että minun on ollut vaikea syventyä siihen merkkiin kun olen aina mieltänyt sen sellaiseksi kuin pinnalliset horoskooppikirjat siitä kertovat. En kyllä itsestänikään saa aina kovin hyvin selvää (nouseva  neptunus lienee syyllinen...), joten ei ihme etten tunnista Kaksosta... ja miellän itseni kuitenkin enemmän Kauriiksi, kun se majailee 1. huoneessa, ja Kaurishan on aika erilainen kuin Kaksoset. Vaikka nyt kun ajattelee, on niillä yhteistä ainakin se tietty viileys. Yhdistettynä kolmois-Rapuuni, joka on kaikkea muuta kuin viileä, tekee tästä kyllä mielenkiintoisen yhdistelmän...

Mielen muuttaminen on ainakin hyvin totta.  aurinko oikukkaassa Ravussa voimistaa tätä piirrettä. Ei ihme että poikaystävä on joskus täysin ymmällään kanssani..  laugh

Tuo puheen lahja on kyllä vähän niin ja näin.. minua aina hermostuttaa, jos täytyy puhua täysin vieraalle ihmiselle, ellei synkkaa tosi hyvin. Tuntuu, että sanon jotenkin tyhmiä asioita tai sitten kukaan ei noteeraa juttujani. Mutta Merkurius onkin minulla Ravussa ja vieläpä peräytyvä...
Mutta se on totta, että läheisten ihmisten kanssa tykkään puhua, ja jos olen sillä päällä, puhun paljon ja sytyn puhumisesta ja keskusteluista. Mutta heti jos joku dominoiva osapuoli/osapuolet rupeaa räpättämään vieressä, jään seinäruusuksi ja luovutan. Kahdenkeskiset juttutuokiot ovatkin usein niitä parhaita. MUTTA sekin on totta, että minun on tosi vaikea, melkein mahdoton, puhua sisintäni vaivaavista vaikeista asioista kellekään, edes poikaystävälle. Hän onkin ainoa - koska on erittäin sitkeästi nyhtänyt minulta tietoja kun minulla on ollut paha olla.

DolceVita, minullakin on  aurinko 7. huoneessa (tai siirtymässä seiskaan), siksi mullekin parisuhde on tärkeä. Mutta totta on, että en vain yksinkertaisesti tarvitse paljon kavereita, tai edes kovin läheistä kanssakäymistä heidän kanssaan, toisin kuin poikaystäväni, jolla on paljon kavereita ja he ovat tosi tärkeitä. Mutta meitä on moneksi.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #142 : 23.09.2009 19:37:51 »

Mielen muuttaminen on ainakin hyvin totta.  aurinko oikukkaassa Ravussa voimistaa tätä piirrettä. Ei ihme että poikaystävä on joskus täysin ymmällään kanssani..  laugh

Tässä tulee mieleen, että se mielen muuttuminenkin on ihan erilaista kaikilla merkeillä - ilman merkit ja myös juuri kalat ja ravut vaihtelevat mielipidettään helposti, mutta se syy miksi näin on, ovat ihan erilaiset. Kalat empatisoituvat kaikkien mielipiteisiin, ja voivat oikeastaan olla mitä mieltä tahansa, koska ymmärtävät asiat helposti joka kannalta, kun taas Ravun mielen muuttuminen liittyy voimakkaasti omien tunteiden muuttumiseen. Ravun mielipide ei siis tosissaan ole mikään objektiivisin ehkä siinä mielessä. Wink Kaksosten mielipide muuttuu taas ehkä enemmän siksi, että he eivät alunperinkään luokittele olevansa mitään tiettyä mieltä, vaan tärkeintä on kommunikaatio ja ideoiden virtaus, ei niinkään mihinkään mielipiteeseen sitoutuminen alunperinkään. Grin Ravulle taas se mielipiteisiin sitoutuminen tuo tiettyä turvallisuuden tunnetta, mutta se tunne kestää juuri niin kauan kuin se tietty tunnetila on sillä hetkellä päällä. Wink
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #143 : 23.09.2009 23:29:19 »

 Olen  kuu kaksoset. Ja itseasiassa myös  aurinko, merkurius, jupiter ja lilith  kaksoset

Ilmaa täys koko tyyppi.. kaksoset Cheesy

Samaa mieltä Aven kanssa siitä että astrologiaan pitää perehtyä ymmärtääkseen eri merkkien laatuja ja symboliikkaa. Eri mieltä kuitenkin tästä kaksosanalyysistä, jossa stereotyyppisesti nähdään kaksonen laatuna pinnallisena ja tunne-elämätään ohuena.

Kaksoset elävät pitkälti käsitteiden maailmassa, havainnoiden ihmisiä, asioita ja tunteita. Tunteet ovat läsnä kaikessa, samoin kuin ajattelu.
Kaksoset on varmasti yksi väärinymmärretyimmistä merkeistä eloisuutensa ja muutoshakuisuutensa vuoksi.
Vilkas mielenlaatu EI ole sama kuin tunnekylmyys, jonka liittäisin ensisijaisesti huonosti aspektoituneeseen uranukseen...

Ilma on jotain josta ei heti saa otetta, mutta joka varmasti tuntuu ja tunteen kautta muuttuu uudeksi havainnoksi. Ilma ymmärtää ilmaa, myös tunnetasolla. Tunteet ja mieli kulkevat käsikädessä.Ei toista ilman toista.

Ilmanmerkkinä en usko muiden elementtien olevan yhtään sen tunteellisempia tai syvällisempiä. Vain tapa käsitellä tunteita poikkeaa.

Tuskin  kaksoset ovat muita älykkäämpiäkään.
Nopeampia kylläkin.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #144 : 24.09.2009 00:27:07 »

Täällä myös kuuvaaka, ei meitä montaa ole ilmoittautunutkaan täällä.

Eikös vaakaenergia ole sellaista haahuilevaa, puoleen ja toiseen keikkuvaa?  Minä tein eroa exääni monta vuotta, mietin asiaa lasten kannalta, exän kannalta, pärjääkö se ilman mua ja vasta viimeksi itseni kannalta.

Toisaalta suhteen kestäessä olin kyllä maltillinen ja sovitteleva, anteeksiantavakin, vaikka toinen  teki kaikki temput mitä keksi (negatiiviset temput).
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #145 : 24.09.2009 10:07:10 »

Tässä tulee mieleen, että se mielen muuttuminenkin on ihan erilaista kaikilla merkeillä - ilman merkit ja myös juuri kalat ja ravut vaihtelevat mielipidettään helposti, mutta se syy miksi näin on, ovat ihan erilaiset. Kalat empatisoituvat kaikkien mielipiteisiin, ja voivat oikeastaan olla mitä mieltä tahansa, koska ymmärtävät asiat helposti joka kannalta, kun taas Ravun mielen muuttuminen liittyy voimakkaasti omien tunteiden muuttumiseen. Ravun mielipide ei siis tosissaan ole mikään objektiivisin ehkä siinä mielessä. Wink Kaksosten mielipide muuttuu taas ehkä enemmän siksi, että he eivät alunperinkään luokittele olevansa mitään tiettyä mieltä, vaan tärkeintä on kommunikaatio ja ideoiden virtaus, ei niinkään mihinkään mielipiteeseen sitoutuminen alunperinkään. Grin Ravulle taas se mielipiteisiin sitoutuminen tuo tiettyä turvallisuuden tunnetta, mutta se tunne kestää juuri niin kauan kuin se tietty tunnetila on sillä hetkellä päällä. Wink

Joo, mutta entäs kun minun mielipiteisiini vaikuttavat sekä Ravun tunnereaktiot että Kaksosten ideavirta ja joustavuus - ja vielä Neptunus ekassa huoneessa vaikutteita ottamassa?! Koskaan ei voi olla varma, mitä mieltä olen, en edes minä itse.

Kohta voin olla täysin eri mieltä siitä, mitä tänne kirjoitin, mutta en viitsi/osaa/jaksa muokata sitä.



tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #146 : 24.09.2009 13:45:21 »

Jenima:

Mun miehellä on kuu-härässä ja hän on liian hidas joka asiassa mun makuun. Mä ite kun olen  aurinko oinas askendentti kuu  jousimies, kaikki pitäis tapahtua heti tässä ja nyt ! En voi sietää jos sanotaan kohta  buck2




tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #147 : 24.09.2009 20:04:56 »

Vain tapa käsitellä tunteita poikkeaa.
Tuossa oikestaan onkin sanottu se koko ydin ihmissuhteissa. Nimittäin vaikka ilmaan liitettäisiin viileys, se ei tarkoita sitä että he olisivat sitä, vaan se tarkoittaa sitä että muut usein tulkitsevat heidät sellaisiksi. Ihmissuhteissa on joitain ääneenlausumattomia sääntöjä, joista poikkeaminen aiheuttaa usein leimaamista jonkinlaiseksi, ja ehkä tässä asiassa hankaloittaa juuri sekin, että näistä asioista ei oikeastaan keskustella. Ja jos asioista ei keskustella, on mahdotonta oikeasti tietää mitään muuta kuin sen mitä itse tulkitsee. Yksi ilman kompastuskivi onkin siinä, että heidän kommunikaationsa liikkuu eri tasolla kun on kyseessä intiimit asiat, ja silloin tulkinta, ja samalla tunnekokemus tällä toisella osapuolella viileydestä ovat valmiit. Se, onko niillä mitään tekemistä todellisuuden kanssa, ei oikeastaan ole siinä vaiheessa mitään merkitystä.

Vilkas mielenlaatu EI ole sama kuin tunnekylmyys, jonka liittäisin ensisijaisesti huonosti aspektoituneeseen uranukseen...
Kukaan ihminen ei voi olla tunnekylmä, ei edes huonosti aspektoituneella uranuksella. Ei ilman että se aiheuttaa pahaa oloa ja tuskaa, ja jossain vaiheessa puhutaan jo psykoosista. Ihmissuhteista puhuttaessa kuitenkin tärkeintä on juuri se miten sinut tulkitaan, ei se mitä tunnet sisältä olevasi.
« Viimeksi muokattu: 27.09.2009 18:18:03 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #148 : 29.09.2009 12:27:12 »

Oma kokemukseni kuu-kaloista on seuraavanlainen. Kasihuoneen kuu on seiskahuoneessa köllivän marsin ohella ainoat planeetat, jotka tulevat kartaltani horisontin yläpuolelle. Tunne-elämäni on todella vaihtelevaa ja mitä aiemmin kirjoitettiinkin kuukaloista ja näiden empatiakyvystä, allekirjoitan sen täysin. Toivon aina, että kaikilla olisi mahdollisimman mukavaa ja tunnen olevani vastuussa muiden tunteista. Tunnen nopeasti toisen kehossa olevia jännitystiloja ja "tiedän" mitä läheiseni ajattelevat vain tarkkailemalla heidän kehonkieltään. Myös kaikki kuolema ja sielun vaellusasiat kiinnostavat minua. Kun tapaan uuden ihmisen, yritän AINA selvittää mikä saa hänet tikittämään, miksi hän elää, miten ja kuinka hän näkee itsensä, suhteessa itseensä ja muihin. En siis ole kovin kevyt keskustelukumppani, vaikka leikkiä lyönkin.
Vanhempani, isä on  aurinko harka  kuu harka ja äiti  aurinko neitsyt  kuu skorpioni ja veljeni  aurinko kalat kuu oinas Perheemme onkin ollut suht harmoninen, tosin minä ja isäni olemme tuon tuostakin kalisutelleet sarviamme yhteen, äidin mukaan olemme liian samanlaisia, mutta alla kulkee hyvä ja luotettava rakastamisen ja rakastetuksi tulemisen tunne.
Samanlaista turvallisuutta tunnen suhteessa poikaystävääni, joka on 12.huoneen aurinko skorpioni ja  askendentti skorpioni sekä  kuu oinas viidennessä huoneessa.
Koska minun aurinkoni kauriissa on juurikin tuolla viidennessä huoneessa, suhteessamme on jotain äärettömän luontevaa ja toimivaa. Kuukalojen hoitovimmaa kyllä sovellan poikaystävääni, muttei hän tunne sitä pahakseen laittavan, ja osaa ainakin välillä palvoa minua nousuleijonalle tarvittavia määriä (huomiontarpeeni on käsittämättömän valtaisa  Tongue ) joten kaikki hyvin valtakunnassa.
Jostain syystä olen muutenkin keräillyt ympärilleni kuuoinaita valtaisat määrät. Kaikki muut kuumerkit tuntuvat olevan helpompia minulle, mutta toisia kuukaloja en vain oikein jaksa. Omaa kuukalaani on kuitenkin tasapainottamassa vahva viitoshuoneen aurinko, neptunus ja olikohan jupiterkin siellä kaurismaisesti kökkimässä. Jotain maanläheistä vellomisessakin siis.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #149 : 03.10.2009 18:59:07 »

Kuu  jousimies ja 3.huoneessa. Eipä tuosta voi oikein muuta sanoa kuin että tartteen reilusti etäisyyttä.  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: