Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pahan karman poisto???? APUA!!!  (Luettu 12514 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« : 24.07.2006 21:13:29 »

Heippa!!
Osaisiko joku auttaa minua???
Tarvitsisin apua läheiselleni. Hänellä on todella negatiivinen energia ympärillään. Hän ei tule toimeen elektronisten/mekaanisten laitteiden kanssa. Aina kun hän ryhtyy toimeen niin vähintään kolme laitetta viidestä hajoaa ja kyse ei todellakaan ole taidottomuudesta vaan todella huonosta onnesta. En ole päässyt käsiksi hänen syntymä kartaansa, kun en ole saanut tietooni hänen tarkkaa syntymä aikaansa. Tilanne on jatkunut jo vuosikausia ja aikaisemmin asian kanssa on pärjännyt kiroilemalla ja lievästi masentumalla. Muuten asialla ei olisi suuremmin väliä, mutta tämä kesä on ollut todella raskasta aikaa, koska laitteita ja systeemeitä on tuhoutunut todella runsaasti. Pihassa lojuu autoja, vene, kaivon pumppu hajosi--->sitten loppuikin vesi yms. Lisäksi vastaostettujen pienlaitteidenkin kanssa on ongelmia. Tilanne on uskomaton!!! Ja nyt kys.henkilö on siinä tilanteessa, että tapahtumat ovat alkaneet vaikuttamaan hänen psyykkeeseensä,hän on jopa miettinyt itsetuhoisia ajatuksia. On kamalaa kun ei pysty auttamaan.
Olisiko joku siis ystävällinen ja antaisi vinkkejä ja opastusta kuinka edetä asian suhteen, ennen kuin on liian myöhäistä???!!!!
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
Lari
Vieras
« Vastaus #1 : 24.07.2006 21:29:01 »

En kyllä tiedä miten sen voisi poistaa.

Minullakin yksi kaveri useita vuosia sai kaikki laitteet sekaisin. Windows kaatuu suunnilleen kun hän ottaa hiiren käteen. Niitä kosketusnäytöllisiä pelejä mitä huoltoasemilla on, hän saa ne jumiin nopeilla sormenliikkeillä optimaalisiin kohtiin. Taisi mennä johonkin asetusvalikkoon  Grin ja useita kertoja.

Dvd soittimeni hän sai rikki kun otti kaukosäätimen käteensä ja painoi virrat päälle. Pimeni koko vehje, mutta onneksi takuuta oli jäljellä ja sain uuden. Onhan sitä kaikenmoista muutakin mennyt sekaisin, mutta harvemmin kokonaan rikki on vempeleet menneet.

Syntymäaikaa häneltä en tiedä. Nykyään vempeleet pysyvät kuitenkin kasaassa.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #2 : 25.07.2006 13:47:59 »

 
Mahtava arkkienkeli Mikael on rohkeuden, vahvuuden ja suojelemisen enkeli. Hänen kaksoisliekkinsä on Faith, joka nimensä mukaisesti vahvistaa itsetuntoasi tai uskoa itseesi, jotta voisit saavuttaa päämääräsi.

Hän on arkkienkelisoturi, ylipäällikkö ja vakaa johtaja. Hän tuo sinulle aloitekykyä, tahdonvoimaa, tarmoa ja elinvoimaa kulkeaksesi elämänpolkuasi ja saadaksesi tehtäväsi suoritettua helposti ja huoletta. Hän auttaa sinua kehittämään johtamiskykyjäsi ja olemaan tarpeeksi vahva, peräänantamaton ja keskittynyt menestyäksesi.

Arkkienkeli Mikaelin säde on syvänsininen ja hän työskentelee El Moreyan, ensimmäisen säteen, punaisen aspektin mestarin tai chohanin kanssa. Yhdessä he auttavat eteenpäin niitä, joilla on voimakas taju omasta vahvuudestaan, ja jotka jaksavat kantaa totuuden miekkaa. Ne, jotka ovat tiiviissä yhteydessä arkkienkeli Mikaeliin, ovat vahvoja ja voimallisia, mikä ilmenee esimerkiksi heidän liiketoiminnastaan, kirjoituksistaan tai osallisuudestaan poliisi- tai sotavoimiin.

ja tietoa vähän karmasta
http://www.saunalahti.fi/msiivola/krit/karmasta_kansantajuisesti.html

Lähetä suojausta kaverillesi visioi hänen päälle kultaista sädettä smitten

tallennettu
*Pia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #3 : 25.07.2006 14:09:49 »


Voisiko syy löytyä esim energiakentästä?

Kenties energiahoito auttaisi ja jos hän tarvitsisi oppia miten toimia sähkön kanssa, eli miten säädellä omaa kenttäänsä?

Mikä tasapainotushoito se oli josta aikoinaan luin, EMF balance technique jotain, taisi Sepollakin olla aikonaan sinne linkki  Huh

Jospa sitä kautta tai jonkun energiahoitajan kautta voisi tiedustalla tästä ongelmasta ja mistä voisi saada apua?

tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 25.07.2006 14:52:22 »

Heippa!!
Osaisiko joku auttaa minua???
Tarvitsisin apua läheiselleni. Hänellä on todella negatiivinen energia ympärillään. Hän ei tule toimeen elektronisten/mekaanisten laitteiden kanssa.


Kyse ei suinkaan ole "todella negatiivisesta energiasta"
vaan siitä, että ystäväsi hallitsee (hallita = omata käyttöönsä) muunlaisiakin energiaväyliä, joita kutsumme maadoitetuksi taikka maadoittamattomaksi sähköksi.

Sähköjä on vallan moniaita - erilaisiin tarkoituksiin.
Kuten luonto järjestää meille aivan erilaisen "sähkötaajaman" eli yösähkövarannon.
Ja kuten terveen ihmisen ja sairaan ihmisen (terveysauraltaan) energiakentät eroavat toisistaan kuin yö ja päivä.



Lainaus
Aina kun hän ryhtyy toimeen niin vähintään kolme laitetta viidestä hajoaa ja kyse ei todellakaan ole taidottomuudesta vaan todella huonosta onnesta.


Päinvastoin, ystävälläsi on erittäinkin "hyväävää" onnea eli kykyä tuottaa sähköjännitteitä, jotka purkavat niille alisteisia johdannaisia.

Sen voi sanoa niinkin, että ylempää sähköjärjestelmää varten on omat taajuutensa, mutta taajuusvälisesti toimiva ihmiskeho kykenee murtamaan sähkövoimakenttien alaluokitukset. Kyse on kuitenkin sähkön yhdentämisestä eikä hajoittamisesta alkutekijöihinsä.

Esim. ukonilmalla ihmisen sähkövoimakenttää voitelee kokonainen sarja ylemmänasteista sähköjohteisuutta, mistä johtuu nk. sähköylireagoiminen.

Lainaus
En ole päässyt käsiksi hänen syntymä kartaansa, kun en ole saanut tietooni hänen tarkkaa syntymäaikaansa. Tilanne on jatkunut jo vuosikausia ja aikaisemmin asian kanssa on pärjännyt kiroilemalla ja lievästi masentumalla.


Syntymäkarttaan ei kannatakaan "päästä käsiksi" eli manipuloimalla manipuloida sitä selittelemällä yksiä kaksisista eli nimeämällä metsää sen puilla.

Masentuminen, koska ei tunne hallitsevansa ylihallitsevuuttaan,
kaipaa tuekseen erityistä arvonantoa - mielen ylennystä arvostamaan itseään ja erikoislaatuista kykyään vaikuttaa sähkövoimakenttien mekanismeihin eli niiden hienosäätöön.


Lainaus
Muuten asialla ei olisi suuremmin väliä, mutta tämä kesä on ollut todella raskasta aikaa, koska laitteita ja systeemeitä on tuhoutunut todella runsaasti. Pihassa lojuu autoja, vene, kaivon pumppu hajosi--->sitten loppuikin vesi yms. Lisäksi vastaostettujen pienlaitteidenkin kanssa on ongelmia. Tilanne on uskomaton!!!


Itsehallinnasta se on kiinni, kuinka erityisosaaminen vaikuttaa.
Ystävällesi pidänkin tärkeänä pysyä tasapainoisena omassa keskuksessaan,
koska tässä tapauksessa kyse on ehdoin tahdoin toimivasta valopääkeskuksesta.

Lainaus
Ja nyt kys.henkilö on siinä tilanteessa, että tapahtumat ovat alkaneet vaikuttamaan hänen psyykkeeseensä,hän on jopa miettinyt itsetuhoisia ajatuksia. On kamalaa kun ei pysty auttamaan.
Olisiko joku siis ystävällinen ja antaisi vinkkejä ja opastusta kuinka edetä asian suhteen, ennen kuin on liian myöhäistä???!!!!

Monet muutkin erityislahjaiset ihmiset ovat käyneet itsetuhon harkinnan rajamailla, mutta heitä voidaan auttaa tukemalla ihmisen itsearvostuksen tilaa eheytymään.

Se on sitä, että tunnistamme tuossa ihmisessä toimivana olevan Hyvän
ja tuemme hyvää ihmisessä keräämään lisää kokemusta itsestään.

Kytkiessään - sananmukaisesti - itsensä sähkövoimakenttiin tämä erityisneuvoinen ihminen on saavuttava rakentavia kokemuksia saadessaan jollakin tavalla olla avuksi - kokoavana tekijänä ja näkijänä.

Häntä kannattaa kannustaa ylittämään itsetuntonsa nykyiset rajat;
viemään itsensä erityislahjakkuutensa ytimeen ja elämässään perille.

Oma vaikutuskanava varmasti löytyy, kunhan ystävääsi ei noteerata
negaatikoksi vaan posiitikoksi: hyvyyden voimien ilmentäjäksi
noilla sähköaktiivisilla anturoillaan.

 smitten smiley6600 angel
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #5 : 25.07.2006 15:36:55 »

Tuli juuri mieleen että ystäväni "paha karma" on hävinnyt, ehkä samaan aikaan kun hän rakastui nykyiseen tyttöystäväänsä.

Eli rakkaudella se lähtee  Wink smitten
tallennettu
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #6 : 25.07.2006 17:16:13 »

kiitos teille vastauksistanne!!
Ja kiitos erityisesti rauhan enkeli!! ---> kerroit asioita joita olen itsekin miettinyt. Tiedän että minun pitäisi yrittää ja auttaa läheistäni ja luoda hänelle enemmän uskoa itseensä.

"Monet muutkin erityislahjaiset ihmiset ovat käyneet itsetuhon harkinnan rajamailla, mutta heitä voidaan auttaa tukemalla ihmisen itsearvostuksen tilaa eheytymään."

"Häntä kannattaa kannustaa ylittämään itsetuntonsa nykyiset rajat;
viemään itsensä erityislahjakkuutensa ytimeen ja elämässään perille."


Sillä on totta että kys. henkilö ei luota juuri tippaakaan itseensä ja kokee kaiken epäonnen vain negatiivisena. Itse olen yrittänyt saada häntä ymmärtämään että asiat tuovat aina tullessaan jotain hyvää. Tätä läheiseni ei vain pysty näkemään.

Syntymä kartta asiaan mietin siksi, koska lueskelin jostakin astron sivuilta että huone 12 ja tietty planeetta saattavat muodostaa epäonnea mekaanisten laitteiden kanssa... en tiedä, olen vasta niin aloittelija näissä asioissa, etten hallitse näitä juttuja vielä...

"Masentuminen, koska ei tunne hallitsevansa ylihallitsevuuttaan,
kaipaa tuekseen erityistä arvonantoa - mielen ylennystä arvostamaan itseään ja erikoislaatuista kykyään vaikuttaa sähkövoimakenttien mekanismeihin eli niiden hienosäätöön."


---> toivoisin pystyväni auttamaan asian kanssa. Ja itse uskon sähkövoimakenttiin ja niiden kanavoitumiseen. Täytyy nyt siis yrittää kannustaa läheistäni kanavoimaan ja tutkiskelemaan energioitaan eri suuntaan. hän vain on jääräpäinen henkilö joka ei usko "hömpötyksiin". Minulla on melkoinen urakka auttaa häntä näkemään itsessään lahjakkuutensa ja erityisyytensä. Hän ei myöskään näe omaa viisauttaan joka    pursuaa hänestä ympäristöön. Ehkäpä syy onkin juuri siinä, ettei hän anna valtaa älykkyydelleen ja taiteelisuudelleen vaan tukahdutta sen. kuulostaako aivan arvailulta??


"Oma vaikutuskanava varmasti löytyy, kunhan ystävääsi ei noteerata
negaatikoksi vaan posiitikoksi: hyvyyden voimien ilmentäjäksi
noilla sähköaktiivisilla anturoillaan."
  ---> ja kiitos olen täysin samaa mieltä!!!

Sawotar: täytyy yrittää löytää tietä lähemmäksi arkkienkeli Mikaelia, Kuulostaisi oikealta suunnalta!

Pia: olen miettinyt energiakenttiä ja tasapainotus kuulostaisi hyvältä, pelkään vain että tasapainottaminen tuo jotakin uutta, voimakkaampaa ja pelottavampaa tämän tilanteen sijalle.

Lari:  iik, toivottavasti ei ole kyse rakkaudesta... sillä rakkauden kohteen kuuluisi olla minä...

 
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
Lari
Vieras
« Vastaus #7 : 25.07.2006 17:32:56 »

Lari:  iik, toivottavasti ei ole kyse rakkaudesta... sillä rakkauden kohteen kuuluisi olla minä...

No voi rähmänkäpälä  Grin
Mitä jos pussaisit häntä niin että tuntuu  Cheesy
 smitten
tallennettu
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #8 : 25.07.2006 17:49:03 »

juu, niin varmaan täytyis moiskauttaa oikein kunnolla!!!

Ja sain muuten syntymäajan selville ja huoneessa 12 ropisee, laitoin asiasta just viestiä sivulle jossa asiaa käsitellään...
siis.. chiron harka, aurinko oinasjuno oinasmars oinasvesta oinasmerkurius oinasvenus kalatceres kalat

mitäs nyt?? idiot2
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 26.07.2006 10:21:27 »


---> toivoisin pystyväni auttamaan asian kanssa. Ja itse uskon sähkövoimakenttiin ja niiden kanavoitumiseen. Täytyy nyt siis yrittää kannustaa läheistäni kanavoimaan ja tutkiskelemaan energioitaan eri suuntaan. hän vain on jääräpäinen henkilö joka ei usko "hömpötyksiin". Minulla on melkoinen urakka auttaa häntä näkemään itsessään lahjakkuutensa ja erityisyytensä. Hän ei myöskään näe omaa viisauttaan joka pursuaa hänestä ympäristöön. Ehkäpä syy onkin juuri siinä, ettei hän anna valtaa älykkyydelleen ja taiteelisuudelleen vaan tukahdutta sen. kuulostaako aivan arvailulta??

Mikäli uskoo sielunkiertoon eli jälleensyntymiseen, voi pitää selviönä sitä,
että ihminen on aina tulossa ulos edellisestä kohtalonyhteydestään
eli mahdollisesti hyvinkin tiukoista raameista.

Tällöin hänellä voi olla käytössään kykyjä ja taipumuksia,
joita hän ei osaa käyttää rakentavasti,
sillä hän on menossa kohti niistä ja niiden seuraamuksista vapautumistaan.

Niinpä hän nyt tekee itselleen selkoa siitä,
miltä tuntuu omata resursseinaan jotakin noin hallitsemattoman ja kaotisoivan
tuntuista; mitä onkaan tuo, joka saa omatkin näpit mustumaan.

Ihminen on tässäkin tapauksessa kuin kotelostaan kuoriutuva perhosentoukka.
Tuoden sisimmästään esiin puhtauttaan - viattomuuttaan.

Ja ollen ehkäpä kulkeutumassa kohti melkoista muodonmuutosta.  Shocked angel


Näen ihanan Rakkaudenportin, josta kulkea "esiherätteiseen täyttymykseen".

 smitten




 
tallennettu
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #10 : 28.07.2006 21:41:40 »

Ihminen on tässäkin tapauksessa kuin kotelostaan kuoriutuva perhosentoukka.
Tuoden sisimmästään esiin puhtauttaan - viattomuuttaan.

Ja ollen ehkäpä kulkeutumassa kohti melkoista muodonmuutosta.  Shocked angel


Näen ihanan Rakkaudenportin, josta kulkea "esiherätteiseen täyttymykseen".


Kiitos paljon sinulle rauhan enkeli!!

Nyt on tapahtunut aivan kummia ja olen saanut kuin siunauksena apua asioihini. Säihkähdin erään tapauksen seurauksena todella paljon ja asia auttoi minua näkemään apua tarvitsevan läheiseni entistäkin enemmän "rakkauden silmin". Lisäksi tapasin työni kautta henkilön jonka kanssa keskustelin pitkään erilaisista asioista. Hän auttoi näkemään myöskin asioita jotka valaisivat minua tätä ongelmaa käsiteltäessä. Kiitos kaikille ja ylemmän tason johtaville hengille!! Jospa tämä tästä lähtisi kulkemaan parempaan suuntaan. Ainakin minä olen saanut nyt roimasti voimia auttaa tätä läheistäni!!!
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 30.07.2006 16:49:22 »

Mantrat poistavat hyvin pahaa karmaa...

pistän huomenna henkimaailma osioon mantroja
niin voit niitä sitten harjoitella.

Yksi minkä ne tekevät on se että tulet todennäköisesti
tapaamaan todellisen henkisen ystävän..

Itselläni tämä ainakin toimisi. Nyt jälkeenpäin luin
sen vaikutuksista... Voihan se olla vain sattumaakin..
Kummallista että samaan aikaan alkaa elämä paranemaan
niistä kaavoista joita se sitä ennen toisti..

Se ei kuitenkaan tarkoita sitä. Jos toistat kerran Om Mani Peme Hum
Elämäsi kohenee kuin salamaniskusta. Tai jos toistat vaikka
100 000. Se on kyllä puhdistanut, jos ei tunnu toimivan. Sitten taas
toiset 100 000.
Suosittelisin suttiin perustuvia mantroja. Tantra-luokkaan kuuluviakin
voi toistaa. Ne toimivat vain paremmin jos on initaatio.
oliko se 100 000 vai 1 000 000
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #12 : 30.07.2006 22:00:52 »

OK! Kiitos Puma!
Täytyypi huomena käydä katsastamassa asiaa!!
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: