Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tähtimerkkien saunominen  (Luettu 5234 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« : 23.07.2006 01:02:29 »

Suomalainen perustarve on saunoa - vai onko? Oletteko huomanneet tiettyjä merkkejä jotka suorastaan rakastavat saunaa tai entäs merkkejä jotka kerta kaikkiaan eivät siedä saunassa lököttelyä tekemättä mitään?

Äitini  aurinko  leijona askendentti kauris  kuu  oinas on ihan uskomaton saunoja! Hän jaksaa tunteja istua ja vain maata saunassa, usein on jopa nukahtanut saunaan. Hän käy myös uimassa vaikka avannossa ja  vaikka merivesi olisi vain kymmenen astetta lämmintä, hän kyllä ui, kun kaikki muut kauhistelevat vierestä - ja lopuksi suoraan saunaan lököttelemään pariksi lisätunniksi. Grin Hän oikein nauttii kun muut ihmettelevät hänen uintiaan kylmässä vedessä ja rinta pröyheänä leijonamaiseen tapaan loistaa kun kehuja ja ihmettelyjä satelee. Grin

Itse  aurinko kauris askendentti harka kuu rapu en voi sietää saunaa. Kyllä siellä voin hetken olla, mutta en ymmärrä kuka jaksaa kököttää kuumassa tekemättä mitään! Parasta saunomisessa on se, kun tulee saunasta ja menee viilentymään. 2funny En myöskään kestä olla löylyssä kovinkaan pitkään, kun haluan jo pois - alkaa ahdistaa! Tämä on minusta hassua, kun härkä kuitenkin aikamoinen hedonisti yleensä on ja kauriskin taitaa olla tunnettu "itsensä kiduttamisesta ja siitä nauttimisesta".

Eräs  aurinko  neitsyt ystäväni on aivan ihmeellinen saunoja! Hän käy saunassa varmaan joka päivä, viihtyy siellä useamman tunnin ja oikein hehkuu kun pääsee saunaan! En ole ikinä oikein ymmärtänyt tätä jo melkein pakkomielteeksi kehittynyttä saunomisrituaalia.  idiot2
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Camisha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #1 : 23.07.2006 11:20:42 »

Mulla on miespuolinen jousimies ystävä joka tykkää saunoa vaikka joka päivä. Mä taasen ihan ihmettelen sitä, että miten sen iho?! Wink kestää sitä ainaista kuumuutta... :Smiley Hän vaan naurahtaa mun ajatukselleni, että mikäs siinä kun saunoo vaan.
tallennettu

Nouseva: Neitsyt
Aurinko: Oinaassa
Kuu: Ravussa
Merkurius: Oinaassa
Venus: Oinaassa
Mars: Kaloissa
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #2 : 23.07.2006 11:58:03 »

Itse  aurinko vesimies kuu leijona askendentti neitsyt rakastan uimista. Minua ei todellakaan haittaa vaikka vesi olisi +10 astetta, kunhan saan uida. Pidän saunomisesta, mutta lämpöä ei saa olla paljon tai muuten se on äkkilähtö  Cheesy

Eräs vaakamies tuttavani on saunassa vaikka koko päivän, hän rakastaa istuskella saunassa ja kestää ison löylyn.
Myös rapuisäni on todella kova saunomaan ja mitä olen kuullut, niin löylyä hän heittää niin paljon kunnes muut ovat juosseet pois ja itse hän istuskelee vaan  Shocked  Cheesy
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Fiona
Vieras
« Vastaus #3 : 23.07.2006 14:10:44 »

Miehillä on paksumpi iho...siksi kestävät saunomista paremmin. Smiley
tallennettu
Camisha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #4 : 23.07.2006 14:47:25 »

Miehillä on paksumpi iho...siksi kestävät saunomista paremmin. Smiley

No sitä iho ainakin mun kaverilla tuntuu olevan... Smiley Ja sitä paksuutta saisi kyllä olla mullakin enemmän, että voisin useemmin itse myös saunoa. coolsmiley
tallennettu

Nouseva: Neitsyt
Aurinko: Oinaassa
Kuu: Ravussa
Merkurius: Oinaassa
Venus: Oinaassa
Mars: Kaloissa
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 24.07.2006 14:09:36 »

Mie olen Oinas ja rakastan saunomista!
Lapsuudenkodissani ei ollut suihkua (eikä ole vieläkään), joten ainoa tapa puhdistautua oli mennä saunaan. Silloin se otti päähän, kun ei olisi kaivannut kuin nopeaa pikasuihkua ja piti raahautua saunaan asti.
Nyt kun olen jo vuosia asunut omillani ja käytettävissäni on vain suihku, olen suorastaan tullut saunamaanikoksi! Rakastan saunomista, vaikken jaksakaan olla kuumuudessa kauaa.
Innolla odotan elokuuta, jolloin lähden taas kotipuoleen päin ja pääsen puusaunaan... ^______^ ja ystävän luo sähkösaunaan ja uima-altaalle uimaan.
tallennettu
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #6 : 24.07.2006 15:56:15 »

Mie oon  aurinko  rapu  askendentti harka ja  kuu kaksoset ja saunominen on melkoista pakkopullaa  Tongue tykkään vain ja ainoastaan puusaunasta, mielellään puurakennuksessa joka hengittää paremmin kuin kivitalo  :Smiley Turkkilaiset höyrysaunat ovat sitten asia erikseen  Smiley

Tiedän pari  aurinko jousimies , jotka mättävät löylyä niin paljon, että muut poistuvat saunasta kauan ennen heitä ja lisäksi he voisivat saunoa joka päivä...ei ymmärrä  Huh

Myöskin muutama  aurinko kalat kaverini joilla on samanlainen saunakäyttäytyminen kuin jouskarikavereillani...

 :Smiley Voisimpa tutustuttaa heidät toisiinsa...tulisi melkoisia saunailtoja sen porukan kesken  Grin
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
Belilmathiel
Vieras
« Vastaus #7 : 24.07.2006 17:53:34 »

Minä ( aurinko neitsyt  kuu kaksoset  askendentti skorpioni) tykkään saunomisesta oikeastaan vain talvisin. Kesäsin saunominen on jollakin tavalla ahdistavaa kun on muutenkin kuuma. Varsinkin joskus marras-joulukuussa saunominen on ihanaa, kun on pimeää (tykkään pimeästä, mielelläni suljen lähes kaikki valot, kun menen saunaan).
tallennettu
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Leijona & nouseva Skorpioni


Profiili
« Vastaus #8 : 24.07.2006 21:27:22 »

Suvussani ja ystäväpiirissäni on hirmuisesti (hirmuisia  Wink )leijonia. He kaikki rakastavat peseytyä ja saunoa.
Kaipa leijonat haluavat rentoutua, kaunistautua ja loikoilla lämmössä mielellään. Ja raskas työ vaatii vastapainoa... onhan leijona melko ahkera työntekijä Smiley

Kuumaa savannia lähemmäs ei leijona pääse, kuin vain saunassa  Cheesy

SuPi
« Viimeksi muokattu: 24.07.2006 21:28:55 kirjoittanut SuPi » tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: