Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 6 tason energiat ja työtehtävät  (Luettu 8104 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Pia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« : 20.07.2006 11:26:54 »

Moikka  Smiley

Tässä olen tehnyt tausta tutkimusta, sukeltanut erilaisten kirjojen pariin, saanut opastusta ja yrittänyt hahmottaa palapelin kokonaisuutta ja asettaa näitä palasia paikoilleen.

6 tason kristalliseen verkkoon kytkeytymisen yhteydessä, ihmettelin miksi kytkeytyminen/yhdistyminen tapahtui myös sukuni jäseniin.

Menin myös meditaation yhteydessä sisimpääni, saaneet omalta äidiltäni ja isältäni pyynnön, kuiskaten vasempaan korvaani, vapauta meidät Pia.

Minä jäin ihmettelemään, että mistä nyt on kyse, koska teinhän minä tuon vapautumisen meditaation aiemmin, mutta en tuolloin osannut vielä yhdistää syvällisemmällä tasolla omaa sukuani siihen  Undecided

Seuraavaksi minulle osoitettin Luule Vilman kirjat, aloin lukemaan ja oivaltamaan sen, että ei riitä että vapautan Itseni näistä kollektiivisistä energioistani, vaan ymmärrys ei ollut siihen, että olen omien vanhempieni/isovanhempieni summa, jolloin olen ottanut tehtäväkseni, vapauttaa Äitini ja Isäni varjot omasta kentästäni = eli nk pahaa tullut hyvittämään.

Lisäksi minut ohjattiin yhä uudestaan anteeksiannon syvällisempään tutkimiseen vapautumisen yhteydessä, johon meillä on annettu mahdollisuus juuri uusien energioiden kautta.

6 tason energiat, vaikkakin vapautuksen yhteydessä, on hyvä myös energiatasolla vapauttaa samalla oma sukuaan ja niitä virheitä, laajemman ymmärryksen yhteydessä, näkien, millainen vaikutus omien vanhempiemme/isovanhempiemme energeettinen side vaikuttaa meihin koko ajan, ajatusten tasolla ja erilaisian sairauksina, väsymyksenä, riippuvuutena, omistushaluna, vihana, suuttumuksena tai tunteiden sekamelskana.

Me emme voi olla uuden ajan lapsia, jos kävelemme isämme ja äidimme varjoissa, vaan ensin on löydettävä ja nähtävä ne varjot, mentävä isin ja äidin keskelle, yhdistäen heidän kätensä omiin, annettava anteeksi, vapautettava ne omasta energiakentästä ja tuon jälkeen, mentävä heidän edellä polkuja pitkin, näin tuon evoluution kehitys tapahtuu.

Syvällinen pyyntö olisikin, meille kaikille, vapauttakaa vanhempanne/isovanhempanne energiakentästänne, antakaa anteeksi, oppikaa, niin vapaudut Itse ja sen lisäksi vapautat omia lapsiasi ja heidän kuormituksia.

Siitä näyttää nyt olevan kyse, sen takia olemme tänne tulleet, jotta voimme vapautua ja astua pysyvästi rakkauden virtaan, anteeksi antaen, ymmärryksen kautta, jotta voisimme alkaa rakentamaan uutta  smitten smitten smitten

Vesimiehen aika antaa meille mahdollisuuden, polariteettien kautta, oppia ymmärtämään omaa energeettistä kokonaisuutta, mitä sinne on piiloutunut, mitä se halua opettaa ja miten sen voimme vapauttaa.

Päästäkseemme kaiken vapaaksi, ollaksemme täysin vapaita!  angel



tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #1 : 20.07.2006 11:34:05 »

 smitten Cry angel smitten smitten smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
härkä-69
Vieras
« Vastaus #2 : 20.07.2006 11:52:22 »

Sitähän tässä juuri ollaan prosessoimassa.  Smiley
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #3 : 21.07.2006 23:58:35 »

 smitten

   Näitä  käydään  läpi .  Mutta  millaisella  menestyksellä ?

    Niin   usein  olen  yrittänyt  päästää  irti ,  siis

     kaikkien  sukulaisten  kanssa ,  mutta  EI , poikamme

      usein  huomauttaa : Mikset  puhu  niille  esi - isille .!

        Kyllä  olen  yrittänyt ,  mutta  miten , tai

          kuinka  minun  täytyy  heille  puhua ??   Cry


                  coolsmiley   angel   Cry   Kiss
       
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
härkä-69
Vieras
« Vastaus #4 : 22.07.2006 11:28:34 »

Eilen tulin ulos kaapista. Vanhempani olivat nimpparikahveillani, koska varsinaisena nimipäivänäni meillä kaikilla oli muita menoja. Kerroin heille entisistä elämistäni, mitä olin kokenut regressiossa ja keitä he olivat/ovat olleet. Keskustelumme kävi lopulta vilkkaana, ellei jopa kiivaana ja vanhempani yrittivät järkeistää asioita sitä mukaa kun pommitin uusilla.  Grin

En olisi oikeastaan halunnut kertoa, koska ajattelin että taas minua pidetään hulluna eikä uskota. Tuntui kuitenkin hyvältä päästää kaikki ulos ja toivon että muutkin uskaltaisivat kertoa asioista rohkeammin muille ihmisille. Ehkäpä siitä syntyisi sitten sellainen ketjureaktio, jota ei mikään mahti maailmassa pysty kaatamaan.  knuppel2
tallennettu
*Pia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #5 : 22.07.2006 13:03:00 »

Kotkansilmä, riittää että seuraat omaa lapsuuttasi, vanhempiesi ja perhettäsi, lapsiasi, tee hieman "neiti etsivää" työtä, ja hiljenny, niin varmasti löydät vastaukset, kaikki on meille sopivasti silmiemme edessä, joko perheessä, työssä, ystävien kesken jne.

Vaatii toki aikaa ja sisimpään sukeltamista  smitten

On hyvä kylvää siemeniä, vaikka kovaankin maanperään, kunhan muistamme, että kaikki väittelyt, taistelut, pakottaminen tmv on väkivaltaa, myös energiatasolla omaa itseään kohtaan ja muita kohtaan.

Kenties lapsen kasvatus kertoo tästä asiasta (miten on meitäkin kasvatettu) ja miten meitä yhteiskunnassa kasvatetaan mittelöimään, kilpailemaan ja yhä enemmän suorittamaan sellaista jota on sydämemme vastaistaa.

Olkaamme siis rohkeita mutta samalla lempeitä, vaikka kaikki eivät olisikaan vastaanottavaisia   smitten
tallennettu
Freelancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 82



Profiili
« Vastaus #6 : 23.07.2006 23:54:14 »


Syvällinen pyyntö olisikin, meille kaikille, vapauttakaa vanhempanne/isovanhempanne energiakentästänne, antakaa anteeksi, oppikaa, niin vapaudut Itse ja sen lisäksi vapautat omia lapsiasi ja heidän kuormituksia.


Moi Pia,

miten luulet vanhempien/esivanhempien reagoivan energisella/alitajuisella tasolla tuohon vapauttamiseen?

Itse luulen että se saattaa aiheuttaa heissä tiedostamatonta ahdistusta ja pelkoa kun energinen yhteys katkeaa vaikka fyysisen tason yhteys ja kommunikointi jatkuisi edelleen niin kuin ennenkin. Itselläni irtipäästämistä hankaloittaa se kun en tohtisi aiheuttaa energistä hämmennystä muutenkin melko paljon henkistä tukea tarvitsevissa vanhemmissa. Olen havainnu takertumisreaktioita energisissä vapauttamismisyrityksissä, alkaa "tykitys" eli puhelin soi monta kertaa päivässä, kysellään kuulumisia, kutsutaan aamukahville ja iltakahville, "tuletko syömään", "no mitäs olet suunnitellut tänään" ja ollaan oven takana kolkuttelemassa.
Löytyiskö hyviä vinkkejä tai keinoja tehdä vapauttaminen ilman että se aiheuttaisi vanhemmissa takertumista?

t.Free  smitten
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
härkä-69
Vieras
« Vastaus #7 : 24.07.2006 10:30:44 »

Olen kokenut runsaasti syyllistämistä varsinkin äitini taholta kun olen hänet "vapauttanut" itsestäni. Isäni ymmärtää asian jollain tasolla, mutta yrittää myös kaikin keinoin takoa päähäni järkeä. Heh, taitaa olla turha toivo. Huoli minusta on käsittämätöntä, siihen tuntuu sekoittuvan huoli heistä itsestään ja pelkoa tapahtumista. Sen tähden halusin lieventää sitä pelkoa ja kertoa asiat niinkuin itse ne koen ja ymmärrän. Puhuimme myös ruumiin ylösnousemuksesta ja uskosta, joista ensimmäinen on varmasti aiheuttanut suuresti hämmennystä vanhemmassa sukupolvessa, varsinkin heissä, jotka ajattelevat asioita omalla järjellään. Nyt vähän hermostuttaa minkälaisia reaktioita olenkaan saanut aikaan.  Shocked
tallennettu
twin peak
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili
« Vastaus #8 : 24.07.2006 11:11:23 »

Olen kokenut runsaasti syyllistämistä varsinkin äitini taholta kun olen hänet "vapauttanut" itsestäni. Isäni ymmärtää asian jollain tasolla, mutta yrittää myös kaikin keinoin takoa päähäni järkeä.

no mulla on sama juttu menossa, mutta päinvastoin asetelma suhteessa vanhempiin. Olen kertonut äidilleni, että mietiskelen ja olen käynyt ulkomailla retriiteissä. Hänen reagointinsa on ollut uskomattoman voimakas. Ei mitään huutamista, vaan kehon reaktio. Hän alkoi röyhtäilemään (mitä hän ei koskaan ole tehnyt), kävelemään ympäri kämppää, vaihtoi puheenaihetta yms. Nyt kun tulin ulkomailta, niin äitini yritti kaikkensa kertoa puhelimessa, että olipa sulla kiva turistimatka, vaikka hyvin tiesi minun olevan henkisillä asioilla. Mitään kummenpaa puheväliä mulla ei ole ollut isäni kanssa. Viimeksi kun lähdin ulkomaille, isäni sanoi että loukkasin verisesti häntä ja äitiä, kun en tullut äidin synttäreille. Olen joka joulu vieraillut kotona, mutta tämän episodin jälkeen saatan ensi joulun jättää väliin, kun ei viitsi tapella.

Tästä olen oppinut myös sen, että äidilläni on ollut voimakkaita odotuksia minua kohtaan, jotta loisin työuran ja perheen. Isän jutun kävin jo nuorempana läpi (palaan siihen aina kuitenkin säännöllisesti). Henkisesti vapautuminen vanhemmista on noussut minulle erittäin tärkeäksi asiaksi. Totuuden kertominen mahdollisimman vähällä riitelyllä on parasta. Ihan kaikkea en kerro, vaan sellaisen ytimen yleistasolla. Kertoisin enemmän jos vanhempani kuuntelisivat minua.
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 24.07.2006 11:31:40 »

 :Smiley

Eikö Tommy Hellsten eräässä kirjassaan kirjoitakin,
ettei kenenkään ole pakko pitää yhteyttä edes sukulaisiinsakaan...

Silti minua ainakin pohdituttaa se, onko mieltä sellaisessa irtirimpuilussa,
jonka vastustava liike sinällään jo vetää "perässä sinnittelijöitä" puoleensa...  Undecided

Eli kuinka suuntautua kohti jotakin uutta
- ilman että hylkää ketään, ilman että torpedoi ihmissuhteitaan niistä vapautuakseen?

Onhan olemassa sellainen hyrrävertauskin (Sanaya Roman),
jonka mukaan kiihdyttämällä energeettisen "hyrrä-olemuksensa"
eli värähtelytasonsa muutoksen pyörimistä
asiat, esineet - ja ihmiset - jotka eivät kulkeudu mukana/keralla,
putoavat hiljalleen kyydistä,
koska niillä on oma taajuusvakioisuutensa eli kenttänsä.

Sitten myöhemmin heitä voi jälleen tulla vastaan
kuin katsellen riippumattomuutensa "vedenalaisesta tarkkaamosta"
heidän tunnevirtauksiaan:
hyväksyen ja sallien
- menettämättä enää vapauttaan ollakseen silti läheinen.

Miten on???

 Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #10 : 24.07.2006 12:04:20 »

.................

Siitä näyttää nyt olevan kyse, sen takia olemme tänne tulleet, jotta voimme vapautua ja astua pysyvästi rakkauden virtaan, anteeksi antaen, ymmärryksen kautta, jotta voisimme alkaa rakentamaan uutta  smitten smitten smitten

................
Niin kauan kuin tuntee, että on toiselle anteeksiannettavaa , ei VOI olla rakkauden tunteessa/virrassa; vain täydellinen anteeksianto tuo tilalle rakkauden.
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*Pia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #11 : 24.07.2006 12:58:22 »

Kiitos vastauksistanne  Smiley

Tässä opin joka päivä jotain uutta ja vielä on matkaa tuohon pysyvään rakkauden virtaan ja oman itsensä tuntemiseen, niihinkin puoliin, jotka odottavat vapautumistaan ja korkeamman ymmärryksen  Kiss
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #12 : 24.07.2006 22:39:38 »

.................

Siitä näyttää nyt olevan kyse, sen takia olemme tänne tulleet, jotta voimme vapautua ja astua pysyvästi rakkauden virtaan, anteeksi antaen, ymmärryksen kautta, jotta voisimme alkaa rakentamaan uutta  smitten smitten smitten

................
Niin kauan kuin tuntee, että on toiselle anteeksiannettavaa , ei VOI olla rakkauden tunteessa/virrassa; vain täydellinen anteeksianto tuo tilalle rakkauden.


 :Smiley

Ihminen toki on rakkauden virtaamista ja tuntoa rakkaudesta
juuri silloinkin, kun se saa hänet antamaan anteeksi
jotakin sellaistakin, mikä subjektiivisesti arvioituna
näyttää toisen negatiivisuudelta itseään kohtaan
saati itsensä ulkopuolisten henkilöiden/ryhmien väliseltä voimainmittelöltä.

Sillä näet virtaava, nestemäinen taikka kristallikiteisenä soiva Rakkaus
on juuri anteeksiannon työtään tekevää, yhdeksi liittävää rakastamista.

Toimien yhtä lailla välittömän anteeksiannon
kuin myös välittävän, rauhansiltoja rakentavan anteeksiannon
eli sovunvälityksen toimitsijana.

Ollen se, joka rukoilee anteeksiantoa niidenkin puolesta,
jotka siihen eivät vielä ole valmiita.

Saattaen erimielisyydet umpeutumaan - ymmärryskuilun siitä,
että toinen ihminen on ilmaantunut punomaan joltakin osin erillisyyttäni
eheydeksi ja yhteenkuulumiseksi.

Käyttäen loimi- ja kudelankoja eli negatiivisuuden ja positiivisuuden säikeitä
punoakseen niistä anteeksipyytämisen, anteeksisaamisen ja anteeksiannon kolminkertaista Rauhan köyttä.

Ei ole rakkautta, joka puolinaisena säästäisi yhden mutta hylkäisi toisen
eli tyytyisi olemaan anteeksiantanut vaan ei siihen kutsun saanut.

Rakkaus antaa anteeksi eli annetuksi sen, mikä kullekin kuuluu: vapauden.

Sitten kun olen/olemme valmiita etenemään jälleen yhden askeleen
annetuksi antoon eli anteeksiantoon.

 smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: