Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parissuhde solmussa ja eroa pukkaa. Rapu, nouseva neitsyt & kauris, nouseva leij  (Luettu 2283 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
horror season
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 22.11.2019 15:01:33 »

Hei

avioliitto on niin solmussa kuin olla ja voi. Takana raskas kausi; taustalla yliväsymys työ- ja kotielämässä, pienet lapset, parisuhteesta erkaantumista. Kaiken nupiksi mies ihastui eikä halua enää antaa mahdollisuutta yhteiseloon. On kuulemma niin kyllästynyt ja lyönyt haskat tiskiin. Ei vain ole "muistanut" mainita minulle mitään tällaista ennen tätä kolmaspyöräepisodia vaikka yhteiseloa takana 20 vuotta.

Työkiireet ovat kuitenkin helpottaneet ja sen tuoma stressi. Asioista on puhuttu ja niitä mietitty. Itse olen  käsittänyt, mitkä muutokset ovat välttämättömiä, aivan sama oliko yksin vai perheen kanssa. Arkielämään saatiinkin asioiden käsittelyiden jälkeen selkeä muutos, mutta huomasin, että mies ei ollut enään matkassa, ainoastaan fyysisesti läsnä. Osasyykin tähän paljastautui ja selvisi, että oli edelleen jonkilaisessa yhteydessä kolmanteen. Tästä suivaantuneena pakkasin kamppeeni ja muutin pois.

Mies puhuu edelleen erosta, mutta silti kaikesta näkee, ettei ole omillaan ja joinakin päivinä on epävarman oloinen erosta. Erolappuja ei ole saanut laitettua vireille, ajanpuute kuulemma syy. Puhuu jatkuvasti ristiriitaisia juttuja, on henkisesti todella hukassa. Olen kysynyt, että mikä häntä pelottaa siinä, että olisi annettu mahdollisuus toisillemme. Vastausta tähän ei saa.

Olen sanonut, että niin paljon hyvää on taustalla (hän on ollut aiemmin hyvä mies ja isä) ja että olen valmis pysymään myrksylläkin hänen rinnalla ja sitä samaa olen kuvitellut hänestä. Epäilen, että identiteettikriisi ja jonkilainen masennuskin tässä taitaa olla takana hänen puoletaan. Sekavuutta edistää tietenkin tämä eroa tekevä kolmas osapuoli.

Osaako joku ennustaa, mihin tämä soppa johtaa? Onko todellinen avioero tosiaankin se, mitä tässä tulee tapahtumaan? Alla vielä molempien horoskooppitiedot.


Alla minun tiedot (rapu - nouseva neitsyt)

 Aurinko Ravussa

 Kuu Jousimiehessä

 Merkurius Ravussa

 Venus Leijonassa

 Mars Kaksosissa

 

Puoliso (kauris - nouseva leijona)

 Nousumerkki Leijonassa

 Aurinko Kauriissa

 Kuu Vaa’assa

 Merkurius Kauriissa

 Venus Jousimiehessä

 Mars Kauriissa
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: