Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Elämäntehtävä: kabareetanssija...vai komedianne??  (Luettu 3373 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« : 19.07.2006 16:57:41 »

 Wink

Elän nyt hirveän voimakasta aikaa kehityksessäni. Tönitään ja tuupitaan hellästi tähän suuntaan mutta olen kuin "vetyperoksiidiblondi" enkä tajua...  uglystupid2  idiot2  knuppel2

Olen saanut nyt itseasiassa monestakin tahosta viestejä alkaa tarkkailemaan uniani (Kiitos Rakkauden enkelille....) ja kiinnittämään huomiota niissä toistuviin teemoihin.
Ja
olen havahtunut siihen, että olen lähes joka yö jossain esiintymässä.... Olen siis ihan konkreettisesti teatterilavalla tai elokuvakameran edessä. Joka kerta olen ihan totaalisen hukassa siitä, mitä minun pitäisi tehdä... menen vaan mukana... ja kaikki menee hyvin. Yleensä olen osa jotain suurempaa ryhmää.

Viime yönä:

Olin taas lavalla jonkun ryhmän kanssa. Yleisöä oli katsomot täynnä. Jokainen esiintyjä esitteli itsensä. Minä olin hämmentynyt siitä, että kuulunko minä tosiaan tähän ryhmään...  Huh ... Viimeisenä kaikki odottivat minun esittelyäni.
Astuin eteen. Lausuin hartaasti koko nimeni (kuulostelin sitä vielä siinä unessakin) ja kerroin tulleeni tähän ryhmään "harrastelija" pohjalta. Kerroin myös debytoivani nyt ja toivoin hartaasti, että kaikki sujuisi hyvin ja he antaisivat minun jatkaa... Yleisöstä se oli kamalan hauskaa ja he repesivät nauramaan ja taputtamaan.... Ajattelin, että hyvä tavaton; komediaakohan tässä ollaan sitten tekemässä...  coolsmiley

No kuitenkin, minä kuuluin siihen ryhmään ja minulle tuli tosi hyvä olo siitä, etten enää ollutkaan yksin. Tai pikemminkin oli vähän sellainen olo, että muut ajattelivat, että "nytkö tuo idiootti sen vasta tajusi....?"  uglystupid2

Mutta mikä tämä juttu nyt sitten on...? Osaisiko joku nyt vääntää rautalangasta....? Tuskin tässä nyt mistään näyttelemisestä oikeasti on kysymys vaan jostain "muusta"... Mistä -en vaan tiedä.....?  buck2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: