Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kommentteja Keskitaivaan rakentajilta  (Luettu 10929 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Seppo
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 82


Profiili
« : 08.11.2019 19:15:19 »

Tähän osioon voi laittaa omia tuntemuksia Kulta-ajan rakentajana omalle keskitaivaan merkille tulevista palkitsevista aspekteista ja ennen kaikkea siitä, miten onnistut käyttämään tähän osioon liittyviä mahdollisuuksia hyväksesi. Halutessasi voit avata uuden keskustelun lisäämällä oman aiheesi aihekenttään (Uusi aihe), mistä avautuu uusi keskustelualue.

Elämäntarkoituksesi ja missiosi on valjastettu toteuttamaan omaa elämääsi suurempaa tehtävää vuoden 2020 vuoden aikana ja siksi kohdallesi tarjoutuu yllättäviä ja innostavia mahdollisuuksia edetä Sinulle tärkeimmällä alueella odottamattoman pitkälle. Kysymyksessä voi olla työn ja uran lisäksi vapaa-aikaan tai harrastukseen liittyvä ”ylennys”, mutta aina se on selkeä vaikuttamisen ja johtamisen paikka. Johtajuus voi olla näkyvää tai näkymätöntä. Kiinnitä kuitenkin huomiota siihen, miten ideasi ja suunnitelmasi saavat kannustavaa huomiota joskus hyvinkin vaikutusvaltaisilta tahoilta. Sinun osuutesi suurten muutosten toteuttajana on edetä oman intohimosi osoittamaan suuntaan mahdollisimman tehokkaasti ja osastasi nauttien.

Vuoden 2020 aikana karttasi keskitaivaan piste saa tuulta purjeisiin useamman kerran joko kaikilta neljältä eli Plutolta, Saturnukselta, Jupiterilta ja Marsilta tai osalta niistä. Astrokalenterista löydät tarkemmat ajankohdat ja merkitykset näille planeettaohituksille värikoodilla merkittynä. Menestyksesi palvelee jollain tavalla menossa olevaa kollektiivista muutosta ja siksi saat taaksesi pysäyttämättömät kosmoksen voimat useampaan otteeseen vuoden kuluessa. Toisten repiessä vanhoja rakenteita alas, on Sinun osasi rakentaa uutta tilalle.
tallennettu
heinäkuunlapsonen70
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #1 : 22.11.2019 20:55:15 »

Kiss :-*tuo uuden rakentamisen viehätys on aina miellyttänyt itseä erityisesti. Intohimo ihmisten auttamiseen ja oppiminen oman itsen potentiaalisen tietotaidon hyödyntämiseen työssä voisivat nyt vihdoinkin toteutua. Tiedän tekeväni asioita jännittävän eri tavalla kuin yleisesti ja olisi hienoa toimia vielä vahvemmin erilaisuutta hyödyntäen hienojen lopputulosten aikaansaamiseksi
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #2 : 23.11.2019 01:44:48 »

Mulla on kartalla  venus aspect_con keskitaivas . Mut ei musta saa maailman parantajaa tekemälläkään. Elän itelleni, ja eikä mulla oo mitään muuta missioo ku huolehtia itestäni, ja ehkä siinä samalla voin inspiroida muita, mikäli joku haluaa. Tällä hetkellä ainakin tilanne on se, että mun täytyy keskittyä itteeni. Oon liian pitkään keskittyny vaan toisiin ja unohtanu itteni. Toki lähimmäiset on mulle rakkaita. Eikä mua niinkään kauneus kiinnosta, mut se on  kaksoset :ssa, eli ennemmin toteutan mielellisiä juttuja, enkä niinkään kauneutta ym. vastaavaa.
Transiittina on tällä hetkellä  jupiter aspect_opp keskitaivas ja  venus. Koti-oloissa on mukava olla ja oon kirjottanu mun blogia ja tehny musiikkia.
Mun blogia (yllätyksekseni) jopa luetaan ja mun musaa kuunnellaan. On mulla kylläkin  jupiter 10. huoneessa. ja oon vaihtanu uraa lennossa luovempiin asioihin.
En oo koskaan niitä puolia päässy toteuttaan, mutta nyt voin. ja se tuntuu hyvälle.
« Viimeksi muokattu: 23.11.2019 11:22:08 kirjoittanut downtempo » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #3 : 26.11.2019 16:15:33 »

Mulla on syntymäkartalla  pluto aspect_con  keskitaivas  vaaka
Tää tuntuu liittyvän aina ihan henkilökohtaiseen ryönän tonkimiseen, ihmissuhteiden kautta usein.
Transiitit eivät niinkään ole tuoneet mitään uraan tai työelämään liittyvää.
Nämä sitten enemmänkin silloin, kun transiitteja on nousulla, johon yhtyy  uranus ja  jupiter
Että parantajako vai rakentaja? Jonkinlainen paskan tonkija ainakin laugh
tallennettu
Indigo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #4 : 19.01.2020 03:27:27 »

Mulla on syntymäkartalla  pluto aspect_con  keskitaivas  vaaka
Tää tuntuu liittyvän aina ihan henkilökohtaiseen ryönän tonkimiseen, ihmissuhteiden kautta usein.
ainakin laugh

Hei Kuuhilda, arvostatko työtäsi?
Ymmärtääkseni nyt kun teet asioita joita näet oikeaksi, tulevat muutkin helposti mukaan.
tallennettu
caius_on
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #5 : 24.12.2023 12:50:15 »

Loin äsken uuden aiheen tähän samalle mutta huomasinkin että täällä oli jo entuudestaan.

Onko porukalla jollain ollu tää siis vuonna 2020 kun mulle se tulee nyt 2024, minkälainen vuosi se on ollut? Kertokaa kaikki mitä osaatte sanoa 

Miten se eros ”tavallisista” vuosista ja miten tuo tehtävä on sitä myötä lähtenyt kehittymään? Oliko yllättävää, osasitko odottaa sitä ja vasta jälkikäteen oivalsit et hitto astrologia taas osannu tästäkin kertoa.

Itelläni jotain ohituksia Plutolta 6 tähteäkin vahvuus. Paljon niitä voi max. Olla? Luulis et jonkin verran ainaki tuo jo tuntuis ja käynnissä tälläki hetkellä.

Uraan liittyvä asia on kyllä tuossa, et jos tietyt asiat tapahtuu niin voidaan sanoo et kaikki monenvuoden työ on ollu todellakin vaivan arvoista.

Multa tuntuu myös tekstiäkin syntyvän ihan loputtomasti mutta en julkaise niitä mihinkään, tuntuu että tää energia vaan kasvaa itsessäni mutta en osaa tehdä sillä mitään. Kun sais kanavoitua edes johonkin nii ei menis hukkaan.

Unien kautta näkee välil maailman tilanteista ja kun ne tapahtuu nii samalla kyseinen uni tuleekin mieleen.

Munkkiopiskelijana ehkä liikaakin vaatimattomaks oppi, et enhän minä mitää vielä tiedä, en tiedä totuudesta yhtään mitään niin mitätön ja pieni sielu tämä on.  Vaikka kyllähän sitä varmasti tietää ja yllätyin vielä siitä kun luin jotain tekstejä että oonko näitä oikeasti itse kirjoittanu, et nämähän on hyviä ja asiallisia!

Jos tääl on rajatiedosta yms. Henkisemmistä asioista ketään joilla on kokemusta kirjojen kirjoittamisesta, niin kysyisin mieluusti privana lisää. Hyvähän täs ois päästä alkuun, ens vuonna tulee tapahtumaan isoja asioita maailmassa ja ajanhenki on otollinen, niin tälle tiedolle ois tilausta.
Tai YouTuben puolelle alkaa tuottamaan! ☺️
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: